IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Exodus Vorige pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 21-08-2021 10:15 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2021 15:53 schreef F.Jacobse het volgende:
Wat een kut zang.

/ouwezemelaar

Ten tijden van Pleasures vond ik het ook niks maar ik ben er inmiddels aangewend.

Affijn. Zelfde nummer met martelvideo.

https://youtu.be/lJlXDRNOEdo

bub

F.Jacobse
van de Tegenpartij
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-10-2021 13:40 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Meh...

Die zang lijkt steeds erger te worden.

"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!"

Bub
Usericon van Bub
Posted 22-10-2021 8:48 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik vind de zang wel meevallen. Het nummer daarentegen. Nee.
Halverwege wel een lekkere versnelling met typische Exodus stukjes. Dat is wel weer fijn.
Daarna zakt het weer af tot een kutnummer.

bub

Bub
Usericon van Bub
Posted 19-11-2021 10:07 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

De nieuwe plaat beluisterd maar kan niet echt boeien.
Sterker nog, ik ben teleurgesteld.
R.E.M.F is het beste nummer.
The Beating Will Continue mijn minst favoriet en het titelnummer Persona Non Grata duurt veel te lang.
Andere nummers zijn van ok tot wel aardig maar niet echt top.

De LP kost maar liefst 32 euro. Deze geannuleerd.
Gelukkig is de vinyl release vertraagd.
Ik koop de cd wel wanneer in de aanbieding.

bub

BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 19-11-2021 10:14 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

*traantje wegpinkt*

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-01-2025 20:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Announcement!
EXODUS have parted ways with Steve "Zetro" Souza. We thank Steve for his years fronting the band and all the killer music we made during that time. We wish him only the best in the future and much success with anything he does.
And please help us welcome Rob Dukes back to EXODUS! We are beyond stoked to have Rob back ripping up the stage with us and he's looking forward to crushing everything like only he can.
Next chapter begins, new record rolls along as planned and the beatings will continue.
See you soon,
EXODUS

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

SimsalaWim
als zodanig!
Usericon van SimsalaWim
Posted 15-01-2025 21:50 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2021 10:14 schreef BongoBongo het volgende:
*traantje wegpinkt*

Oja, die combat video! Zo goed!

Door deze clip heb ik vroeger Exodus "ontdekt". Deze werd gedraaid, net als clips van Slayer en Venom van diezelfde video, op ik dacht Sky Channel in ik dacht het programma monsters of rock?

Ouwe Zemelaar

BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 16-01-2025 11:22 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2025 21:50 schreef SimsalaWim het volgende:
Oja, die combat video! Zo goed!

Door deze clip heb ik vroeger Exodus "ontdekt". Deze werd gedraaid, net als clips van Slayer en Venom van diezelfde video, op ik dacht Sky Channel in ik dacht het programma monsters of rock?

Voor mij hetzelfde, en inderdaad bij Sky Channel's Monsters of Rock, met Amanda Reddington die later nog is uitgewoond door Frank Boeijen Maar goed, mooie tijd was dat. Eerste nummer in volgende uitzending kwam ook vaak voorbij

BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 16-01-2025 11:25 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Hier een uitzending met als eerste nummer Piranha

SimsalaWim
als zodanig!
Usericon van SimsalaWim
Posted 16-01-2025 11:48 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Lee Aaron, ja. Mick wall presenteerde het na haar?

Allemaal zooo lang geleden, hehehe.

Ouwe Zemelaar

BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 16-01-2025 14:49 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Ja volgens mij wel, in mijn herinnering viel Mick Wall ook af en toe wel eens in.

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com