|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand hier in het bezit van de split met nunslaughter?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik heb helemaal niets van GBK dus die split ook niet |
|
Die split kan ik overigens voor 10 eurotjes op de kop tikken, dus als er geïnteresseerden zijn ? Ik, Wil Schuurman |
|
? graag! |
|
waar woont gij, kerel? |
|
Woerkum, een durpske waar de Maas en Waal tesamen stromen ... Tevens een postkantoor present Ik, Wil Schuurman |
|
godver! waarom echt zo ontzaglijk ver! ik bestel dat ding zelf wel, heb je een URL van die distro? |
|
http://www.iron-pegasus.com maar die werkt niet zo handig, ik kan je ook wel effe een distro lijstje mailen. (tevens hebben ze castrate the redeemer op CD) Ik, Wil Schuurman |
|
gaaf! |
|
Ik snap alleen niet wat er nou zo bijzonder aan Grand Belial's Key is ? Ik heb die een dik jaar geleden gekocht, een jaar kunnen luisteren (nu issie naar Heiden) maar als ik 'em 4 keer opgezet heb is het veel. Nah, geef mij maar meer thrashy black dan Ik, Wil Schuurman |
|
Ben nu Judeobeast Assasination aan het downen |
|
Tsss, god zal jullie allemaal straffen.. ik ga weer Saviour Machine luisteren Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote:jah!!! hebbuh hebbuh |
|
Gij zult allemaal verlost worden * Zet hard Stryper op * Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote:HAAAAAAAAAAALOOOoooooo hebbuh!!!!!! |
|
Aerodis heeft 'em al denk ik ... Ik, Wil Schuurman |
|
oh |
|
Je suis desolé ! Mais tu trouve et ... euh ... zult vinden ! Ik, Wil Schuurman |
|
heb gisternacht judobeast... gedowned enne... GAAFH. texten weet ik niet, niet zo opgelet en weinig boekje, maar de muziek is geweldig!!! Oud Vuil. |
|
Oeh, ik draai hem ALWEER.... oeh, wat gaaf. Ik heb dat album in eerste instantie onderschat!! DAMN, wat gaaf. Wim, je moet ook 'Mocking the Philantropist' eens checken. Is het album daarvoor. Wat een band. |
|
Ik heb voor de liefhebber de Mocking The Philantropist tapes te koop bij Graf-Records. |
|
quote: dan wil ik weten wat je met een nazi band doet??? |
|
Hehehe. Betrapt! |
|
oh, nee, dat was ie al lang. en dan maar zeggen: Nee zulke muziek hoef ik in me huis te hebben, rotzooi allemaal! tja... jammer |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |