![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
aan het aantal gebruikers van hotmail, ![]() Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
geen hotmail gebruiken, behalve voor spam. hotmail = NOTMAIL Oud Vuil. ![]() |
|
quote: wat dan gebruiken? want men vader begint ook al van ej wat heb je nou weer met de compu gedaan hehe wordt je echt gek van KUT ![]() ![]() Metal heerst ![]() ![]() |
|
quote: tja, ik hou niet zo van die on-line meeldingen. gewoon outlook, mettt gratis lekken. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Neej want outlook is veel te handig voor gewone normale dingen anders krijg ik daar ook rotzooi op ![]() Metal heerst ![]() ![]() |
|
Bij mij werkt hotmail prima.. krijg niet zo heel veel spam... en het duurt maar 2 klikken om een spammailtje te verwijderen.. 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
Dat weet ik wel maar ik kom er gewoon niet op Metal heerst ![]() ![]() |
|
HOTMAIL FUCKING ZUIGT OLIFANTENLULLEN!! ![]() ![]() |
|
quote:WDN Gebruik jij dan? Metal heerst ![]() ![]() |
|
Door een interne fout kan je verzoek niet worden verwerkt. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later opnieuw. Als je probeert je Hotmail account opnieuw te activeren kan je verzoek op dit moment helaas niet verwerkt worden. Probeer het volgende: Sluit alle web browser vensters. Herstart je web browser. Ga naar http://www.hotmail.com/NL om je aan te melden. Deze kut fout krijg ik ![]() ![]() Metal heerst ![]() ![]() |
|
Onze excuses, maar je account is tijdelijk niet beschikbaar. Deze vertraging is niet op de volledige site van invloed en is ook niet slechts op je account van betrekking, maar de machine waarop je accountinformatie staat, is tijdelijk niet beschikbaar. Wij verwachten niet dat deze vertraging veel langer zal duren, dus blijf je accountstatus controleren. Wij doen ons uiterste best om je account weer zo snel mogelijk beschikbaar te maken. Wij stellen je steun zeer op prijs en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Ow shit wordt er helemaal gek van ![]() ![]() ![]() Metal heerst ![]() ![]() |
|
quote: Dat kan je ook goed gescheiden houden hoor!! ![]() |
|
quote: hoe voeg me ff toe op msn en zeg me dat daar b.v.d Metal heerst ![]() ![]() |
|
quote: Ik zit vol, ga jij maar tegen mij lullen! ![]() |
|
quote: Ik gebruik naar volle tevredenheid mail van www.gmx.net Per inschrijving krijg je 2 e-mail adressen van jouw keuze die allebei in dezelfde in-box binnenkomen. Het is ook tegelijkertijd WEBmail als POP3. In 1,5jaar dat ik 'm gebruik maar 1x een half uur geen mail kunnen ophalen omdat ze hun serverhardware gingen hotswappen ofzo, werd ook netjes op de site gemeld. ![]() |
|
ik raad je aan om te gaan studeren aan de UT, daar krijg je een hele hoop hartstikke fijne email accounts ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
of opwindesheim hehe, s205138@students.windesheim.nl spannend he ![]() Je moeder. ![]() |
|
Karnivoor, laat je e-mail niet zomaar op internet slingeren. De spammers gebruiken "spiders" die alles wat op e-mail addy's lijken "harvesten". Waarom denk je dat o.a. ZM de mails als plaatjes weergeeft? ![]() ![]() |
|
ik weet et maar heb deze account ook maar voor jan lul, laatste keer dat ik em ingekeken heb, was nog op mn vorige opleding hehe hmz, eens kijken hoeveel spam ik van die kutstudentenverenigingen heb gekregen in 1,5 jaar ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:ik hebn nu al een p[aar dagen niets, zelfs geen spam ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Metal heerst ![]() ![]() |
|
quote:ja ik ben er ook erg verbaasd over, maar m'n msn doet t nog wel gewoon duz ![]() ![]() |
|
quote: dommie, dan moet je ze blocken! had ik eerst ook,maar nu ik heel veel adressen geblockt heb krijg ik heel ergs weinig spam! slim! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote:ik heb de laatste tijd anders niets meer geblocked. maar dat blokken maakt nie echt veel uit aangezien veel adressen bij hotmail of yahoo zitten, en die domeinen ga je nie blokken. ![]() |
|
ook nooi spam... Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |