IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Hotmail ... Vorige pagina | Volgende pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 06-10-2009 20:12 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Geen. AFAIC.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-10-2009 20:13 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 oktober 2009 20:10 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat leuk! Jullie hebben elkaar gevonden!

Als dat geen...




Wat mij betreft weer ontopic dan maar.

Wat zijn de voordelen van Hotmail tov Gmail?


Wat zijn de nadelen? Ik gebruik hotmail omdat het mijn eerste mailadres was. Bevalt me prima, geen gezeik. Alleen het uploaden van forse bestanden (mpe's en dergelijke) gaat soms teringtraag. Maar geen idee hoe dat met die anderen werkt.

MSN doe ik bijna nooit aan, geen tijd.


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 20:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 20:13 schreef MR. N het volgende:
Wat zijn de nadelen? Ik gebruik hotmail omdat het mijn eerste mailadres was. Bevalt me prima, geen gezeik. Alleen het uploaden van forse bestanden (mpe's en dergelijke) gaat soms teringtraag. Maar geen idee hoe dat met die anderen werkt.

MSN doe ik bijna nooit aan, geen tijd.


Ik heb Hotmail destijds ook jaren gebruikt. Totdat ik besloot om Thunderbird te gebruiken ipv alleen maar online mail lezen. Toen bleek dat ik mijn hotmails niet in Thunderbird kon laten binnen komen. Ik weet niet of dat tegenwoordig weer wel kan (vroeger kon het meen ik ook) maar dat was voor mij toen de voornaamste reden om gmail te gaan gebruiken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-10-2009 20:17 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 oktober 2009 20:16 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik heb Hotmail destijds ook jaren gebruikt. Totdat ik besloot om Thunderbird te gebruiken ipv alleen maar online mail lezen. Toen bleek dat ik mijn hotmails niet in Thunderbird kon laten binnen komen. Ik weet niet of dat tegenwoordig weer wel kan (vroeger kon het meen ik ook) maar dat was voor mij toen de voornaamste reden om gmail te gaan gebruiken.


Wat is Thunderbird?


Boeiender


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 06-10-2009 20:19 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Wat Outlook is van Microsoft.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 20:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 20:17 schreef MR. N het volgende:
Wat is Thunderbird?


Een e-mail client, net als outlook, maar dan van Mozilla ipv Microsoft.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-10-2009 20:20 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 oktober 2009 20:19 schreef Onweerwolf het volgende:
Een e-mail client, net als outlook, maar dan van Mozilla ipv Microsoft.


En waarom zou je die willen gebruiken?


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 20:23 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 20:20 schreef MR. N het volgende:
En waarom zou je die willen gebruiken?


Omdat je daar makkelijk je e-mails mee kunt beheren.

Verder hoef ik niet elke keer een website te laden als ik wil weten of ik nieuwe mail heb.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 06-10-2009 20:24 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Hier gebruik ik Gmail icm Gnotifier.

Als je wilt, kan je het ook in Outlook(expres) of Windows Mail zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 06-10-2009 20:25]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-10-2009 20:25 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 oktober 2009 20:23 schreef Onweerwolf het volgende:
Omdat je daar makkelijk je e-mails mee kunt beheren.

Verder hoef ik niet elke keer een website te laden als ik wil weten of ik nieuwe mail heb.


Och, ik flikker weg wat ik niet bruikbaar vind. Outlook gebruik ik alleen voor mijn werk, niet echt mijn ding.


Boeiender


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 06-10-2009 20:27 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 20:24 schreef Nimbus het volgende:
Hier gebruik ik Gmail icm Gnotifier.
+1

Ik heb ook Thunderbird, maar dat gebruik ik nauwelijks.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 06-10-2009 20:29 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 6 oktober 2009 19:23 schreef Onweerwolf het volgende:
Mwah, jij bent er blijkbaar niet te dom voor maar hebt een handicap waardoor het lastig voor je is. Dat is toch echt wat anders.

Ik ben ook vrij slecht in het lang onthouden van cijferreeksen dus daar verzin ik oplossingen voor.

Maar jij had serieus een briefje in je portemonnee met daarop je pincode? Da's toch niet echt heel slim he? Moet je toegeven...


Slim? Nee, zeker niet, dat geef ik grif toe. Maarja, je bent 14 en je moet wat. Goddank is mn portemonee nooit gestolen en dat briefje heb ik al jaren niet meer


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 20:30 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 20:25 schreef MR. N het volgende:
Och, ik flikker weg wat ik niet bruikbaar vind.


Tsja, ik bewaar mijn mails liever. Dat vind ik namelijk handig.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-10-2009 20:32 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 oktober 2009 20:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Tsja, ik bewaar mijn mails liever. Dat vind ik namelijk handig.


Waarom? Als dingen afgehandeld zijn is het bye bye. Snap niet waarom je dan nog iets zou bewaren. Uit nostalgie?


Boeiender


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 06-10-2009 20:34 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

gebeurd wel eens dat je zaken later ook weer nodig hebt, is me ook al een paar keer gebeurd en dan ben je toch blij dat je dingen van 2 jaar geleden nog hebt.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-10-2009 20:35 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 oktober 2009 20:34 schreef Mottighaerd het volgende:
gebeurd wel eens dat je zaken later ook weer nodig hebt, is me ook al een paar keer gebeurd en dan ben je toch blij dat je dingen van 2 jaar geleden nog hebt.


Jamaarrrrrrrrrrrr, krijgen jullie dan ook 20 mail van een bepaald bandlid per dag?


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2009 20:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lang leve auto archive van Outlook ...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-10-2009 20:36 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 oktober 2009 20:35 schreef Jenje het volgende:
Lang leve auto archive van Outlook ...


Hoe stel je die in Jan? Want ik ben Outlooknoob met een te volle mailbox van mijn werk


Boeiender


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 06-10-2009 20:37 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 6 oktober 2009 20:35 schreef MR. N het volgende:
Jamaarrrrrrrrrrrr, krijgen jullie dan ook 20 mail van een bepaald bandlid per dag?


Nee, gelukkig niet. Het merendeel is mail van mn opleiding.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-10-2009 20:37 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 20:12 schreef Nimbus het volgende:
Geen. AFAIC.


+1


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 20:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 20:32 schreef MR. N het volgende:
Waarom? Als dingen afgehandeld zijn is het bye bye. Snap niet waarom je dan nog iets zou bewaren. Uit nostalgie?


Tsja, ik krijg genoeg mail binnen waar gegevens in staan die later weer bruikbaar zouden kunnen zijn en dan is het handig om dat weer even op te kunnen zoeken.

Op bezoek bij iemand die recentelijk is verhuist? Fuck! Welke huisnummer was het ook al weer? Ah dat staat nog in een mailtje.

Cadeautje verzinnen voor een jarige? Even kijken wat we vorig jaar ook al weer hadden bedacht.

Hey, ik zie dat die en die band op de concertkalender staat. Had X het daar vorig jaar niet eens over? Even kijken in dat mailtje, misschien heeft 'ie zin om mee te gaan.

etc. etc. etc.

Bovendien neemt het nauwelijks ruimte in dus ik zie niet in waarom ik het niet zou bewaren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-10-2009 20:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 oktober 2009 20:38 schreef Onweerwolf het volgende:
Tsja, ik krijg genoeg mail binnen waar gegevens in staan die later weer bruikbaar zouden kunnen zijn en dan is het handig om dat weer even op te kunnen zoeken.

Op bezoek bij iemand die recentelijk is verhuist? Fuck! Welke huisnummer was het ook al weer? Ah dat staat nog in een mailtje.

Cadeautje verzinnen voor een jarige? Even kijken wat we vorig jaar ook al weer hadden bedacht.

Hey, ik zie dat die en die band op de concertkalender staat. Had X het daar vorig jaar niet eens over? Even kijken in dat mailtje, misschien heeft 'ie zin om mee te gaan.

etc. etc. etc.

Bovendien neemt het nauwelijks ruimte in dus ik zie niet in waarom ik het niet zou bewaren.


Gebruik jij het echt voor dat soort dingen? Ik heb dat soort zooi in mijn kop zitten meestal. Lang leve mijn chaos denk ik dan maar.


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 20:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 20:42 schreef MR. N het volgende:
Gebruik jij het echt voor dat soort dingen? Ik heb dat soort zooi in mijn kop zitten meestal. Lang leve mijn chaos denk ik dan maar.


Jij onthoudt elk stukje informatie dat je binnenkrijgt?

Handig! Ik wou dat ik dat had.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2009 20:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 20:36 schreef MR. N het volgende:
Hoe stel je die in Jan? Want ik ben Outlooknoob met een te volle mailbox van mijn werk


Extra -> Opties -> Overige -> AutoArchiveren

En instellen maar.
Onontbeerlijk als je veel mail ontvangt (like i do)


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-10-2009 20:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 20:43 schreef Onweerwolf het volgende:
Jij onthoudt elk stukje informatie dat je binnenkrijgt?

Handig! Ik wou dat ik dat had.


Dat is niet handig. Dat is verschrikkelijk irritant en neemt soms teveel ruimte in, al die nutteloze info. Wilde dat ik dat wat minder deed hehe.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen