|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
DUDE! GBK rijst zelfs de tepels van begraven nonnen!! *volgens mij was er al ergens een GBK topic* |
|
heb ook die judobeest cd en het verbaaste me compleet dat er af en toe van die über vrolijke deuntjes in zitten, wel lekker cd'tje verder |
|
"t heerscht zeker weten. Op hellfest ook |
|
ik heb Judeabeast op LP en Mocking the philantropist op cd (origineel wel ) de lyrics zijn ook wel goed & -grappig- als ik dat woord mag gebruiken. "twelve devout gays begging for feed" "Men dressed In Robes,Pedophiles among them much love abounded smearing sperm their favorite of pastimes" "Stole the corpse from the burial ground then they nibbled on his embalmed cock" |
|
Ik vind het nog steeds niks. Nog maar eens MTF luisteren. |
|
quote:huy twone binst da'k u hier te stekken heb: disfigured50@hotmail.com zoekt een drummer voor een en ander (ene die kan blasten hmpf). Als dat past, moogt ge ze contacteren. ontopic: dien enen slaat als een jeanet [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 30-01-2003 12:13] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Grand Belial's Key heerscht! Alleen om de geweldige lyrics al Christ, faggot, fondler of manhood! Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
nou! stoer! |
|
quote: disfigured spelen die death metal ofwa? tzal toch jammer genoeg niets voor mij zijn want ik heb geen eigen vervoer, kit is verre van volledig, ik ben slecht etc...maar toch bedankt voor de info. |
|
quote:jaja, zijn van harelbeke en redelijk wanhopig (in februari kopen ze nen drumcuntputer dus ja) dus dedie zakken evt wel af naar uw hok...;allez peis ik, ah ja soit tot daar Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik krijg binnenkort die "Mocking..." ben benieuwd... Hoor er veel geweldige verhalen over! |
|
Ik heb zelf (jaja zeker al 1 dag) Goat of a Thousand Young van hun. Die stem daarop van Bestial Luciferian is zo g0dsgruwelijk lekker. Ik krijg binnenkort ook Castrate the Redeemer van hun. Maar echt een te gekke band |
|
GBK is fantastisch ja. WAT een band. WAT een teksten. Blasfemisch gemeen sarcastisch ahhh heerlijk, die melodie erin ook, en toch zo bruut! Wat een prachtig slijm-topic voor één van de beste USBM bands! |
|
Yeah, GBK is zeer stoer! Ik ben in het bezit van "Judeobeast Assasination", "A witness to the regicide" en "The tricifixion of the Swine" en allemaal zijn ze geniaal. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik heb Mocking the Filantropist en de demo Triumph of the Hordes. Met name de demo vind ik bijzonder heersen, Vlad Luciferian (Later Kaiaphas in Ancient) is een gaaf drummer en zieke zanger. Kent iemand Thokk? Een project van Vlad/Kaiaphas en nog iemand, de eerste helft bijzonder gave black/thrash en de tweede helft nogal matige kayboardgeluiden die niet veel kant of wal raken, jammer! Had er dan een mini van gemaakt met alleen die metal nummers. Bijzonder nare foto ook van de twee kwelgeesten die uit het troebele water rijzen, hulde! MTF vind ik niet zo gaaf als de demo, wordt een beetje langdradig op gegeven moment, misschien ook door de productie. En die keyboards/vriendin van de gitarrist waarschijnlijk hadden ze beter weg kunnen laten. Zanger/drummer Cazz Grant schrijft wel geweldige hilarische en recht voor z'n raap teksten, dat wel! Jammer dat ze zich met NS moeten inlaten trouwens. -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
quote: ik dacht dat jij bepalde princiepes had wat betreft de politiek incorrecte bands |
|
hahaha jah wou net zeggen |
|
quote: yep hebbem ook "of rape and vampirism" lekker cd'tje, maar de tweede helft kan zelfs mij als darkambient liefhebber weinig boeien. Drum kaiaphas ook op het judobeest? trolletjes |
|
Nee, hij is op gegeven moment de band uitgeknikkerd, allang voor MTF en die 7" die ervoor kwam, waarom weet ik niet. In de credits bij de Fuck Off lijst staat: "...Frank "cocksucker" Claikens and Thokk. Even a greater fuck Off to all the homosexual scum in "Ancient", the Black Glam Rock Metal Maiden" En bij de teksten die door hem nog waren geschreven staat: Lyrics: Lord Fag Pussyferian Ik heb hem een keer met Ancient zien optreden, echt raar om te zien die gast! beweegt zich echt als een nare trol over het podium en gaat helemaal in de muziek op. Nog even gesproken, gewoon een aardige gozer, bijzonder klein van stuk, en schud met de linker hand. :lol -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
quote: hmmm iets zegt mij dat ze hem dan niet meer zo aardig vinden. ik denk dan, gebruik de texten gewoon niet |
|
Wie was die gast wat op het Drakkar Hellfest de vocalen voor zijn rekening nam, iig niet The Black Lourde of Crucifixion. En GBK fokking heerscht, bloedige gecastreerde godverdommenis. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Luister naar deze band en schijt op de pikzuigende heiligen der anale verlichting en de spermaslikkende discipelen der mannenliefde. Bevlek de heilige slet haar natte kut met het zaad der Grote Belial. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Aha! |
|
quote: Was de gast van vinlandwinds.com geloof ik |
|
kanker GBK |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |