IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Grand Belial's Key Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-01-2006 22:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

En de nieuwe GBK is weer lekker. De nieuwe zanger is even wennen maar instrumentaal heerscht ie weer hard. Aanschaffen dat ding!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-01-2006 23:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ook alweer hebben dit, ik heb al een paar nummers gehoord. Geweldig wat deze band met hun vuige, zwaar rockende riffwerk doet, een zeer eigen stijl die nooit gaat vervelen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2006 19:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

"On a Mule Rides the Swindler!"


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-01-2006 23:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Is die CD nog een beetje te krijgen bij diverse distro's, zonder dat je het bedrag van enkele tientallen euro's in zuid-oost-nigeriaanse valuta naar een stoffig postkantoortje in Budapest behoeft te brengen, om medio 2013 je handbeschilderde CD toch maar niet te krijgen omdat de postbode alles heeft opgezopen?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2006 23:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 23:37 schreef M. het volgende:
Is die CD nog een beetje te krijgen bij diverse distro's, zonder dat je het bedrag van enkele tientallen euro's in zuid-oost-nigeriaanse valuta naar een stoffig postkantoortje in Budapest behoeft te brengen, om medio 2013 je handbeschilderde CD toch maar niet te krijgen omdat de postbode alles heeft opgezopen?
Hehehe. Moeilijk.
De enige distro in Noord-West Europa die'm heeft is volgens mij Drakkar zelf. Voor de rest is er erg veel wholesale naar de VS gegaan. Drakkar is tegenwoordig snel en betrouwbaar maar verzenden alleen aangetekend en de p&p daat je dus tien euro kosten. Best veel voor een CD maar ze hebben een aardige distro.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-01-2006 23:43 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 19:06 schreef kwelgeest het volgende:
"On a Mule Rides the Swindler!"


Die titel alleen al belooft weer veel goeds van deze überblasfemen. Alleen GBK komt met zo'n titels op de proppen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-01-2006 23:51 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Drakkar tegenwoordig snel & betrouwbaar? Hmm da's wel goed nieuws. Toch nog maar een keer proberen dan.

Inderdaad prachtig die titels, ik verheug me nu ook al erg op de nieuwe teksten. Geniale band, het kan niet vaak genoeg gezegd worden.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2006 23:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2006 23:51 schreef M. het volgende:
Drakkar tegenwoordig snel & betrouwbaar? Hmm da's wel goed nieuws. Toch nog maar een keer proberen dan.


Ik had m'n spul binnen twee weken nadat ik mijn geld in de brievenbus gooide.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Sater
Usericon van Sater
Posted 30-01-2006 20:56 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Wat is hun beste cd?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-01-2006 22:18 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2006 20:56 schreef Sater het volgende:
Wat is hun beste cd?

Ik zeg, 'Judeobeast Assassination' òf die laatste, 'Kosherat', daar ben ik nog niet uit.

Hun eerste, 'Mocking the Philanthropist', duurt wat mij betreft wat te lang, daar staat iets te veel 'filler' op. De tweede klinkt een stuk zwaarder en is wat songgerichter, de derde helemaal trouwens (en beter gespeeld). Maar je zal je aan geen een album een buil vallen denk ik .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 30-01-2006 22:32 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik ken de nieuwe nog niet, maar van de eerste twee vind ik juist Mocking the Philanthropist het gaafst. Meer heerschende rockende riffs . Judeobeast Assasination heeft echter wel een gaver gitaar geluid en klinkt wat kwaadaardiger.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-01-2006 16:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2006 20:56 schreef Sater het volgende:
Wat is hun beste cd?
Ik ga voor Kosherat. Die is wat pakkender en krachtiger dan zijn voorgangers. Maar alle CD's bevatten gewoon sterke en mindere nummers. Zoals M. al post duurt Mocking... (tegenwoordig beter bekend als Castrate...) erg lang maar hij heeft erg sterke momenten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-01-2006 17:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Moet ik uit jouw post opmaken dat "Mocking the..." and "Castrate the..." dezelfde CD zijn, maar onder een andere naam uitgebracht, of hoe zit dat?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-01-2006 17:09 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 17:06 schreef ZelThoR het volgende:
Moet ik uit jouw post opmaken dat "Mocking the..." and "Castrate the..." dezelfde CD zijn, maar onder een andere naam uitgebracht, of hoe zit dat?
Misschien dat 'Castrate..' wat bonus nummers heeft maar dat dacht ik niet, zal waarschijnlijk ook niet op een CD passen --> Mocking + bonus nummers. 'Mocking..' is verder nooit onder die titel gere-released maar onder 'Castrate...'.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-01-2006 17:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 17:06 schreef ZelThoR het volgende:
Moet ik uit jouw post opmaken dat "Mocking the..." and "Castrate the..." dezelfde CD zijn, maar onder een andere naam uitgebracht, of hoe zit dat?
Re-release onder andere naam dus, duidelijk.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-01-2006 17:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Snelle kleine research. Castrate is Mocking min een nummer en plus drie nummers. Je mist dus een nummer van Mocking als Castrate hebt maar je hebt er drie andere nummers voor terug.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-01-2006 17:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Aha, ok. Ik ben nog maar in de luisterfase, maar dit alvast goed om te weten voor de koopfase.

Zelf kwam ik al wat tegen dat "Mocking" verboden was in Duitsland en dat dan ook in dat land de CD heruitgegeven is als "Castrate".

edit: Nu kom ik tegen dat het in heel Europa was zelfs.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 31-01-2006 17:15]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-01-2006 17:14 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Mocking the Philanthropist + A Witness to the Regicide = Castrate the Redeemer
Ik heb een handgenummerde Castrate the Redeemer; 163/666


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-01-2006 17:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 17:13 schreef ZelThoR het volgende:
Aha, ok. Ik ben nog maar in de luisterfase, maar dit alvast goed om te weten voor de koopfase.

Zelf kwam ik al wat tegen dat "Mocking" verboden was in Duitsland en dat dan ook in dat land de CD heruitgegeven is als "Castrate".
Weet je ook wrm 'Mocking' daar verboden is? En is alleen de artwork verboden, net als bij sommige Cannible Corpse CD's, of gaat het om de teksten?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-01-2006 17:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 17:14 schreef kwelgeest het volgende:
Weet je ook wrm 'Mocking' daar verboden is? En is alleen de artwork verboden, net als bij sommige Cannible Corpse CD's, of gaat het om de teksten?
Teksten als ik de bronnen mag geloven.



Hoes is iig niet erg aanstootgevend.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 31-01-2006 17:16]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-01-2006 17:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 17:14 schreef Heiden het volgende:
Mocking the Philanthropist + A Witness to the Regicide = Castrate the Redeemer
Ik heb een handgenummerde Castrate the Redeemer; 163/666
Dus niet minus 1 nummer, zoals kwelgeest zei?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-01-2006 17:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 17:16 schreef ZelThoR het volgende:
Dus niet minus 1 nummer, zoals kwelgeest zei?
Als hij zestien nummers heeft zoals mijn bron beweert dan iig wel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-01-2006 17:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 17:13 schreef ZelThoR het volgende:

edit: Nu kom ik tegen dat het in heel Europa was zelfs.
Kan ik mij niet voorstellen. Zal wel een verdraaide aanname zijn oid.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-01-2006 17:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 17:15 schreef ZelThoR het volgende:

is dat een gepainte jezus?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-01-2006 17:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 17:20 schreef spectre het volgende:
is dat een gepainte jezus?
Zoals op zoveel GBK artwork.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen