IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Hotmail ... Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-09-2006 19:56 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Overgestapt op Windows Live Mail, het ziet er wel hip uit, zo op het eerste gezicht.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 09-11-2006 15:56 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Heeft er ook iemand problemen met het inloggen op zijn of haar hotmail account?
Ik krijg nu het Windows Live Mail scherm of zo, en niet meer het oude hotmails cherm. Hier kan ik niet inloggen vanwege de voglende reden:

Windows Live Network is niet beschikbaar via deze site om een van de volgende redenen:
-Er is een probleem opgetreden op de site
-De site maakt geen deel uit van Windows Live Network

Iemand enig idee wat dit is? En wat ik hier mee moet / tegen kan doen?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 09-11-2006 16:00 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ja, ik heb het probleem ook, zal wel niet de enige zijn. Ik denk dat ze hotmail naar windows Live mail om aan het zetten zijn en dat je er daarom niet opkomt.

Via MSN kom ik wel in me mailbox.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 09-11-2006 16:01]


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 09-11-2006 16:07 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2006 16:00 schreef Nimbus het volgende:
Ja, ik heb het probleem ook, zal wel niet de enige zijn. Ik denk dat ze hotmail naar windows Live mail om aan het zetten zijn en dat je er daarom niet opkomt.

Via MSN kom ik wel in me mailbox.

Aah, via MSN is het inderdaad gelukt. Thanks.

Maar hoop dat dit niet altijd zo blijft.


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 09-11-2006 16:07 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

Zwaar irritant iig. Ga het dan maar via msn proberen.


You can either agree with me, or be wrong.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 28-05-2007 16:08 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Zo! Dan ga ik hier weer verder met de Hotmailperikelen. Ik ben er inmiddels in geslaagd mij definitief af te melden voor Hotmail maar... als ik een mail stuur naar mijn oude Hotmailadres krijg ik helaas geen foutmelding die aangeeft dat het adres niet meer bestaat... Als ik de hotmailpagina er bij pak, dan wordt mij aangeboden mijn account alsnog opnieuw in gebruik te nemen...
quote:

Wil je terugkeren naar Hotmail?
Je account is tijdelijk buiten werking gesteld. Alle inhoud zoals berichten zijn gewist.

Je account is tijdelijk buiten werking gesteld omdat je:

* je ten minste 30 dagen niet hebt aangemeld.
* je niet hebt aangemeld binnen 10 dagen na de registratie of activering.
* ervoor hebt gekozen om je account te sluiten in de afgelopen 30 dagen.

Klik op Mijn account activeren als je je account wilt blijven gebruiken.



Moet ik nu 30 dagen wachten voordat mijn account écht verwijderd is of weet iemand of er mogelijkheden zijn mijn banden met Hotmail per direct definitief en compleet te verbreken?



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-05-2007 16:20 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

meestal heb je niets te willen.


Suck my piss


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 28-05-2007 16:22 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 28 mei 2007 16:20 schreef skullfuck het volgende:
meestal heb je niets te willen.


Tja, dat is een beetje een fatalistische houding, maar je hebt er wel gelijk in dat als je in zee gaat met bepaalde bedrijven en daar een gratis dienst van afneemt, dat zij bepalen onder welke voorwaarden dat gebeurt.

Aangezien ik graag gebruik maak van het MSN-netwerk, heb ik nu dus een poging gedaan mijn hotmail af te sluiten en heb ik inmiddels mijn normale e-mailadres in gebruik genomen om mee te chatten.

*** Edit ***

Misschien willen ze mijn mail wel per direct afsluiten als ik ze enkele zeer obscene afbeeldingen stuur en daarbij wat aanstootgevend tekst aanbiedt. Eens even zoeken in het meest recente fototopique en eens even de reacties bekijken die mensen die op dit forum zitten en toevalligerwijs wél van metal houden in onderwerpen over Nightwish (en soortgelijke bands die tevens te gebruiken zijn als voedingsbodem voor champignons) plaatsen. Dat helpt vast!

[Dit bericht is gewijzigd door General Skullfucker op 28-05-2007 16:29]



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-05-2007 16:26 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 28 mei 2007 16:22 schreef General Skullfucker het volgende:
Tja, dat is een beetje een fatalistische houding, maar je hebt er wel gelijk in dat als je in zee gaat met bepaalde bedrijven en daar een gratis dienst van afneemt, dat zij bepalen onder welke voorwaarden dat gebeurt.

Aangezien ik graag gebruik maak van het MSN-netwerk, heb ik nu dus een poging gedaan mijn hotmail af te sluiten en heb ik inmiddels mijn normale e-mailadres in gebruik genomen om mee te chatten.


dat bedoelde ik idd!

Ik heb precies het zelfde gedaan. Geen grap!

Edit en mn houding is meer omdat ik niet zo vaak zin heb om op bedrijven te wachten.

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 28-05-2007 16:30]


Suck my piss


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-05-2007 16:37 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Ik heb net mn photobucket account gekilled.

quote:
Account will be removed within 48 hours


Suck my piss


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-05-2007 16:41 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 28 mei 2007 16:22 schreef General Skullfucker het volgende:

*** Edit ***

Misschien willen ze mijn mail wel per direct afsluiten als ik ze enkele zeer obscene afbeeldingen stuur en daarbij wat aanstootgevend tekst aanbiedt. Eens even zoeken in het meest recente fototopique en eens even de reacties bekijken die mensen die op dit forum zitten en toevalligerwijs wél van metal houden in onderwerpen over Nightwish (en soortgelijke bands die tevens te gebruiken zijn als voedingsbodem voor champignons) plaatsen. Dat helpt vast!


Succes iig


Suck my piss


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-05-2007 16:46 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2007 16:22 schreef General Skullfucker het volgende:
Misschien willen ze mijn mail wel per direct afsluiten als ik ze enkele zeer obscene afbeeldingen stuur en daarbij wat aanstootgevend tekst aanbiedt.

Stuur ze deze!



Satan bier 666


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 28-05-2007 16:59 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2007 16:46 schreef M. het volgende:
Stuur ze deze!



Satan bier 666


Die is veel te subtiel...


Hatsjikidee!


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 28-05-2007 17:23 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Dank je wel 'M.' Het is een schitterende afbeelding, maar deze was reeds in mijn bezit. Damn, had ik afgelopen week maar een camera gekocht, dan had ik vanavond echt aanstootgevende foto's kunnen maken, ik krijg namelijk buitengewoon verwerpelijk bezoek.

*** edit ***

quote:
Op 28 mei 2007 16:41 schreef skullfuck het volgende:
Succes iig


Thanx dude!

[Dit bericht is gewijzigd door General Skullfucker op 28-05-2007 17:23]



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-05-2007 23:19 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2007 16:08 schreef General Skullfucker het volgende:
Zo! Dan ga ik hier weer verder met de Hotmailperikelen. Ik ben er inmiddels in geslaagd mij definitief af te melden voor Hotmail maar... als ik een mail stuur naar mijn oude Hotmailadres krijg ik helaas geen foutmelding die aangeeft dat het adres niet meer bestaat... Als ik de hotmailpagina er bij pak, dan wordt mij aangeboden mijn account alsnog opnieuw in gebruik te nemen...


Moet ik nu 30 dagen wachten voordat mijn account écht verwijderd is of weet iemand of er mogelijkheden zijn mijn banden met Hotmail per direct definitief en compleet te verbreken?


De enige oplossing lijkt 30 dagen wachten, en dan maar hopen dat je account dan ook echt weg is een een delivery-failure geeft.. Alle mail die de komende dagen gestuurd wordt verdwijnt kennelijk ergens, want als je binnen de gestelde termijn van 30 dagen alsnog weer je hotmail activeert dan is je inbox helemaal leeg.

Mijn hotmail account gebruik ik al jaren niet meer, maar hou ik wel actief door een keer per maand even in te loggen. Zo nu en dan, heel soms, komt er nog wel eens een bekende met mail naar dat adres. Maar meestal is het alleen spam, zo'n 25 berichten per dag (t.o.v. enkele berichting per dag op mijn yahoo account).


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 27-07-2007 16:48 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

hmmm wat een geklooi sinds mijn hotmail windows live mail is geworden... die server is de hele dag overbezet, kan niet eens bij mijn mail?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 27-07-2007 17:02 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

Windows Live Mail zuigt.. Wordt volgens mij hoog tijd dat ik helemaal overstap naar gmail..


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-08-2007 23:11 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Wow! Ik zie net bij de startpagina van Windows Live Hotmail bla dat ik nu 5 GB ruimte heb...

Daar kunnen behoorlijk wat spam-mailtjes in... want ik geef eigenlijk nog steeds de voorkeur aan Gmail.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-08-2007 12:57 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Hoeveel ruimte heb je eigenlijk bij Gmail?


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-08-2007 13:08 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 18 August 2007 12:57 schreef Lionheart het volgende:
Hoeveel ruimte heb je eigenlijk bij Gmail?


Inmiddels bijna 3 gig.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 23-08-2007 17:17 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

hotmail down?



Nix
Usericon van Nix
Posted 23-08-2007 17:19 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Nee hoor.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 23-08-2007 17:23 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 23 augustus 2007 17:19 schreef Nix het volgende:
Nee hoor.


Hier messenger en hotmail down...irritant, verwacht mail.



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-09-2007 13:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zijn er meerdere mensen die niet meer kunnen inloggen in Hotmail? Heb zelf al 2 dagen problemen en beide accounts zijn niet meer toegankelijk....erg klote aangezien er belangrijke mails bij zijn die ik moet lezen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-09-2007 13:57 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2007 13:56 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zijn er meerdere mensen die niet meer kunnen inloggen in Hotmail? Heb zelf al 2 dagen problemen en beide accounts zijn niet meer toegankelijk....erg klote aangezien er belangrijke mails bij zijn die ik moet lezen.

No offense, maar belangrijke mails + Hotmail lijkt me sowieso geen enorm goede combinatie.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen