IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Exodus Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-09-2007 0:16 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Nu die Myspace toch voorstaan zet ik Bonded By Blood nog maar een keertje aan. Murder in the front row!!



Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 05-09-2007 0:18 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Ik beken een heruitgave te hebben. Maat vind het toch wel leuk, want daar zijn dan 2 nummers live met Souza erbij. Hoor je het verschil extra goed



MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 16-10-2007 19:24 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Wat beukt hun nieuwe cd toch maar weer! Je kan alle nummers op de myspace horen tot vrijdag.

http://www.myspace.com/exodus



1. A Call To Arms 01:33
2. Riot Act 03:37
3. Funeral Hymn 08:37
4. Children Of A Worthless God 08:24
5. As It Was, As It Soon Shall Be 05:15
6. The Atrocity Exhibition 10:33
7. Iconoclasm 07:54
8. The Garden Of Bleeding 05:49
9. Bedlam 123 07:59
Total playing time 59:41


Verlekkerd op dood metaal


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-10-2007 19:46 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

De cd is wel weer leuk! Toch zijn er momenten dat de muziek echt het ene oor ingaat en de andere weer uit. Blijft niet alijd even lekker hangen. Maar


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 16-10-2007 20:51 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Hm, ik ben nu bij liedje 4 en ik vind er nog niet zo veel aan. Tuurlijk, goed gespeeld ed, maar om nou te zeggen wauwie thrash, mwoah.

Waar om staat er op die myspace eigenlijk Exodus Thrash / Deathmetal / Metal. Ik bedoel death?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-10-2007 20:55 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

dat vroeg ik me ook al af.. misschien voor de zoekfunctie


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 16-10-2007 21:03 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Vind 't toch wel weer n gaof plaotje geworden . Toch maar aanschaffen als die in Europa uitkomt.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 16-10-2007 23:20 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Ik kan niet zeggen dat dit het meteen al 'doet' eigenlijk. Ik vind de plaat nogal inkakken op momenten die juist zouden moeten razen en ik mis het hoge aantal indrukwekkende riffs zoals ze dat op de vorige twee albums blijkbaar nog wel konden.
Het intro van 'Iconoclasm' bijvoorbeeld is veelbelovend maar zakt genadeloos als pudding in elkaar na 58 seconden. Of die vervelende 'cleane' zanglijn op 'Children Of A Worthless God'.
Of ben ik nu een oude zeikerd?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-10-2007 0:41 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 oktober 2007 23:20 schreef neefherbert het volgende:
Ik kan niet zeggen dat dit het meteen al 'doet' eigenlijk. Ik vind de plaat nogal inkakken op momenten die juist zouden moeten razen en ik mis het hoge aantal indrukwekkende riffs zoals ze dat op de vorige twee albums blijkbaar nog wel konden.
My thoughts exactly



Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 17-10-2007 10:41 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht


Hmtjah... in 1 zin: ik zie liever Lee de nieuwe Heathen CD uitbrengen, want hun demo klinkt naar meer.

Nou vond ik SHKM alweer een verbetering ten opzichte van TOTD (Tempo Of The Dead? Zo langzaam was ie wel en het beste nummer was verdomme Impaler...), maar na Gary's grote woorden (Thrash landmark, bla bla bla...) had ik al zoiets van "ik moet het nog maar zien"... En inderdaad, er staan wel wat leuke nummers op, maar ik mis nog altijd de snelheid, de kwaliteit van de riffs en aggressie als bij Strike Of The Beast en Open Season. Die mid-tempo nummers duren me te lang en doen me ongeveer net zo in slaap vallen als het materiaal van de afgelopen 20 jaar dat Rush gisteravond speelde...


acid
Usericon van acid
Posted 17-10-2007 11:17 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Ik vind dat hele Exodus echt geen ene reet meer aan. Nu vind ik sowieso alles na "Bonded by blood" al matig van Exodus, maar de riffs op de nieuwe zijn zóó saaaai.

Waarom klinken alle thrash bands tegenwoordig zo? Ja, dan kun je gaan zeiken dat BBB 'old-school' is; maar die plaat heeft wel een eigen smoel. Net zo boeiend als al die nieuwe bandjes die oude Exodus klonen. Niet dus.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 17-10-2007 21:11 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

De spontaniteit zijn veel bands kwijt, veel bands uit die periode hebben maar 1 echte klassieker b.v. Testament-The Legacy, Dark Angel-Darkness Descends, Sadus-Illusions, Sacrifice-Torment in Fire, Slaughter-Strappado enz. wat erna kwam viel meestal tegen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 17-10-2007 21:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

nu de plaat 4x geluisterd te hebben vind ik het een definitieve neen! Jammer. Wat mij betreft zijn ze de 'touch' een beetje kwijt.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 18-10-2007 6:43 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Stelletje zeikerds!

De nieuwe cd is wel goed. Lekkere riffs en nummers met een produktie die beukt als nooit tevoren.
Hier is niks mis mee.


bub


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 18-10-2007 6:48 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2007 11:17 schreef acid het volgende:
Waarom klinken alle thrash bands tegenwoordig zo? Ja, dan kun je gaan zeiken dat BBB 'old-school' is; maar die plaat heeft wel een eigen smoel. Net zo boeiend als al die nieuwe bandjes die oude Exodus klonen. Niet dus.


Een band als Darkane klinkt toch wel behoorlijk anders naar mijn mening. Geen old school intenties, gewoon knallen.


runtothehills
aka Bonesaw
Usericon van runtothehills
Posted 19-10-2007 13:06 by runtothehills Wijzig reactieProfiel van runtothehillsQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2007 21:11 schreef axegrinder het volgende:
De spontaniteit zijn veel bands kwijt, veel bands uit die periode hebben maar 1 echte klassieker b.v. Testament-The Legacy, Dark Angel-Darkness Descends, Sadus-Illusions, Sacrifice-Torment in Fire, Slaughter-Strappado enz. wat erna kwam viel meestal tegen.



Ik vind darkness descends,leave scars en time does not heal een en al classic van Dark Angel.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 19-10-2007 13:27 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2007 13:06 schreef runtothehills het volgende:
Ik vind darkness descends,leave scars en time does not heal een en al classic van Dark Angel.


Hear Hear
Je bent niet de enige


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 19-10-2007 13:34 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

en in maart op tour met 3 Inches of Blood en Evile.


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 19-10-2007 23:40 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2007 13:06 schreef runtothehills het volgende:
Ik vind darkness descends,leave scars en time does not heal een en al classic van Dark Angel.



Muzikaal wel, maar Ron Rinehart???, nee doe dan maar de enige echte Dark Angel vocalist:Don Doty


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 20-10-2007 12:30 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Sorry, maar wat Rinehart heeft neergezet op Time Does Not Heal is gewoonweg geniaal

anyway, terug on topic Van Exodus kan ik ook niet maar één album een klassieker noemen. Fabulous Disaster blijf ik ook een onmisbare klassieker in zowel hun discografie als het oeuvre vinden

[Dit bericht is gewijzigd door neefherbert op 20-10-2007 12:33]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-10-2007 13:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

de eerste luisterbeurt indiceert een enorme tegenvaller. het is , voor mij, gewoon de zoveelste standaard cd in de rij(net als overkill, agent steel etc). Mogelijk is het een "groeiplaat" maar ik vrees het ergste.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-10-2007 11:44 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2007 13:05 schreef attila_de_hun het volgende:
de eerste luisterbeurt indiceert een enorme tegenvaller. het is , voor mij, gewoon de zoveelste standaard cd in de rij(net als overkill, agent steel etc). Mogelijk is het een "groeiplaat" maar ik vrees het ergste.



Mee eens, je moet Bonded By Blood (de band) maar eens checken. Het is ook al genoemd in dit topic.
Violator is nog een nieuwe aan de horizon die weet hoe het wel moet.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 27-10-2007 21:52 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Nieuwe plaat net aangeschaft en half geluisterd, tot nu toe vind ik hem wel lekker klinken maar bij mij heeft zoiets vooral tijd nodig. Morgen maar eens de tijd voor nemen maar ik ben tot nu toe niet ontvreden


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 28-10-2007 13:17 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

zo, die nieuwe krijgt er genadeloos van langs op metal archives

iets met oude naam, ingooien en ruiten


Ibanez7
Usericon van Ibanez7
Posted 04-11-2007 22:31 by Ibanez7 Wijzig reactieProfiel van Ibanez7Quote dit bericht

Gitarist met meer dan vijftien jaar thrash-ervaring zoekt met spoed een goede thrash band in de omgeving van Den Haag. Of mensen om een band op te zetten, leeftijd tussen de 25 en 40. Stijl: Exodus en verwanten. Geen junks, roze brilletjes of super ego`s maar werkpaarden


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen