IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Hotmail ... Vorige pagina | Volgende pagina
Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 01-07-2004 20:37 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ach, ik flikker belangrijke mailtjes toch naar een andere map via outlook express. Alleen als ik op vakantie ben, kan het nogal voor problemen zorgen.......


F*ck hippies


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 01-07-2004 20:44 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 20:36 schreef Valorian het volgende:
Hotmail zuigt nog altijd, vooral de nogal beperkt capaciteit. Yahoo mail echter heeft net de capaciteit verhoogt van 4 mb opslagruimte naar 100 (honderd!) MB ..

Hotmail breidt naar 250 (tweehonderdvijftig!) MB uit


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2004 21:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 20:44 schreef Fedaykin het volgende:
Hotmail breidt naar 250 (tweehonderdvijftig!) MB uit


O ja? Wanneer zou dat moeten gebeuren dan? Op dit moment vragen ze nog altijd zo'n 20 euro voor een uitbreiding naar een mb of 10 ...


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 01-07-2004 21:19 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Microsoft heeft de uitbreiding van de opslagcapaciteit nu officieel aangekondigd. Eerder deze week werd al gespeculeerd over een verruiming van Hotmail tot 25 MB. De huidige opslagcapaciteit van Hotmail-gebruikers is 2 MB.

Vanaf juli zullen wereldwijd alle 170 miljoen gratis Hotmail-accounts worden geüpgraded. Welke landen daarbij als eerste aan de beurt komen, wil Microsoft niet bekendmaken. De mailboxen worden gratis voorzien van antivirussoftware, aldus MSN.

http://www.webwereld.nl/nieuws/18882.phtml
http://www.microsoft.com/presspass/press/2004/jun04/06-24HotmailUpgrade2004PR.asp


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 02-07-2004 14:16 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

mijn box bij Yahoo is al van 6MB naar 100MB gegaan.


metal_scum
Usericon van metal_scum
Posted 01-12-2005 17:38 by metal_scum Wijzig reactieProfiel van metal_scumQuote dit bericht

Zo dit zal mijn eerste post worden hierzo op ZW, hopelijk heb ik vaak meer vrij tijd zodat ik wat meer kan leren van de forums hierzo. Ik ben zelf niet van NL, ben van Suriname en hier hebben we vaak ook last van HOTMAIL die traag wil werken of helemaal niet wil werken. Wat blijkt dat al die sites dat wij hierzo bezoeken, en die allemaal via de Nederlandse servers gaan, het heel slecht doen. Hotmail en pp2g zijn twee van ze, terwijl sites als Yahoo! het heel goed doen. Ik kan me vergissen, maar andere dingen die ook een oorzaak kunnen zijn dat je hotmail of MSN het niet wilt doen, kan liggen aan je machine en de programma’s die erop zitten en of die het allemaal goed doen en geen gebroken bestanden hebben. Hotmail en MSN zijn beiden van Microsoft, de browser die de meesten gebruiken zijn Internet Explorer, als er een fout aan je browser is, kan dat voor ellende zorgen. Als je een ander browser gebruikt, kan het zo zijn dat je juist door die andere browser niet in MSN of Hotmail kan. Ga eens op BBC of hoe die site weer heet, ga je heel wat dingen lezen wat hier mee te maken heeft.



FozzY
Kiss My Axe
Usericon van FozzY
Posted 01-12-2005 17:50 by FozzY Wijzig reactieProfiel van FozzYQuote dit berichthttp://nu geen zin an

Nix geen last met hotmail..
en ik ben te lax om een ander email adres aan te maken dus dat ding van mij is al 4 jaar oud ofzo


In ten minutes I'll be laying down flat on the floor..


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 18:59 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Hotmail werkt hier ook altijd goed hoor en heb nu een 250mb inbox dus daar kunnen wel wat mailtjes in.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2005 19:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 17:38 schreef metal_scum het volgende:
Zo dit zal mijn eerste post worden hierzo op ZW, hopelijk heb ik vaak meer vrij tijd zodat ik wat meer kan leren van de forums hierzo. Ik ben zelf niet van NL, ben van Suriname en hier hebben we vaak ook last van HOTMAIL die traag wil werken of helemaal niet wil werken. Wat blijkt dat al die sites dat wij hierzo bezoeken, en die allemaal via de Nederlandse servers gaan, het heel slecht doen. Hotmail en pp2g zijn twee van ze, terwijl sites als Yahoo! het heel goed doen. Ik kan me vergissen, maar andere dingen die ook een oorzaak kunnen zijn dat je hotmail of MSN het niet wilt doen, kan liggen aan je machine en de programma’s die erop zitten en of die het allemaal goed doen en geen gebroken bestanden hebben. Hotmail en MSN zijn beiden van Microsoft, de browser die de meesten gebruiken zijn Internet Explorer, als er een fout aan je browser is, kan dat voor ellende zorgen. Als je een ander browser gebruikt, kan het zo zijn dat je juist door die andere browser niet in MSN of Hotmail kan. Ga eens op BBC of hoe die site weer heet, ga je heel wat dingen lezen wat hier mee te maken heeft.




...

ZM

...


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 01-12-2005 19:04 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

jamaar de W spreken Surinamers leuker uit


metal_scum
Usericon van metal_scum
Posted 01-12-2005 19:12 by metal_scum Wijzig reactieProfiel van metal_scumQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 19:04 schreef FRNK het volgende:
jamaar de W spreken Surinamers leuker uit


Wat heeft dat nou te maken met de topic?

[Dit bericht is gewijzigd door metal_scum op 01-12-2005 19:14]


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 01-12-2005 19:14 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 1 december 2005 19:12 schreef metal_scum het volgende:
Wat heeft dat nou te maken met de topic?
Niets. Jij zei ZW, Jenje verbeterde dat (ZM), en ik deed bijdehand


metal_scum
Usericon van metal_scum
Posted 01-12-2005 19:16 by metal_scum Wijzig reactieProfiel van metal_scumQuote dit bericht

Ja dus, heb het net gezien, wou het meteen corrigeren, maar zag dat jij al gepost had. Niet dat wij die W als een M uitspreken...het was maar een slip op de vingers...

[Dit bericht is gewijzigd door metal_scum op 01-12-2005 19:16]


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 01-12-2005 19:17 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 1 december 2005 19:16 schreef metal_scum het volgende:
Ja dus, heb het net gezien, wou het meteen corrigeren, maar zag dat jij al gepost had. Niet dat wij die als een M uitspreken...het was maar een slip op de vingers...
ja snapte ik wel

En, barst los zou'k zeggen :
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/1948186/1


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 19:19 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

wen er maar aan want 2derde is bijdehand hier..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 01-12-2005 19:22 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 1 december 2005 19:19 schreef Smoochy het volgende:
wen er maar aan want 2derde is bijdehand hier..
Ontopic!! (en je stelling laat zich weer blijken ja gheghe)


metal_scum
Usericon van metal_scum
Posted 01-12-2005 19:47 by metal_scum Wijzig reactieProfiel van metal_scumQuote dit bericht

quote:

En, barst los zou'k zeggen :
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/1948186/1


En barst los zou je zeggen? Wie of wat moet los barsten? Of bedoel je dat ik me eerst moet gaan introduceren........


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 02-12-2005 9:27 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 17:38 schreef metal_scum het volgende:
Zo dit zal mijn eerste post worden hierzo op ZW, hopelijk heb ik vaak meer vrij tijd zodat ik wat meer kan leren van de forums hierzo. Ik ben zelf niet van NL, ben van Suriname en hier hebben we vaak ook last van HOTMAIL die traag wil werken of helemaal niet wil werken. Wat blijkt dat al die sites dat wij hierzo bezoeken, en die allemaal via de Nederlandse servers gaan, het heel slecht doen. Hotmail en pp2g zijn twee van ze, terwijl sites als Yahoo! het heel goed doen. Ik kan me vergissen, maar andere dingen die ook een oorzaak kunnen zijn dat je hotmail of MSN het niet wilt doen, kan liggen aan je machine en de programma’s die erop zitten en of die het allemaal goed doen en geen gebroken bestanden hebben. Hotmail en MSN zijn beiden van Microsoft, de browser die de meesten gebruiken zijn Internet Explorer, als er een fout aan je browser is, kan dat voor ellende zorgen. Als je een ander browser gebruikt, kan het zo zijn dat je juist door die andere browser niet in MSN of Hotmail kan. Ga eens op BBC of hoe die site weer heet, ga je heel wat dingen lezen wat hier mee te maken heeft.



Dude, voor een 1e post is dit echt een prachtbetoogje


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 02-12-2005 9:32 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 19:47 schreef metal_scum het volgende:
En barst los zou je zeggen? Wie of wat moet los barsten? Of bedoel je dat ik me eerst moet gaan introduceren........

JA DAT!
Bovendien: Hotmail sucks. Schijt op Hotmail. Neem dan Gmail.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2005 9:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

of een echte pop3 adres ..


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 02-12-2005 10:55 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 9:47 schreef Jenje het volgende:
of een echte pop3 adres ..

Noem eens eentje die gratis is en niet tig stomme beperking oplegt?
Ik heb bijv. GMX.net maar die is inmiddels alleen voor duitstalige landen (je moet een postcode invoeren) en in het duits (duh) terwijl ik vroeger gewoon zonder poespas in het engels binnen kon komen.

Maar eerlijk gezegd mis ik dat POP3 gedoe niet eens zo met de GMail-notifier extension voor Firefox. Ik krijg real-time waarschuwing voor nieuw e-mail, 1 klik en ik ben in m'n inbox.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 02-12-2005 10:57]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2005 11:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb ze via mijn kabelprovider ....


metal_scum
Usericon van metal_scum
Posted 02-12-2005 14:07 by metal_scum Wijzig reactieProfiel van metal_scumQuote dit bericht

quote:
Neem dan Gmail.


Gmail heb ik ook, trouwens als er mensen geinteresseerd zijn in een Gmail-account, stuur mij een PM met je email en ik stuur je wel een uitnodiging. Ik heb nog 98 uitnodigingen vrij...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-12-2005 14:20 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

ZM is te tr00 voor PM's maat


Bruce Banner


oscura
Usericon van oscura
Posted 02-12-2005 14:24 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

bij mij komen soms mailtjes gewoon niet aan


carcasstrid


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen