![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Doet het nog steeds niet. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
KPN / Internetplusbellen? Had ik een tijdje geleden, ik kon alle sites bezoeken, maar vanaf mijn .planet adres mailen naar hotmail-adressen was onmogelijk, kreeg ze elke keer weer terug! Is nu gelukkig opgelost.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
KPN / Internetplusbellen inderdaad. Heb dat sinds ik dit abonnement heb nu 3 keer gehad dat ik Hotmail/E-bay/Myspace niet kon openen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Verdorie. Ik kan de site wel openen maar niet inloggen. Ik heb hier momenteel echt geen tijd voor. En er is natuurlijk nergens een e-mail adres of feedback formulier voor dit probleem te vinden. yay! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Lang leve Gmail. ![]() |
|
quote: Even bij de buren (of vrienden/familie in de buurt) proberen in te loggen? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Of effe naar de bibliotheek oid om snel mail te checken.........waar een probleem is is een oplossing ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Dikke +1 , snel, kaal en zonder 209809809802 kutfuncties en grafische dingetjes... gebruik al jaren geen hotmail meer en zal dit ook nooit meer doen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ik vind Gmal net zo goed/slecht als Hotmail...alleen heeft Gmal veeeeel meer spam. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
gmail heeft overduidelijk een beter spamfilter dan hotmail. ik krijg hooguit 1 keer per week een spammailtje perongelijk in mn inbox, de rest beland netjes in de spamfolder.. maar goed da's mijn ervaring.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Nou, bij Gmail krijg ik ook zelden tot nooit spam in mijn Inbox, die gaat gewoon rechtstreeks naar de Spambox. Maar bij Hotmail heb ik ook zelden tot nooit spam in mijn Inbox en in mijn Spambox krijg ik ook zelden tot nooit spam. Vraag me dan af hoe het komt dat ik via Gmail zo gigantisch veel spam kijg terwijl bij Hotmail dit nihil is? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Is jouw email adres voor Gmail hetzelfde als met Hotmail (voor het apestaartje)? ![]() |
|
quote:Ja. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Jouw email adres is sowieso spamgevoelig, maar waarom bij de één wel en de ander niet, geen idee. ![]() |
|
quote: Neen, alle pc's thuis en kantoor al geprobeerd. Verdeurie. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Hij doet 't weer. Netjes geholpen, wachtwoord veranderd en doorgaan. Wel jammer dat ik wat mappen en e-mails kwijt ben. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Pfff en nu doet jullie MSN het zeker wel weer. ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Uiteindelijk hangt de hoeveelheid spam toch ook erg af van hoe je met je mail adres om gaat, en vooral waar en hoe vaak je hem ergens op internet achterlaat.. Van gmail kan ik inmiddels met 100% zekerheid zeggen dat ze je adres in ieder geval zelf niet doorgeven aan derden; ik heb namelijk een jaar terug een gmailaccount gemaakt puur en alleen om van een bepaalde instantie mail op dat adres te ontvangen. Na ruim een jaar heb ik nog altijd geen enkel ander mailtje gekregen dan mail van het bedoelde adres, een testmailtje van mijzelf en een welkomstmailtje van gmail ![]() ![]() |
|
geintje moet kunnen :' ) [Dit bericht is gewijzigd door celtic_winter op 01-02-2008 0:03] ![]() |
|
quote: Ja en vervolgens hebben ze je e-mail en wachtwoord ![]() ![]() |
|
:' )! je zou er maar in trappen zeg [Dit bericht is gewijzigd door Odium op 01-02-2008 0:02] ![]() |
|
Jahh Odium is een boef ![]() ![]() |
|
van wie kreeg ik deze code ook alweer? n—a_Á—ay±m—aÁÇáç±Çáß±Çá§ÁaÇáDZOÇá—±Çá§±Çár×ÁÇ á+NÇ áLáÇá wat je ook doet, plak die code niet in je 2e naam op msn messenger, want dan komt er te staan dat je een sukkel bent ![]() ![]() |
|
quote: Je gebruikt momenteel 280 MB (4%) van je 6376 MB. ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |