![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehehe... Oh, en ik heb in 1 keer 5 gig aan ruimte bij hotmail. En ik heb nog nooit spam gehad. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Zo hotmail zit ook weer te kloten ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:+1 Ik krijg allemaal vage kerstkaarten ![]() ![]() |
|
1tje maar ![]() Nou is toch lief??!! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Iemand momenteel problemen bij het inloggen bij Hotmail? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Noop Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Nee hoor. ![]() |
|
G*dver. ![]() Wie heeft mn mail gehackt? Nou? He? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Weet je het zeker? Ik kan met drie verschillende mail adressen niet inloggen ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
werkt prima ![]() |
|
Ook zonder automatisch inloggen? Dus, zeg maar, je wachtwoord intikken? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Yep, werkt hier goed. ![]() |
|
![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Hier ook geen problemen met hotmail. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Nou ja, ik moest toch nog mijn nagels lakken. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
We kunnen wel ff voor je checken hoor... posten we hier wel ff de inhoud v/d mails die je hebt ontvangen ![]() ![]() |
|
Dit keer is het rooood! ![]() Ehm ja, m'n hotmail, te vaak geprobeerd in te loggen. Dus ik mag het over een uur weer proberen. Ik heb in ieder geval zo'n feedback dingetje ingevuld, yay! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Dat mensen nog steeds Hotmail gebruiken zeg, ik snap het echt niet. ![]() |
|
quote:Waarom dat niet? Ik heb ook een Gmail account maar de spam die daar dagelijks binnenkomt is absurd. dan prefereer ik toch echt Hotmail. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Het voordeel van Gmail is dat die spam wel meteen in de spam/junkmail terechtkomt. Bij hotmail (in gebruik voor msn) krijg ik mijn gewone mail in junk, en alle spam in de inbox. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ik heb eigenlijk nooit spam in mijn inbox op Hotmail....die word direct gefilterd en komt in een aparte map voor spam, en zelfs de hoeveelheid spam is nihil moet ik zeggen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Hotmail staat ook niet bepaald bekend als spam onvriendelijk en met Gmail heb ik tot dusver nooit last van spam of heb ik echt geen vrienden? ![]() |
|
Ach so. Lomp is dat de meeste spam op mijn Hotmail via mijn ZM-adres binnenkomt/binnenkwam. ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |