|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Nu die Myspace toch voorstaan zet ik Bonded By Blood nog maar een keertje aan. Murder in the front row!! |
|
Ik beken een heruitgave te hebben. Maat vind het toch wel leuk, want daar zijn dan 2 nummers live met Souza erbij. Hoor je het verschil extra goed |
|
Wat beukt hun nieuwe cd toch maar weer! Je kan alle nummers op de myspace horen tot vrijdag. http://www.myspace.com/exodus 1. A Call To Arms 01:33 2. Riot Act 03:37 3. Funeral Hymn 08:37 4. Children Of A Worthless God 08:24 5. As It Was, As It Soon Shall Be 05:15 6. The Atrocity Exhibition 10:33 7. Iconoclasm 07:54 8. The Garden Of Bleeding 05:49 9. Bedlam 123 07:59 Total playing time 59:41 Verlekkerd op dood metaal |
|
Hm, ik ben nu bij liedje 4 en ik vind er nog niet zo veel aan. Tuurlijk, goed gespeeld ed, maar om nou te zeggen wauwie thrash, mwoah. Waar om staat er op die myspace eigenlijk Exodus Thrash / Deathmetal / Metal. Ik bedoel death? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
dat vroeg ik me ook al af.. misschien voor de zoekfunctie Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Vind 't toch wel weer n gaof plaotje geworden . Toch maar aanschaffen als die in Europa uitkomt. |
|
Ik kan niet zeggen dat dit het meteen al 'doet' eigenlijk. Ik vind de plaat nogal inkakken op momenten die juist zouden moeten razen en ik mis het hoge aantal indrukwekkende riffs zoals ze dat op de vorige twee albums blijkbaar nog wel konden. Het intro van 'Iconoclasm' bijvoorbeeld is veelbelovend maar zakt genadeloos als pudding in elkaar na 58 seconden. Of die vervelende 'cleane' zanglijn op 'Children Of A Worthless God'. Of ben ik nu een oude zeikerd? |
|
quote:My thoughts exactly |
|
Hmtjah... in 1 zin: ik zie liever Lee de nieuwe Heathen CD uitbrengen, want hun demo klinkt naar meer. Nou vond ik SHKM alweer een verbetering ten opzichte van TOTD (Tempo Of The Dead? Zo langzaam was ie wel en het beste nummer was verdomme Impaler...), maar na Gary's grote woorden (Thrash landmark, bla bla bla...) had ik al zoiets van "ik moet het nog maar zien"... En inderdaad, er staan wel wat leuke nummers op, maar ik mis nog altijd de snelheid, de kwaliteit van de riffs en aggressie als bij Strike Of The Beast en Open Season. Die mid-tempo nummers duren me te lang en doen me ongeveer net zo in slaap vallen als het materiaal van de afgelopen 20 jaar dat Rush gisteravond speelde... |
|
Ik vind dat hele Exodus echt geen ene reet meer aan. Nu vind ik sowieso alles na "Bonded by blood" al matig van Exodus, maar de riffs op de nieuwe zijn zóó saaaai. Waarom klinken alle thrash bands tegenwoordig zo? Ja, dan kun je gaan zeiken dat BBB 'old-school' is; maar die plaat heeft wel een eigen smoel. Net zo boeiend als al die nieuwe bandjes die oude Exodus klonen. Niet dus. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
De spontaniteit zijn veel bands kwijt, veel bands uit die periode hebben maar 1 echte klassieker b.v. Testament-The Legacy, Dark Angel-Darkness Descends, Sadus-Illusions, Sacrifice-Torment in Fire, Slaughter-Strappado enz. wat erna kwam viel meestal tegen. |
|
nu de plaat 4x geluisterd te hebben vind ik het een definitieve neen! Jammer. Wat mij betreft zijn ze de 'touch' een beetje kwijt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Stelletje zeikerds! De nieuwe cd is wel goed. Lekkere riffs en nummers met een produktie die beukt als nooit tevoren. Hier is niks mis mee. bub |
|
quote: Een band als Darkane klinkt toch wel behoorlijk anders naar mijn mening. Geen old school intenties, gewoon knallen. |
|
quote: Ik vind darkness descends,leave scars en time does not heal een en al classic van Dark Angel. |
|
quote: Hear Hear Je bent niet de enige |
|
en in maart op tour met 3 Inches of Blood en Evile. |
|
quote: Muzikaal wel, maar Ron Rinehart???, nee doe dan maar de enige echte Dark Angel vocalist:Don Doty |
|
Sorry, maar wat Rinehart heeft neergezet op Time Does Not Heal is gewoonweg geniaal anyway, terug on topic Van Exodus kan ik ook niet maar één album een klassieker noemen. Fabulous Disaster blijf ik ook een onmisbare klassieker in zowel hun discografie als het oeuvre vinden [Dit bericht is gewijzigd door neefherbert op 20-10-2007 12:33] |
|
de eerste luisterbeurt indiceert een enorme tegenvaller. het is , voor mij, gewoon de zoveelste standaard cd in de rij(net als overkill, agent steel etc). Mogelijk is het een "groeiplaat" maar ik vrees het ergste. |
|
quote: Mee eens, je moet Bonded By Blood (de band) maar eens checken. Het is ook al genoemd in dit topic. Violator is nog een nieuwe aan de horizon die weet hoe het wel moet. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nieuwe plaat net aangeschaft en half geluisterd, tot nu toe vind ik hem wel lekker klinken maar bij mij heeft zoiets vooral tijd nodig. Morgen maar eens de tijd voor nemen maar ik ben tot nu toe niet ontvreden Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
zo, die nieuwe krijgt er genadeloos van langs op metal archives iets met oude naam, ingooien en ruiten |
|
Gitarist met meer dan vijftien jaar thrash-ervaring zoekt met spoed een goede thrash band in de omgeving van Den Haag. Of mensen om een band op te zetten, leeftijd tussen de 25 en 40. Stijl: Exodus en verwanten. Geen junks, roze brilletjes of super ego`s maar werkpaarden |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |