![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Overgestapt op Windows Live Mail, het ziet er wel hip uit, zo op het eerste gezicht. ![]() |
|
Ja, ik heb het probleem ook, zal wel niet de enige zijn. Ik denk dat ze hotmail naar windows Live mail om aan het zetten zijn en dat je er daarom niet opkomt. Via MSN kom ik wel in me mailbox. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 09-11-2006 16:01] ![]() |
|
quote: Aah, via MSN is het inderdaad gelukt. Thanks. Maar hoop dat dit niet altijd zo blijft. ![]() |
|
Zwaar irritant iig. Ga het dan maar via msn proberen. You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
Zo! Dan ga ik hier weer verder met de Hotmailperikelen. Ik ben er inmiddels in geslaagd mij definitief af te melden voor Hotmail maar... als ik een mail stuur naar mijn oude Hotmailadres krijg ik helaas geen foutmelding die aangeeft dat het adres niet meer bestaat... Als ik de hotmailpagina er bij pak, dan wordt mij aangeboden mijn account alsnog opnieuw in gebruik te nemen... quote: Moet ik nu 30 dagen wachten voordat mijn account écht verwijderd is of weet iemand of er mogelijkheden zijn mijn banden met Hotmail per direct definitief en compleet te verbreken? ![]() |
|
meestal heb je niets te willen. Suck my piss ![]() |
|
quote: Tja, dat is een beetje een fatalistische houding, maar je hebt er wel gelijk in dat als je in zee gaat met bepaalde bedrijven en daar een gratis dienst van afneemt, dat zij bepalen onder welke voorwaarden dat gebeurt. Aangezien ik graag gebruik maak van het MSN-netwerk, heb ik nu dus een poging gedaan mijn hotmail af te sluiten en heb ik inmiddels mijn normale e-mailadres in gebruik genomen om mee te chatten. *** Edit *** Misschien willen ze mijn mail wel per direct afsluiten als ik ze enkele zeer obscene afbeeldingen stuur en daarbij wat aanstootgevend tekst aanbiedt. Eens even zoeken in het meest recente fototopique en eens even de reacties bekijken die mensen die op dit forum zitten en toevalligerwijs wél van metal houden in onderwerpen over Nightwish (en soortgelijke bands die tevens te gebruiken zijn als voedingsbodem voor champignons) plaatsen. Dat helpt vast! [Dit bericht is gewijzigd door General Skullfucker op 28-05-2007 16:29] ![]() |
|
quote: dat bedoelde ik idd! ![]() Ik heb precies het zelfde gedaan. Geen grap! Edit en mn houding is meer omdat ik niet zo vaak zin heb om op bedrijven te wachten. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 28-05-2007 16:30] Suck my piss ![]() |
|
Ik heb net mn photobucket account gekilled. quote: Suck my piss ![]() |
|
quote: Succes iig ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: Stuur ze deze! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Dank je wel 'M.' Het is een schitterende afbeelding, maar deze was reeds in mijn bezit. Damn, had ik afgelopen week maar een camera gekocht, dan had ik vanavond echt aanstootgevende foto's kunnen maken, ik krijg namelijk buitengewoon verwerpelijk bezoek. *** edit *** quote: Thanx dude! [Dit bericht is gewijzigd door General Skullfucker op 28-05-2007 17:23] ![]() |
|
quote: De enige oplossing lijkt 30 dagen wachten, en dan maar hopen dat je account dan ook echt weg is een een delivery-failure geeft.. Alle mail die de komende dagen gestuurd wordt verdwijnt kennelijk ergens, want als je binnen de gestelde termijn van 30 dagen alsnog weer je hotmail activeert dan is je inbox helemaal leeg. Mijn hotmail account gebruik ik al jaren niet meer, maar hou ik wel actief door een keer per maand even in te loggen. Zo nu en dan, heel soms, komt er nog wel eens een bekende met mail naar dat adres. Maar meestal is het alleen spam, zo'n 25 berichten per dag (t.o.v. enkele berichting per dag op mijn yahoo account). ![]() |
|
hmmm wat een geklooi sinds mijn hotmail windows live mail is geworden... die server is de hele dag overbezet, kan niet eens bij mijn mail? ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Windows Live Mail zuigt.. Wordt volgens mij hoog tijd dat ik helemaal overstap naar gmail.. "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) ![]() |
|
Wow! Ik zie net bij de startpagina van Windows Live Hotmail bla dat ik nu 5 GB ruimte heb... ![]() Daar kunnen behoorlijk wat spam-mailtjes in... want ik geef eigenlijk nog steeds de voorkeur aan Gmail. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Hoeveel ruimte heb je eigenlijk bij Gmail? ![]() |
|
quote: Inmiddels bijna 3 gig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
hotmail down? ![]() |
|
Nee hoor. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Hier messenger en hotmail down...irritant, verwacht mail. ![]() |
|
Zijn er meerdere mensen die niet meer kunnen inloggen in Hotmail? Heb zelf al 2 dagen problemen en beide accounts zijn niet meer toegankelijk....erg klote aangezien er belangrijke mails bij zijn die ik moet lezen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: No offense, maar belangrijke mails + Hotmail lijkt me sowieso geen enorm goede combinatie. ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |