IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Hotmail ... Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-10-2009 10:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 10:50 schreef Mottighaerd het volgende:
Gelukkig heb ik dan ook geen briefje met mn pincode erop, wat dat zou idd wel een verkeerd kunnen gaan


Dus zo radicaal was die uitspraak van Onweerwolfie niet

Nee maar je hebt dus serieus mensen die ook met pinnen bijvoorbeeld hun code hardop roepen. Hee Kees, was het nu 3356 of 3357?! Oja! 3357 was het! Het kan altijd dommer en dan heel boos doen omdat een ander de code weet (heb je soms zitten afkijken?). [/true story]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-10-2009 11:21 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik heb sommige pincodes wel bij me, maar wel op zo'n manier dat niemand erachter komt dat het pincodes zijn, hehe.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-10-2009 12:05 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 23:06 schreef Forever After het volgende:
Tweakers.net



Nou, dat doet MS weer lekker dan...

Gelukkig ben je ook niet verplicht om overal voor je certificaties e.d. in te loggen via die account.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-10-2009 12:08 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Kan MS niet zo heel veel aan doen denk ik.

Af en toe krijg je op MSN van die links: 'check deze foto' enzo. Ik heb er laatst expres eentje geopend om te kijken wat het was, en dan krijg je dus een scherm dat lijkt op het inlogscherm van Windows Live. Daar word je geacht je mailadres en wachtwoord in te vullen.

Dat hebben héél veel mensen gedaan volgens mij.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-10-2009 12:37 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

MS heeft op zijn eigen site ook netjes staan dat het om Phishing gaat.
Het artikel dat hier neergezet is, is dus complete ruk

En ja, als je zo dom bent dan verdien je het ook wel dat Rotzak zijn tampeloerus in beeld komt.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 06-10-2009 12:55 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 6 oktober 2009 10:53 schreef MMayo het volgende:
Dus zo radicaal was die uitspraak van Onweerwolfie niet

Nee maar je hebt dus serieus mensen die ook met pinnen bijvoorbeeld hun code hardop roepen. Hee Kees, was het nu 3356 of 3357?! Oja! 3357 was het! Het kan altijd dommer en dan heel boos doen omdat een ander de code weet (heb je soms zitten afkijken?). [/true story]


Lawl, ja ok, dat is dus terecht dom te noemen


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 18:50 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 10:46 schreef Mottighaerd het volgende:
Nounounou, beetje een radicale uitspraak hoor.

Ik ben met mn dyscalculie anders heel goed in staat om 2 keer de pincode die ik al jaren heb verkeerd in te toetsen. Heb toen mn vriend maar gebeld die mn pin ook weet, anders was het pas foetsie.
Op dezelfde manier ook al eens mn mobiel geblokeerd, yay voor PUC codes.


Je vriend vertellen wat je pincode is, is natuurlijk wat anders als je pincode op een briefje zetten en dat in je portemonnee doen. Ik zie het verband in ieder geval niet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 18:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 12:08 schreef WhiteRider het volgende:
Kan MS niet zo heel veel aan doen denk ik.

Af en toe krijg je op MSN van die links: 'check deze foto' enzo. Ik heb er laatst expres eentje geopend om te kijken wat het was, en dan krijg je dus een scherm dat lijkt op het inlogscherm van Windows Live. Daar word je geacht je mailadres en wachtwoord in te vullen.

Dat hebben héél veel mensen gedaan volgens mij.


Echt! Sommige mensen...


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 18:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 12:37 schreef Argus het volgende:En ja, als je zo dom bent dan verdien je het ook wel dat Rotzak zijn tampeloerus in beeld komt.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 06-10-2009 19:14 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 6 oktober 2009 18:50 schreef Onweerwolf het volgende:
Je vriend vertellen wat je pincode is, is natuurlijk wat anders als je pincode op een briefje zetten en dat in je portemonnee doen. Ik zie het verband in ieder geval niet.


Nou ja, die vriend heb ik natuurlijk niet altijd gehad he? Vroeger was het een hele tijd behelpen met idd een briefje in de portemonee, ging ook nog wel eens fout maar ok.
Na 2 pogingen wel eens op annuleren gedrukt en maar niet gepint, dat was best erg

Wat ik dus bedoelde is dat het voor niet iedereen zo vanzelfsprekend is om allemaal verschillende codes etc te onthouden, dus dan is de uitspraak: "Als je te dom bent om met iets simpels als webmail/een pinpas om te gaan dan moet je het niet doen" een beetje harsh.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 19:23 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 19:14 schreef Mottighaerd het volgende:
Nou ja, die vriend heb ik natuurlijk niet altijd gehad he? Vroeger was het een hele tijd behelpen met idd een briefje in de portemonee, ging ook nog wel eens fout maar ok.
Na 2 pogingen wel eens op annuleren gedrukt en maar niet gepint, dat was best erg

Wat ik dus bedoelde is dat het voor niet iedereen zo vanzelfsprekend is om allemaal verschillende codes etc te onthouden, dus dan is de uitspraak: "Als je te dom bent om met iets simpels als webmail/een pinpas om te gaan dan moet je het niet doen" een beetje harsh.


Mwah, jij bent er blijkbaar niet te dom voor maar hebt een handicap waardoor het lastig voor je is. Dat is toch echt wat anders.

Ik ben ook vrij slecht in het lang onthouden van cijferreeksen dus daar verzin ik oplossingen voor.

Maar jij had serieus een briefje in je portemonnee met daarop je pincode? Da's toch niet echt heel slim he? Moet je toegeven...


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 06-10-2009 19:37 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Zet hem anders in je mobiel als 'opgeslagen concept' voor smsjes. Kun je het in elk geval nog laten lijken alsof je effe aan het sms-en bent voor je gaat pinnen.
Natuurlijk wel de pas blokkeren mocht je je foon kwijtraken



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-10-2009 19:45 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 18:53 schreef Onweerwolf het volgende:
Echt! Sommige mensen...

quote:
Op 6 oktober 2009 6:49 schreef Forever After het volgende:
Je maakt je anders behoorlijk druk over iets wat je niet interesseerd...


Bij deze ook nog wat leesvoer van Tweakers.Net waar je niet in geinteresseerd bent:

quote:
Onbekenden publiceren ook Gmail- en Yahoo-inloggegevens -update
Door Dimitri Reijerman, dinsdag 6 oktober 2009 12:36, views: 33.880

Hackers hebben voor de tweede maal een lijst met de inloggegevens van twintigduizend mailaccounts op het web gepubliceerd. Op de lijst staan ditmaal niet alleen Hotmail-accounts, maar ook gegevens van Gmail- en Yahoo-gebruikers.

De lijst is opnieuw op de website Pastebin.com gepubliceerd, kort nadat onbekenden een bestand met gegevens over tienduizend Hotmail-accounts op de site hadden geplaatst, zo meldt de BBC. De Britse omroep stelt dat de nieuwe lijst twintigduizend accounts beslaat en dat hier niet alleen Hotmail-accounts onder vallen, maar dat er ook diverse Gmail- en Yahoo-accounts tezamen met inloggegevens van andere providers worden genoemd. Een deel van de inloggegevens zou zijn verouderd, maar het merendeel blijkt volgens de BBC te werken.

Onduidelijk is of het gaat om buitgemaakte inloggegevens van de maildiensten zelf, of dat het gaat om gegevens van Windows Live ID. Microsoft roept aan zijn gebruikers op om voor de zekerheid een nieuw wachtwoord te kiezen. Inmiddels is Pastebin, een website waarop ontwikkelaars tijdelijk stukken code kunnen plakken, door de eigenaar offline gehaald nadat hij de afgelopen dagen het dataverkeer enorm zag groeien. Hij stelt dat er aan zijn site eerst de nodige aanpassingen verricht zullen worden voordat de dienst weer online zal gaan.

Update 6/10 14:50: Google bevestigt dat de accountgegevens van een aantal Gmail-accounts zijn gepubliceerd. Volgens de zoekgigant gaat het om een 'industriebrede phishingzaak' en heeft het de wachtwoorden van de getroffen accounts gereset.



 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 19:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Zoals gezegd: fishing zaken.

Er mag dus geconcludeerd worden dat dat risico wat ik volgens jou loop niet bestaat.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-10-2009 19:53 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Zoek een hobby, was varkensneuken niet hip in Grunn?


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 19:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 19:53 schreef MR. N het volgende:
Zoek een hobby, was varkensneuken niet hip in Grunn?


Wow, sterke bijdrage weer!

Moet je er niet een foto van jezelf bijplakken of was dat alleen maar om de 2 posts ipv elke post?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-10-2009 20:01 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 oktober 2009 19:58 schreef Onweerwolf het volgende:
Wow, sterke bijdrage weer!

Moet je er niet een foto van jezelf bijplakken of was dat alleen maar om de 2 posts ipv elke post?
Waar baseer jij dat op? Heb je wel bewijs dat ik dat om de 2 posts doe? :')

Mijn god, wat ben je soms toch ook een narrig, eikelig en vervelend ventje zeg. Internetwarrior.


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-10-2009 20:02 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 20:01 schreef MR. N het volgende:
Mijn god, wat ben je soms toch ook een narrig, eikelig en vervelend ventje zeg. Internetwarrior.

Jij beschikt over een flinke dosis zelfbeheersing...


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-10-2009 20:04 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 oktober 2009 20:02 schreef Forever After het volgende:
Jij beschikt over een flinke dosis zelfbeheersing...


Klopt helemaal. Ik vind alleen dat gezeur van hem vooral in dit topic zo sneu. Mag hij doen hoor, maar ik vond dat ik hem moest wijzen op een passender tijdsbesteding voor hem.


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-10-2009 20:06 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 20:04 schreef MR. N het volgende:
Klopt helemaal. Ik vind alleen dat gezeur van hem vooral in dit topic zo sneu. Mag hij doen hoor, maar ik vond dat ik hem moest wijzen op een passender tijdsbesteding voor hem.



Alleen wel sneu voor die varkens...


 


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-10-2009 20:06 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 19:58 schreef Onweerwolf het volgende:
Wow, sterke bijdrage weer!

Moet je er niet een foto van jezelf bijplakken of was dat alleen maar om de 2 posts ipv elke post?
:')

Overtref jij jezelf echt met elke uitspraak die je doet?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-10-2009 20:07 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 oktober 2009 20:06 schreef Forever After het volgende:


Alleen wel sneu voor die varkens...


Nou, alsof mieren geen gevoel hebben, moet je eens kijken hoeveel hij er al geneukt heeft in dit topic.


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-10-2009 20:08 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 20:07 schreef MR. N het volgende:
Nou, alsof mieren geen gevoel hebben, moet je eens kijken hoeveel hij er al geneukt heeft in dit topic.


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-10-2009 20:10 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 oktober 2009 19:58 schreef Onweerwolf het volgende:
Wow, sterke bijdrage weer!



Nu wel?


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 20:10 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wat leuk! Jullie hebben elkaar gevonden!

Als dat geen...




Wat mij betreft weer ontopic dan maar.

Wat zijn de voordelen van Hotmail tov Gmail?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen