IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Grand Belial's Key Vorige pagina | Volgende pagina
Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 12-09-2003 21:11 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2003 21:10 schreef Dwaallicht het volgende:
'Judeobeast Assassination' is mijn favoriet van ze, pakkender nummers, betere teksten, beter en toch smeriger sound, en is meer een aanslag op de nekwervels.

Die heb ik nog niet zo goed geluisterd, maar daar zal vast ook wel verandering in komen.


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Aart
Usericon van Aart
Posted 12-09-2003 21:15 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Ik heb Judobeest van deze band, prachtige plaat hoor .

"The Hexenhaus Vigil" vind ik ook een... vreemd nummer (in positieve zin).

I kill everything I fuck


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-11-2003 0:52 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Na Judeobeast Assasination en Castrate the Redeemer toch eindelijk Mocking the Philanthropist weten te bemachtigen via een vriend van me, compleet met GBK patch en een Woodnimph sticker.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 13-11-2003 15:08 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Wie wilt me even een paar nummertjes overgooien via msn, ben namelijk best benieuwd.

telluriet1@.nospam.hotmail.com

uiteraard zonder .nospam


Sater
Usericon van Sater
Posted 13-11-2003 15:44 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 13-11-2003 15:55 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Oh bedankt, ga ik daar even kijken!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-12-2003 14:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

urghhh arrggghhh kronkelkramp
mocking the philanthropist heerscht!!!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-01-2004 22:01 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

arghargharhg! wat blijft deze band toch godvergeten heerschen!
heb net Sumerian Fairytale uitgeschreven voor op gitaar

die Goat of A Thousand Young demo is ook al zo vreselijk


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 20-01-2004 22:03 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Foul Parody of the Lord's Supper is gewoon goed.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-03-2004 21:54 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

kijk eens aan:

1.3. Drakkar Productions bands news:
- The Mighty GRAND BELIAL'S KEY already has 4 new songs written, like "Immaculate Latrine", "Kosherat", The Red Heifer", and "Serpent Cartomancy".
A cover song will be done as well, and "Son of the Black Ram" & "Kingdom of Poisoned Fruits" from their 7"ep will be done too.
The new GBK album recording will start at the end of may 2004.
- Elite Horde ARGHOSLENT's new album will be probably recorded during summer 2004.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-03-2004 21:55 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Da's nog eens goed nieuws! Grand Belial's Key!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-03-2004 21:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ja, dat dacht ik dus ook!
ben fukking benieuwd! Dit is één van die bands die nooit verveeld. Ik heb vandaag weer Judeobeast Assassination geluisterd, en godverdomme -->


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-03-2004 21:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2004 21:56 schreef aerodis het volgende:
ja, dat dacht ik dus ook!
ben fukking benieuwd! Dit is één van die bands die nooit verveeld. Ik heb vandaag weer Judeobeast Assassination geluisterd, en godverdomme -->


Ik kan het blijven luisteren, zowel Judeobeast Assasination als Mocking the Philanthropist draaien nog zeer regelmatig rondjes in mijn CD-speler tot groot genoegen van mijn nekspieren en rechterarm, hehehe.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-03-2004 22:00 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik wil ze nou wel eens live zien, een paar jaar terug kon ik er niet heen namelijk! Ik hoorde van een kameraad dat de show toen wel erg tam was, vergeleken met wat ze de avond te voren in België gepresteerd hadden.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-03-2004 22:02 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2004 22:00 schreef aerodis het volgende:
Ik wil ze nou wel eens live zien, een paar jaar terug kon ik er niet heen namelijk! Ik hoorde van een kameraad dat de show toen wel erg tam was, vergeleken met wat ze de avond te voren in België gepresteerd hadden.


Eind 2002 in Bladel zal ik nooit meer vergeten! Raaah! Allen jammer dat The Black Lourde er niet bij was, voor de rest was het gewoon überbruut!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-03-2004 22:04 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Het schijnt dat ze in België davidssterren in de fik hebben gestoken en weet ik het allemaal, maar dat mocht in Bladel dus niet van de organisator.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-03-2004 22:08 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2004 22:04 schreef aerodis het volgende:
Het schijnt dat ze in België davidssterren in de fik hebben gestoken en weet ik het allemaal, maar dat mocht in Bladel dus niet van de organisator.


Hehehe, heersch! Holy Mary, mother of ZOG! Satanicunt!
Tsja, net zoals die shit met Woodnymph....Maar ik ben blij dat ze gewoon keihard blijven doorgaan en ik heb er respect voor dat ze gewoon lekker durven te komen spelen in Europa.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-03-2004 22:09 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik ben dan ook uitermate trots op mijn shirt, met heerschende voor- en achterkant!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-03-2004 22:11 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2004 22:09 schreef aerodis het volgende:
ik ben dan ook uitermate trots op mijn shirt, met heerschende voor- en achterkant!


Fuck, je hebt dat shirt? Is dat niet met logo voor en achter iets met een vizier ofzoiets?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-03-2004 22:11 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

voorkant met die jood, en een vizier op zijn kop, met het logo en de opdruk : Judeobeast Assassin.
achterkant opdruk: NO FUKKING BOYCOTT CAN STOP US!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-03-2004 22:13 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2004 22:11 schreef aerodis het volgende:
voorkant met die jood, en een vizier op zijn kop, met het logo en de opdruk : Judeobeast Assassin.
achterkant opdruk: NO FUKKING BOYCOTT CAN STOP US!


Heersch! Waar heb je die vandaan? De band zelf of Drakkar?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-03-2004 22:13 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

van mijn meisje


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-03-2004 22:15 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Hmmmz, jouw meisje heeft natuurlijk niet nog meer GBK shirts liggen, hè?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-03-2004 22:16 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

nope
volgens mij kwam het van Majestic Darkness Distributions uit Amerika vandaan, die heeft er ook nog een paar geloof ik.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-03-2004 22:17 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ok, ik moet er eens achter aan gaan. Ik heb wel een patch op mijn jas die bij Mocking the Philanthropist zat, maar ik zou toch wel erg graag een shirtje van ze hebben.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen