![]()  | 
    ||||||
![]()  | 
	||||||

| 	
||||||
| Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
| Auteur: | 

| 
|||
  | 
 't lijkt hier weer helemaal stabiel te werken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!  | 
|||||||||
  | 
 quote: Jij denkt aan De Drie Letters? Bruce Banner  | 
|||||||||
  | 
 quote: Es ist immer der ZOG! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !  | 
|||||||||
  | 
 Jawoi! Ik heb nu trouwens geen trouble meer met hotmail.   Bruce Banner  | 
|||||||||
  | 
 Denk dat Pakistan de server aanpaste, voor als mensen elkaar gaan mailen over de film van Wilders. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit  | 
|||||||||
  | 
 quote: Zou me niks verbazen, aangezien ze YouTube daar van ,t net willen bannen. More Evil0r Than Skelet0r  | 
|||||||||
  | 
 quote:... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.  | 
|||||||||
  | 
 :') Je moeder.  | 
|||||||||
  | 
 (':  | 
|||||||||
  | 
 Weet er toevallig iemand hoe je je ongelezen berichten op hotmail kunt selecteren? ze staan overal verspreid tussen honderden andere mails.  Bedankt ..................  | 
|||||||||
  | 
 En jawel msn en hotmail liggen er weer uit   Het is de lichtinval ;')  | 
|||||||||
  | 
 quote: Nee hoor  | 
|||||||||
  | 
 msn wel.. Het is de lichtinval ;')  | 
|||||||||
  | 
 Werkt hier prima.  | 
|||||||||
  | 
 Msn is gay en overrated en doet het bij mij altijd want ik ben altijd afwezig  Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com  | 
|||||||||
  | 
 Zooo msn eraf gegooid, weg met dat spul    | 
|||||||||
  | 
 quote: Why Het is de lichtinval ;')  | 
|||||||||
  | 
 Godverse klotemail!  Ik krijg een mail met daarin 113 losse foto's. 1 voor 1 opslaan heb ik geen zin in en aangezien er geen optie "save all attachments" bestaat (of ik heb hem nog niet gevonden, dat zou ook nog best kunnen op zich.. Godgloeiende [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 08-06-2009 23:37]  | 
|||||||||
  | 
 quote: Tsja.. hoe matig en op alle punten tekortschietend de rol van Hotmail hierin ook is, het begint natuurlijk allemaal met een idioot die 113 foto's in een e-mail propt. Verre van handig, en compleet onnodig in de tijd van ftp-servers, Yousendit, of op zijn minst de mogelijkheid tot het creeeren van een of meerdere ZIP bestanden.  | 
|||||||||
  | 
 Je kunt hotmail ook via pop3 protocol in bijvoorbeeld Outlook binnenhalen.  | 
|||||||||
  | 
 quote: Zo doe ik dat idd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.  | 
|||||||||
  | 
 quote:Ja en er dan vervolgens nergens meer bij kunnen.. Nee, bedankt  | 
|||||||||
  | 
 quote: +1 Alle voordelen van webmail in 1 vloeiende beweging om zeep geholpen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!  | 
|||||||||
  | 
 quote: lol +1 Ik vink gewoon aan dat ik de bestanden ook op de server wil laten staan, totdat ik ze in mijn mailclient verwijder. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.  | 
|||||||||
| Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 
| Index / Algemeen |