|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
holy fuck Paul Bostaph wel erg zonde om op deze manier aan hem te komen, maar goed You can either agree with me, or be wrong. |
|
Hehe, slechter zal het niet worden. Wel kut voor de oude drummer, zeg. |
|
hoe heet die drummer ? Ivo toch ? is dat dan de oude of nieuwe? |
|
quote: |
|
paul bostaph? beste? mwah beetje overdreven, maar iig wel een goede vervanging. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Niet zeiken! Bostaph is echt zo'n brute drummer, ben blij dattie bij Exodus nu zit. Ik vond tempo of the damned niet echt knallen, hopelijk komt daar nu verandering in. |
|
Nog een verandering in de line-up van Exodus is het recente vertrek van gitarist Rick Hunolt. De geruchten kwamen op gang nadat werd opgemerkt dat Hunolt niet betrokken was bij de opnames van het nieuwe album van de band, die momenteel plaatsvinden in de Trident Studios in Pacheco, Californië. De band verving onlangs nog drummer Tom Hunting vanwege de man's aanhoudende gezondheidsproblemen. Hij werd vervangen door ex-Slayer/Forbidden drummer Paul Bostaph. bron: SoD Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hm...dat lijkt me sterk. |
|
die site is best betrouwbaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
lijkt mij idd ook sterk : wat is Exodus zonder Rick Hunolt & Gary Holt? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: fuck, dat meen je niet. |
|
quote: SoD doet niet aan bronvermelding, maar ik gok dat dat Blabbermouth is. Iets minder betrouwbaar, zullen we maar zeggen... Als het echt zo is zal het vast op de website van Exodus zelf gemeld gaan worden. |
|
Dát zou slecht nieuws zijn, zeg. Die 2 samen zijn een enorm hecht en strak slaggitaristenteam. |
|
quote: inderdaad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Zolang de band zelf niks bevestigd geloof ik er geen zak van. |
|
EXODUS have yet to comment on reports that guitarist Rick Hunolt has left the group. All guitar work on the upcoming CD is being handled by longtime axeman/spokesperson Holt. http://www.bumpinthenightproductions.com/ Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Fuck man, ik ben een huge motherfuckin' Exodus fan maar misschien moet nu maar gewoon die bandnaam maar veranderend worden hoor!! alleen Holt is nog over van de eighties line-ups |
|
quote: Zo zijn er nog wel meer bandjes... |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Het nieuwe album is geleakt. Ben 'em nu aan 't downen. Benieuwd... trappel... trappel... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Tering!!!! Linkje aub? MOET dat horen!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Staat bij de links van vandaag op www.mininova.org When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Super bedankt! Direct begonnen met downloaden. Overigens, heb je al wat gehoord? Hoe klinkt het? |
|
quote: Is nu bijna binnen. Nog een minuutje of tien. Muzikaal klinkt het vertrouwd. De nieuwe zanger klinkt wel een stuk moderner dan Zetro. Is even wennen, maar het past wel. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |