IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Grand Belial's Key Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 31-01-2006 17:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

geniaal gaaf haha


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-01-2006 17:26 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 17:16 schreef ZelThoR het volgende:
Dus niet minus 1 nummer, zoals kwelgeest zei?


Nee, dat klopte, In Rapture by the Fenrir Moon staat niet op Castrate the Redeemer.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 31-01-2006 18:05 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2006 17:14 schreef Heiden het volgende:
Ik heb een handgenummerde Castrate the Redeemer; 163/666


o.


astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 03-02-2006 13:48 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

aanstaande 23ste speelt GBK met Salute, band van een vriend (Kaptain) uit Engeland, in London. jammergenoeg mis ik het op een paar uur na, m'n vlucht en treinreis enzo loopt allemaal spaak.
maargoed, iedereen die zowel Darkthrone als Khold vet vind moet zeker Salute checken. er zitten leden in uit het ter ziele gegane Vanguard die destijds met "Valour" toch wel een hele gave demo hadden uitgebracht.

meer info:
- http://www.anti-design.co.uk/salute/
- http://www.metal-archives.com/band.php?id=54424


www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-02-2006 14:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb afgelopen weekend de promo van hun nieuwe plaat "Kosherat" gekregen en dit was meteen mijn eerste kenniskaking met deze band....maar wat is dit gaaf zeg


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 26-02-2006 14:07 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2006 14:05 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb afgelopen weekend de promo van hun nieuwe plaat "Kosherat" gekregen en dit was meteen mijn eerste kenniskaking met deze band....maar wat is dit gaaf zeg

de rest van de cd`s vind ik een stuk minder..


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


InfernusRex
Usericon van InfernusRex
Posted 27-02-2006 14:55 by InfernusRex Wijzig reactieProfiel van InfernusRexQuote dit berichthttp://www.infernusrex.com

Judeobeast... en Kosherat CDs zijn hier te koop: www.ir-distribution.com
Nederlandse distro, 13 Euro incl. porto. Niet slecht lijkt me.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-06-2006 0:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

GBK "The Bearded Hustler" TSHIRT
"MISPRINTS"

We have received complaints concerning GBK "The Bearded Hustler" TShirt from clients having purchased them from Perverted Taste.

It seems so far that these Tshirts are "misprints".

As we are very concerned by the quality of our merchandise, all clients who have purchased these from Perverted Taste should contact us immediatly at drakkarproductions (at) gmail.com

These shirts should be tagged with the "Fruit of the Loom" brand.

If the design on your shirt is similar to the picture below,
Please ask Perveted Taste to exchange them.

From now on, all Drakkar merchandise will bear the "Drakkar shield" printed in silver on the right sleeve.





We have reason to believe that there are other unauthorized misprints such as the WATAIN "Casus..." Long Sleeve and any XASTHUR merchandise.

Again, Perverted Taste will be happy to exchange those and send you official merchandise...


signature


R.
Usericon van R.
Posted 28-07-2006 2:28 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-08-2006 9:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ha, gevonden.

quote:
Sha! Shtil! Macht nisht keyn gerider!
Der rebe geyt shoyn tantsn vider.
sha! Shril! Mach nisht keyn gevalt!
De rebe geyt shoyn tantsen bald.
Un az der rebe tanst,
Tantsn doch di vent,
Lomir ale plyeskn mit di hent.
Un az der rebe tanst,
Tantsn doch di vent,
Lomir ale plyeskn mit di hent.

Be still! Do not make a sound!
For the rabbi will soon dance around.
Be still! Do not break his trance,
The rabbi is about to dance.
And when he starts to dance,
All the walls dance, too.
Le us all now claps our hands, "one, two."
And when he starts to dance,
All the walls dance, too.
Le us all now claps our hands, "one, two."


quote:
The intro sample on "Vultures of Misfortune" is this something you made up or is it from an actual song? I ask because it sounds kind of odd!
This is very real although I don't know where it came from. It is more disgusting than odd.

Bron: http://www.supremebrutality.net/interviews/grandbelialskey.php


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-09-2006 14:36 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Grimnir Wotansvolk, ofwel; Richard Mills, is dood.

26-08-2006

Er gaan geruchten over moord.


"We are very sad to tell you that deeply loved Richard Mills has passed away. We are crushed. And, we know all of his friends will be too. Losing Richard will leave a hole in our lives.

We are trying to contact anyone who was with him on Saterday night, the night he died. I said sunday but it was saterday night.

If you have any information .. friends, band members, phone numbers or emails, that would be very helpful."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-09-2006 14:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2006 14:36 schreef WhiteRider het volgende:
Grimnir Wotansvolk




Maar goed, lullig voor Grimnir dat 'ie nu dood is!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-09-2006 14:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2006 14:54 schreef Onweerwolf het volgende:



Ik heb het niet verzonnen.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 01-09-2006 14:57 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Hoe dat zo?


Subtiel kamerolifantje


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-09-2006 15:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2006 14:57 schreef stigma het volgende:
Hoe dat zo?

Ik heb iets over een moord gelezen, maar dat is nog niet bevestigd.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 01-09-2006 15:18 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Oh oke. Tsja, overkomt je.


Subtiel kamerolifantje


R.
Usericon van R.
Posted 02-09-2006 18:17 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ach, ik had sowieso een hekel aan hem. Dit puur omdat Caz Grant veel beter kan grunten.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 26-09-2007 0:15]


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 02-09-2006 20:08 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

Richard Mills.. was dat ook niet de man achter het Amerikaanse label Vinland Winds?


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


R.
Usericon van R.
Posted 26-10-2006 11:31 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

"The band split-up in 2006 following the death of Richard Mills."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-03-2007 19:48 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Godver, Castrate the redeemer weer eens opgezet, kanker wat een vette plaat, weer zo'n bandje wat ik veels te laat heb ontdekt...

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 18-03-2007 19:49]


Fuck the world and fuck you


R.
Usericon van R.
Posted 03-10-2007 9:17 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

*onnodig lulverhaal*

http://myspace.com/thetruecrucifier

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 03-10-2007 9:28]


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 22-12-2008 11:56 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Castrate The Redeemer is toch wel vet na wat vaker luisteren.

http://www.youtube.com/watch?v=weX0Hih1qlM


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-07-2009 0:44 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Dus wel gesplit, jammer, zou nog erg graag een nieuw album horen. Nu Kosherat opstaan, immer goed.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-07-2009 0:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2009 0:44 schreef Nimbus het volgende:
Dus wel gesplit, jammer, zou nog erg graag een nieuw album horen. Nu Kosherat opstaan, immer goed.
Al lang. Er is nog wel die 3-way split met Absurd en Sigrblod uitgekomen. Valt eigenlijk goed tegen, maar goed..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-10-2009 19:10 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

En GBK is weer terug!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen