IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Hotmail ... Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 28-12-2007 10:53 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Doet het nog steeds niet.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-12-2007 11:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb dat ook wel eens gehad, dan was ik een dag of 2 a 3 Hotmail kwijt en ook E-bay en Myspace werkten niet goed of zelfs helemaal niet. Toen bleek achteraf dat m'n eigen internet provider 'technische problemen' had met de drie bovengenoemde sites waardoor inloggen moeilijk ging/niet lukte. Toen bleek ook achteraf dat meerderen met diezelfde provider en hetzelfde abonnement dezelfde problemen hadden. Maar na een dag of 2 a 3 was alles weer opgelost.

Misschien is het dus gewoon effe door de zure appel heen bijten en geduld uitoefenen. Maar als het te lang duurt zou ik toch eens verder zoeken wat het probleem is.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 28-12-2007 12:31 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

KPN / Internetplusbellen?

Had ik een tijdje geleden, ik kon alle sites bezoeken, maar vanaf mijn .planet adres mailen naar hotmail-adressen was onmogelijk, kreeg ze elke keer weer terug! Is nu gelukkig opgelost..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-12-2007 12:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

KPN / Internetplusbellen inderdaad. Heb dat sinds ik dit abonnement heb nu 3 keer gehad dat ik Hotmail/E-bay/Myspace niet kon openen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Nix
Usericon van Nix
Posted 28-12-2007 15:31 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Verdorie. Ik kan de site wel openen maar niet inloggen. Ik heb hier momenteel echt geen tijd voor. En er is natuurlijk nergens een e-mail adres of feedback formulier voor dit probleem te vinden. yay!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-12-2007 15:45 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Lang leve Gmail.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-12-2007 15:56 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2007 15:31 schreef Nix het volgende:
Verdorie. Ik kan de site wel openen maar niet inloggen. Ik heb hier momenteel echt geen tijd voor. En er is natuurlijk nergens een e-mail adres of feedback formulier voor dit probleem te vinden. yay!


Even bij de buren (of vrienden/familie in de buurt) proberen in te loggen?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-12-2007 16:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Of effe naar de bibliotheek oid om snel mail te checken.........waar een probleem is is een oplossing


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Argh
Usericon van Argh
Posted 28-12-2007 17:33 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2007 15:45 schreef WhiteRider het volgende:
Lang leve Gmail.


Dikke +1 , snel, kaal en zonder 209809809802 kutfuncties en grafische dingetjes... gebruik al jaren geen hotmail meer en zal dit ook nooit meer doen.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-12-2007 17:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik vind Gmal net zo goed/slecht als Hotmail...alleen heeft Gmal veeeeel meer spam.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Argh
Usericon van Argh
Posted 28-12-2007 17:42 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

gmail heeft overduidelijk een beter spamfilter dan hotmail. ik krijg hooguit 1 keer per week een spammailtje perongelijk in mn inbox, de rest beland netjes in de spamfolder.. maar goed da's mijn ervaring..


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-12-2007 17:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nou, bij Gmail krijg ik ook zelden tot nooit spam in mijn Inbox, die gaat gewoon rechtstreeks naar de Spambox. Maar bij Hotmail heb ik ook zelden tot nooit spam in mijn Inbox en in mijn Spambox krijg ik ook zelden tot nooit spam. Vraag me dan af hoe het komt dat ik via Gmail zo gigantisch veel spam kijg terwijl bij Hotmail dit nihil is?


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-12-2007 19:41 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2007 17:49 schreef Hub de Gallier het volgende:
Nou, bij Gmail krijg ik ook zelden tot nooit spam in mijn Inbox, die gaat gewoon rechtstreeks naar de Spambox. Maar bij Hotmail heb ik ook zelden tot nooit spam in mijn Inbox en in mijn Spambox krijg ik ook zelden tot nooit spam. Vraag me dan af hoe het komt dat ik via Gmail zo gigantisch veel spam kijg terwijl bij Hotmail dit nihil is?


Is jouw email adres voor Gmail hetzelfde als met Hotmail (voor het apestaartje)?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-12-2007 19:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2007 19:41 schreef Lionheart het volgende:
Is jouw email adres voor Gmail hetzelfde als met Hotmail (voor het apestaartje)?
Ja.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-12-2007 19:58 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Jouw email adres is sowieso spamgevoelig, maar waarom bij de één wel en de ander niet, geen idee.


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-12-2007 17:14 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2007 15:56 schreef Gemene Lepel het volgende:
Even bij de buren (of vrienden/familie in de buurt) proberen in te loggen?




Neen, alle pc's thuis en kantoor al geprobeerd.


Verdeurie.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 03-01-2008 13:45 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Hij doet 't weer. Netjes geholpen, wachtwoord veranderd en doorgaan. Wel jammer dat ik wat mappen en e-mails kwijt ben.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-01-2008 21:14 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Pfff en nu doet jullie MSN het zeker wel weer.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-01-2008 21:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2007 19:58 schreef Lionheart het volgende:
Jouw email adres is sowieso spamgevoelig, maar waarom bij de één wel en de ander niet, geen idee.


Uiteindelijk hangt de hoeveelheid spam toch ook erg af van hoe je met je mail adres om gaat, en vooral waar en hoe vaak je hem ergens op internet achterlaat..

Van gmail kan ik inmiddels met 100% zekerheid zeggen dat ze je adres in ieder geval zelf niet doorgeven aan derden; ik heb namelijk een jaar terug een gmailaccount gemaakt puur en alleen om van een bepaalde instantie mail op dat adres te ontvangen. Na ruim een jaar heb ik nog altijd geen enkel ander mailtje gekregen dan mail van het bedoelde adres, een testmailtje van mijzelf en een welkomstmailtje van gmail zo hoort het!


celtic_winter
Usericon van celtic_winter
Posted 31-01-2008 23:07 by celtic_winter Wijzig reactieProfiel van celtic_winterQuote dit bericht

geintje moet kunnen :' )

[Dit bericht is gewijzigd door celtic_winter op 01-02-2008 0:03]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-01-2008 23:23 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 31 januari 2008 23:07 schreef celtic_winter het volgende:
nieuwe msn blockchecker!
deze werkt echt, tenminste bij mij wel

let wel op dat je NA het inloggen de url verandert naar je eigen msn/hotmail account

http://www.blockmeester.nl.tp/?id=black_goat_14@hotmail.com


Ja en vervolgens hebben ze je e-mail en wachtwoord


Odium
Usericon van Odium
Posted 01-02-2008 0:01 by Odium Wijzig reactieProfiel van OdiumQuote dit bericht

:' )!

je zou er maar in trappen zeg

[Dit bericht is gewijzigd door Odium op 01-02-2008 0:02]



R.
Usericon van R.
Posted 01-02-2008 0:10 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Jahh Odium is een boef .


Odium
Usericon van Odium
Posted 01-02-2008 1:10 by Odium Wijzig reactieProfiel van OdiumQuote dit bericht

van wie kreeg ik deze code ook alweer?

n—a_Á—ay±m—aÁÇáç±Çáß±Çá§ÁaÇáDZOÇá—±Ç᧱Çár×ÁÇ á+NÇ áLáÇá


wat je ook doet, plak die code niet in je 2e naam op msn messenger, want dan komt er te staan dat je een sukkel bent



R.
Usericon van R.
Posted 01-02-2008 10:03 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 1 september 2007 14:08 schreef Sgt.Sinner het volgende:
You are currently using 25 MB (0%) of your 2895 MB.
da's bij mij


Je gebruikt momenteel 280 MB (4%) van je 6376 MB.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen