![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
't lijkt hier weer helemaal stabiel te werken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Jij denkt aan De Drie Letters? ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Es ist immer der ZOG! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Jawoi! Ik heb nu trouwens geen trouble meer met hotmail. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Denk dat Pakistan de server aanpaste, voor als mensen elkaar gaan mailen over de film van Wilders. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Zou me niks verbazen, aangezien ze YouTube daar van ,t net willen bannen. More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
quote:... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
:') Je moeder. ![]() |
|
(': ![]() |
|
Weet er toevallig iemand hoe je je ongelezen berichten op hotmail kunt selecteren? ze staan overal verspreid tussen honderden andere mails. Bedankt .................. ![]() |
|
En jawel msn en hotmail liggen er weer uit ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Nee hoor ![]() ![]() |
|
msn wel.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Werkt hier prima. ![]() |
|
Msn is gay en overrated en doet het bij mij altijd want ik ben altijd afwezig ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
Zooo msn eraf gegooid, weg met dat spul ![]() ![]() |
|
quote: Why ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Godverse klotemail! ![]() Ik krijg een mail met daarin 113 losse foto's. 1 voor 1 opslaan heb ik geen zin in en aangezien er geen optie "save all attachments" bestaat (of ik heb hem nog niet gevonden, dat zou ook nog best kunnen op zich.. ![]() Godgloeiende ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 08-06-2009 23:37] ![]() |
|
quote: Tsja.. hoe matig en op alle punten tekortschietend de rol van Hotmail hierin ook is, het begint natuurlijk allemaal met een idioot die 113 foto's in een e-mail propt. Verre van handig, en compleet onnodig in de tijd van ftp-servers, Yousendit, of op zijn minst de mogelijkheid tot het creeeren van een of meerdere ZIP bestanden. ![]() ![]() ![]() |
|
Je kunt hotmail ook via pop3 protocol in bijvoorbeeld Outlook binnenhalen. ![]() |
|
quote: Zo doe ik dat idd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Ja en er dan vervolgens nergens meer bij kunnen.. Nee, bedankt ![]() ![]() |
|
quote: +1 Alle voordelen van webmail in 1 vloeiende beweging om zeep geholpen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: lol +1 Ik vink gewoon aan dat ik de bestanden ook op de server wil laten staan, totdat ik ze in mijn mailclient verwijder. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |