![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb sommige pincodes wel bij me, maar wel op zo'n manier dat niemand erachter komt dat het pincodes zijn, hehe. ![]() |
|
quote: Nou, dat doet MS weer lekker dan... Gelukkig ben je ook niet verplicht om overal voor je certificaties e.d. in te loggen via die account. ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Kan MS niet zo heel veel aan doen denk ik. Af en toe krijg je op MSN van die links: 'check deze foto' enzo. Ik heb er laatst expres eentje geopend om te kijken wat het was, en dan krijg je dus een scherm dat lijkt op het inlogscherm van Windows Live. Daar word je geacht je mailadres en wachtwoord in te vullen. Dat hebben héél veel mensen gedaan volgens mij. ![]() |
|
MS heeft op zijn eigen site ook netjes staan dat het om Phishing gaat. Het artikel dat hier neergezet is, is dus complete ruk ![]() En ja, als je zo dom bent dan verdien je het ook wel dat Rotzak zijn tampeloerus in beeld komt. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Lawl, ja ok, dat is dus terecht dom te noemen ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Je vriend vertellen wat je pincode is, is natuurlijk wat anders als je pincode op een briefje zetten en dat in je portemonnee doen. Ik zie het verband in ieder geval niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Echt! Sommige mensen... ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Nou ja, die vriend heb ik natuurlijk niet altijd gehad he? ![]() Na 2 pogingen wel eens op annuleren gedrukt en maar niet gepint, dat was best erg ![]() Wat ik dus bedoelde is dat het voor niet iedereen zo vanzelfsprekend is om allemaal verschillende codes etc te onthouden, dus dan is de uitspraak: "Als je te dom bent om met iets simpels als webmail/een pinpas om te gaan dan moet je het niet doen" een beetje harsh. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Mwah, jij bent er blijkbaar niet te dom voor maar hebt een handicap waardoor het lastig voor je is. Dat is toch echt wat anders. Ik ben ook vrij slecht in het lang onthouden van cijferreeksen dus daar verzin ik oplossingen voor. Maar jij had serieus een briefje in je portemonnee met daarop je pincode? Da's toch niet echt heel slim he? Moet je toegeven... ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Zet hem anders in je mobiel als 'opgeslagen concept' voor smsjes. Kun je het in elk geval nog laten lijken alsof je effe aan het sms-en bent voor je gaat pinnen. Natuurlijk wel de pas blokkeren mocht je je foon kwijtraken ![]() ![]() |
|
quote: quote: Bij deze ook nog wat leesvoer van Tweakers.Net waar je niet in geinteresseerd bent: quote: ![]() |
|
Zoals gezegd: fishing zaken. Er mag dus geconcludeerd worden dat dat risico wat ik volgens jou loop niet bestaat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Zoek een hobby, was varkensneuken niet hip in Grunn? Boeiender ![]() |
|
quote: Wow, sterke bijdrage weer! ![]() Moet je er niet een foto van jezelf bijplakken of was dat alleen maar om de 2 posts ipv elke post? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Waar baseer jij dat op? Heb je wel bewijs dat ik dat om de 2 posts doe? :') Mijn god, wat ben je soms toch ook een narrig, eikelig en vervelend ventje zeg. Internetwarrior. Boeiender ![]() |
|
quote: Jij beschikt over een flinke dosis zelfbeheersing... ![]() ![]() |
|
quote: Klopt helemaal. Ik vind alleen dat gezeur van hem vooral in dit topic zo sneu. Mag hij doen hoor, maar ik vond dat ik hem moest wijzen op een passender tijdsbesteding voor hem. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() Alleen wel sneu voor die varkens... ![]() ![]() |
|
quote::') Overtref jij jezelf echt met elke uitspraak die je doet? ![]() |
|
quote: Nou, alsof mieren geen gevoel hebben, moet je eens kijken hoeveel hij er al geneukt heeft in dit topic. Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Nu wel? Boeiender ![]() |
|
Wat leuk! Jullie hebben elkaar gevonden! ![]() Als dat geen... Wat mij betreft weer ontopic dan maar. Wat zijn de voordelen van Hotmail tov Gmail? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |