|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind er geen mp3's van. |
|
dan moet je lid worden van 'een zekere server' Dit slaat nergens op. |
|
Kos je ook nix, moet je rajackar eens een mailtje sturen, of dwaallicht, of ellessar (niet die gondor-kerel dus he) Dit slaat nergens op. |
|
quote: En hoe kom ik aan die (waarschijnlijk) syphatieke mensen hun e-mail adres ? |
|
quote: via hun zm profiel? aleen rajacker reageert nooit Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Ik zie het al. |
|
En, benje al lid, lieve Belg? Dit slaat nergens op. |
|
quote: - Ik verkies Limburger boven Belg - Ik verkies dat je me niet lief noemt, dat komt zo gay over - nee, ben te tam om bovenvermelde personen hun e-mail adres te gaan zoeken. |
|
quote: Dan toch niet one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik heb vandaag eindelijk Castrate the Redeemer binnengekregen. Muziekaal net zo goed als Judeobeast eveneens geweldige teksten. De vocals zijn iets minder agressief. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-08-2003 15:29] |
|
Shit, kazaa kan niks vinden Bruce Banner |
|
quote: Die CD heerscht inderdaad zwaar. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
3 tracks gevonden, ben benieuwd Bruce Banner |
|
quote: Jij en GBK?? Veel plezier . Ik zag 'Castrate the Redeemer' nog op Wacken liggen, maar aangezien ik 'Mocking the Philantropist' al heb (de Wood Nymph versie ) heb ik CtR laten liggen, staat alleen maar de - meen ik - 'Goat of a Thousand Young' demo extra op en die vond ik nu niet bepaald boeiend. *edit* CD titel was verkeerd [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 14-08-2003 19:09] |
|
Ik vind Goat of a Thousand Young best aardig, maar Mocking the Philanthropist zou ik ook nog erg graag willen hebbn. Ik heb wel 158/666 van Castrate the Redeemer, waarvoor ik Snagger nogmaals een bier aanbied, da's natuurlijk ook wel heersch. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Bij mij staat er geen nummering op. Zal vast wel een rerelease hebben |
|
Klopt, even rondgekeken, op Red Stream; 'The lords of U.S. Black Metal with their definitive onslaught. Cleansed of all traces of faggotry, this is the perfect soundtrack for your next Nocturnal visit. This is the unnumbered second print edition from November 2002.' Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Vooral het laatste stuk van Mourners flock to Gethsemane na 3:30 heerscht vet, vind ik. Er staat zeker goede muziek op Goat of a Thousand Young. Dwaallicht, jij blasfeem! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: dat laatste stuk ja , maar men fav. song nblijft 'Pimps of genesaret'. |
|
Goat of a Thousand Young demo heerscht, maniakkaal gelach/gezang, vies en |
|
quote: copy that! Extreem gave versies van de nummers, vooral de vocals zijn vreselijk! YOUR GOD IS DEAD! JESUS CHRIST, I HAAAAAAAAAAATE YOOUUUU!! |
|
quote: Ah, fijn dat ik dat weet, hahaha Ik, Wil Schuurman |
|
Godverdomme dit klinkt gaav ik ga iig Mocking the Philantropist binnenkort aansschaffen. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
'Judeobeast Assassination' is mijn favoriet van ze, pakkender nummers, betere teksten, beter en toch smeriger sound, en is meer een aanslag op de nekwervels. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |