IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Hotmail ... Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-06-2009 23:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 23:22 schreef Creepmime het volgende:
lol +1
Ik vink gewoon aan dat ik de bestanden ook op de server wil laten staan, totdat ik ze in mijn mailclient verwijder.


Persoonlijk blijf ik het grootste voordeel van webmail vinden dat *ik* bepaal wat ik wil downloaden (welke attachments e.d.). De meeste zooi raakt mijn hard-disk - godzijdank - niet eens.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-08-2009 13:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Foto-attachment in Hotmail uitgeschakeld
Uitgegeven: 24 augustus 2009 11:17

AMSTERDAM – Gebruikers van Hotmail kunnen voorlopig geen foto’s meer direct in berichten plaatsen. Microsoft heeft besloten deze optie te blokkeren naar aanleiding van een mogelijk beveiligingsisico.


Foto’s kunnen nog steeds via Hotmail per e-mail worden verzonden, maar alleen via de optie ‘Toevoegen’ bij het samenstellen van een bericht.

Een foto direct in een bericht plakken is voorlopig niet meer mogelijk.

Test zouden uit hebben gewezen dat een beveiligingsrisico bestaat bij het gebruik van Hotmail in combinatie met Internet Explorer. Dit laat Microsoft weten via de Windows Live Blog.

Verklaring

Microsoft heeft verontschuldigingen aangeboden aan degenen die hinder ondervinden van het tijdelijke uitschakelen van de functie. Overigens werkt deze functie al sinds 24 juli niet meer, maar 20 augustus pas heeft Microsoft een verklaring hiervoor uitgegeven.

Volgens een woordvoerder van Microsoft is de functie gekoppeld aan een ActiveX besturingselement. De laatste tijd ligt ActiveX vaker onder vuur wegens mogelijke gevaren die de webcomponenten met zich meebrengen.

Microsoft hoopt de functie eind september weer open te kunnen stellen.
© NU.nl



Zware maatregel. Ze kunnen toch gewoon iedereen vragen Firefox te gebruiken?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-10-2009 17:53 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
'Duizenden Hotmailwachtwoorden uitgelekt'
Uitgegeven: 5 oktober 2009 15:23
Laatst gewijzigd: 5 oktober 2009 17:17

AMSTERDAM - Op internet is een lijst opgedoken met vele duizenden wachtwoorden voor Hotmailaccounts.
Dat meldt nieuwssite Neowin maandag. De lijst stond op pastebin.com, een site die veel door programmeurs wordt gebruikt om programmacode uit te wisselen.

Volgens Neowin ging het om meer dan tienduizend wachtwoorden voor accounts waarvan de gebruikersnaam begint met een A of een B. Dat doet vrezen dat mogelijk nog eens vele tienduizenden wachtwoorden zijn uitgelekt voor de rest van het alfabet.

Het zou hoofdzakelijk om accounts van Europese gebruikers gaan. Neowin adviseert gebruikers om hun wachtwoord te veranderen.

Cybercriminelen

Wachtwoorden voor webmailaccounts zijn voor cybercriminelen zeer aantrekkelijk. Ze kunnen de gekraakte accounts misbruiken om spam mee te versturen, maar bovendien kunnen ze via de Hotmailadressen wachtwoorden opvragen voor allerlei andere websites waar de eigenaar zich met zijn Hotmailaccount heeft aangemeld.

Microsoft, eigenaar van Hotmail, kon tegenover NU.nl niet onmiddellijk reageren. Tegenover de BBC zegt het bedrijf dat Microsoft op de hoogte is van het bericht, en de zaak in onderzoek heeft.

© NU.nl/Wieland van Dijk



U is gewaarschuwd...


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-10-2009 17:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Hotmail...en dat in 2009 :')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-10-2009 18:13 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Een hotmail account is vaak gekoppeld aan MSN en/of Live Id.

Maar slaap jij vooral lekker verder.


 


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 05-10-2009 18:16 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Maar sommige mensen kiezen ervoor om een alternatieve messenger te gebruiken. Werkt stukken prettiger dan dat inferieure MSN messenger.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 05-10-2009 18:17]


Verrassend triviaal


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-10-2009 18:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 18:13 schreef Forever After het volgende:
Een hotmail account is vaak gekoppeld aan MSN en/of Live Id.

Maar slaap jij vooral lekker verder.


Ach het is mevrouw After Forever weer. Hallo!

Ik begrijp niet waarom mensen nog gebruik zouden willen maken van Hotmail als je ook Gmail hebt, dat gewoon op elk vlak beter is.

Ik heb het niet over MSN/Live Id, daar heb ik ook nog steeds mijn oude hotmail acocunt voor, hoewel ik daar nauwelijks gebruik van maak.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-10-2009 18:18 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

@Ohneschwanz
Zo lang dat alternatief aan een hotmail account gekoppeld is loop je dus ook risico.


@donderpuppie
Ik had al gezien dat jij het was dus ik had al zoeiets van

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 05-10-2009 18:19]


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-10-2009 18:18 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 18:16 schreef Ohneschwanz het volgende:
Maar sommige mensen kiezen ervoor om een alternatieve messenger te gebruiken. Werkt stukken prettiger dan dat inferieure Msn messenger.
Je geeft het zelf al aan, dat je om een grotere groep mensen te bereiken zo nu en dan wel een inferieur medium dient te gebruiken.



Dat en "Sterf, Wolfje".

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 05-10-2009 18:18]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-10-2009 18:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 18:18 schreef Forever After het volgende:
Zo lang dat alternatief aan een hotmail account gekoppeld is loop je dus ook risico.


Risico? Welk risico?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-10-2009 18:20 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 18:18 schreef Onweerwolf het volgende:
Risico? Welk risico?

Duh...


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-10-2009 18:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 18:20 schreef Forever After het volgende:
Duh...


Nou, doe eens vertellen dan!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-10-2009 18:27 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Laat je je berichten door je kleine zusje typen?

Zo nee, dan kun je de mogelijke gevolgen van een te grabbel liggend emailadres, al dan niet gekoppeld aan iets anders, inclusief wachtwoord ook wel bedenken.



 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-10-2009 18:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 18:27 schreef Forever After het volgende:
Laat je je berichten door je kleine zusje typen?

Zo nee, dan kun je de mogelijke gevolgen van een te grabbel liggend emailadres, al dan niet gekoppeld aan iets anders, inclusief wachtwoord ook wel bedenken.






Doos, waar heb je het over?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-10-2009 18:33 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Je hoeft toch geen Hotmail account te hebben om gebruik te maken van MSN?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-10-2009 18:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 18:33 schreef Lionheart het volgende:
Je hoeft toch geen Hotmail account te hebben om gebruik te maken van MSN?


Nee, zeker niet.

Maar als je wel een Hotmail account hebt, en je maakt er wel eens gebruik van door er mee te msnnen, dan loop je in ieder geval een vreselijk risico. Geen idee welk risico, maar het is blijkbaar ernstig.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-10-2009 18:37 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Digitale aids?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-10-2009 18:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 18:37 schreef Lionheart het volgende:
Digitale aids?


Kan niet, ik heb een ballon om mijn modem geknoopt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-10-2009 18:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 18:18 schreef Forever After het volgende:
@Ohneschwanz
Zo lang dat alternatief aan een hotmail account gekoppeld is loop je dus ook risico.




Kolere..

Echt? Zou er dan werkelijk waar geen enkel ander alternatief binnen messengershit zijn die niet gekoppeld is aan hotmail?!

Maar goed, sneeeeeeel.. wachtwoord veranderen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-10-2009 18:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 18:35 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee, zeker niet.

Maar als je wel een Hotmail account hebt, en je maakt er wel eens gebruik van door er mee te msnnen, dan loop je in ieder geval een vreselijk risico. Geen idee welk risico, maar het is blijkbaar ernstig.


Ja, je gaat dood.
Niks meer aan te doen. Sorrie!




Silence
Usericon van Silence
Posted 05-10-2009 18:39 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Godsamme, het gesprek tussen OW en FA is wel erg typisch weer. Heerlijk, twee van die koppige, stoere forum gebruiksters.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-10-2009 18:40 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 18:37 schreef Onweerwolf het volgende:
Kan niet, ik heb een ballon om mijn modem geknoopt.


Knoop er ook eens een om je hoofd. Misschien helpt het.


 


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-10-2009 18:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Gewoon briefjes doorgeven en communiceren via twee blikjes met een touwtje ertussen, stukken veiliger!

{hopen dat Bastianus nog even komt vertellen over hoe dat vroegah ging..)

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-10-2009 18:42]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-10-2009 18:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 18:39 schreef MMayo het volgende:
Ja, je gaat dood.
Niks meer aan te doen. Sorrie!





Kut! Kom je op mijn begrafenis dan?

Wacht ik stuur je wel even een uitnodiging via Hotmail.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-10-2009 18:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 18:40 schreef Forever After het volgende:
Knoop er ook eens een om je hoofd. Misschien helpt het.


Nee maar even serieus. Leg nou eens uit welk risico ik loop?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen