![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() |
|
quote: ![]() ![]() signature ![]() |
|
Ben benieuwd! Na die periode met Cazz Grant heb ik ze nooit zoveel aan gevonden. ![]() |
|
quote: Alleen al de moeite door de vette cover van 'Can't Tell No One' ... ![]() |
|
De drie full lengths zijn ergens in juli blijkbaar op vinyl heruitgegeven door Drakkar, maar de distributie van die dingen is zo te zien zwaar klote? Stervensduur en nauwelijks bij distro's te krijgen. Toen ik als tienerkrijger een heus black metal label probeerde te runnen was het qua distro best wel klote, maar qua distributie van releases was het serieus nog wel wat beter geregeld dan in het geval van deze 'prominente' heruitgaves. Iemand enig idee waar ik ze het beste kan kopen, afgezien van Drakkar zelf? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote:En toen stapte je maar over op een petje, bontkraag, scooter en aidsremmers? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
ja, die krengen zijn behoorlijk aan de prijs: heb ze alle drie in Finland voor 30 piek per stuk opgepikt in de lokale platenzaak! Wel erg mooi uitgegeven met hoezen van dik karton en mooie zilvere hotfoil over de belettering etc etc.. flink aan de prijs, maar zijn het wel waard! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Zie mijn undersign I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |