IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Grand Belial's Key Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-07-2003 12:42 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 12:17 schreef XnegativeX het volgende:
Diepgang my ass. (...)De enige reden waarom iedereen in dit topic de teksten van GBK zo goed vind is omdat ze extreem anti-christenlijk zijn. Echt niet opdat ze zo diep en weldoordacht zijn.

En dat bepaal jij effe voor mij?


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-07-2003 19:45 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Je hebt gelijk, zo was het niet bedoelt. Mijn excuses. Ik probeerde mijn punt iets te sterk naar voren te brengen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


R.
Usericon van R.
Posted 02-07-2003 20:09 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 12:17 schreef XnegativeX het volgende:
Diepgang my ass. De argumenten die jij aandraagt kan ik ook gebruiken om de teksten van de Insane clown posse te verdedigen. Maar daar zul jij het wel niet mee eens zijn omdat je die muziek maar niks vind. De enige reden waarom iedereen in dit topic de teksten van GBK zo goed vind is omdat ze extreem anti-christenlijk zijn. Echt niet opdat ze zo diep en weldoordacht zijn.


Ik vind de muziek van gbk ook totaal niet diepgaand en de lyrics vind ik helemaal een grote grap. Maar toch is de muziek goed aan te horen. In vergelijking met die insane clowns posse.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-07-2003 20:11 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dat bedoel ik dus. Qua muziek zul je me niet over GBK horen want ik heb het nog niet geluisterd. Komt misschien ooit nog wel maar als ik die teksten lees zet ik er geen vaart achter.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-07-2003 21:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Speciaal voor jou () heb ik niet in dat ICP-topic zitten zuurpruimen.

Doe jij dat dan ook niet hier, OF ga de teksten lezen en lever een gefundeerd oordeel, want op deze manier zet je jezelf te kakken. ICP-teksten met die van GBK vergelijken, gutnogantoe.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 02-07-2003 21:57]


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 02-07-2003 22:02 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Anders lees je even goed.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-07-2003 22:04 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 26 juni 2003 23:51 schreef Dwaallicht het volgende:
Het zijn gewoon witte negers man...


Je kon je blijkbaar toch niet inhouden.


Ik vergelijk de teksten van GBK niet met die van ICP. Daar valt geen vergelijking te trekken. Ik zeg alleen dat ik de teksten van ICP net zo absurd vind dan die van GBK. Ze vallen beide niet serieus te nemen. Maar het spreekt jou aan en dat vind ik best ok. Ik snap alleen niet waarom hier een diepere waarhied achter zou zitten ofzo.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-07-2003 22:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Oh, sorry van die ene opmerking dan

Maar eh, ik ken de teksten van ICP verder niet maar wat ik zoal geciteerd heb gezien is heeeeel wat andere materie dan GBK. GBK heeft allerlei referenties naar de praktijken en strategieën van het joods-christendom die nou niet bepaald bij eerste bestudering boven komen drijven.

Dus dat dien je maar van me aan te nemen . Oh ja en als je de muziek laat schieten is het jouw zaak, maar je mist zo'n beetje de beste USBM band van allemaal!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-07-2003 15:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 20:11 schreef XnegativeX het volgende:
Dat bedoel ik dus. Qua muziek zul je me niet over GBK horen want ik heb het nog niet geluisterd. Komt misschien ooit nog wel maar als ik die teksten lees zet ik er geen vaart achter.


Wat vind je dan van dit stukje:
-With his baptized dick the son of pork played
-Alone with drugs he lived for over forty days
-He fasted not for the sake of temptation
-Nomadic urges controlled the junkie's life.

En zo zijn er nog meer stukken over dat het maar een stelletje junken waren enzo. Dat moet jou als straight toch moeten aanspreken.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 13-07-2003 17:49 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Naast het feit dat er in de BM al genoeg pogingen worden gedaan hoogstaande poetische brouwsels van teksten de maken, die jammerlijk falen omdat de boodschap er in verloren gaat, de grammatica te slecht is etc.

Ik vind juist de eenvoud en de toch wel intelligente verwijzingen naar bijbelse figuren en liederen erg tof.

Dat geeft voor mij aan dat ze de bijbel WEL kennen, en dat kunnen veel blackmetal-artiesten niet zeggen....

(know your enemy, zeg maar....)


Dit slaat nergens op.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-07-2003 17:51 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2003 17:49 schreef mörke het volgende:
Naast het feit dat er in de BM al genoeg pogingen worden gedaan hoogstaande poetische brouwsels van teksten de maken, die jammerlijk falen omdat de boodschap er in verloren gaat, de grammatica te slecht is etc.

Ik vind juist de eenvoud en de toch wel intelligente verwijzingen naar bijbelse figuren en liederen erg tof.

Dat geeft voor mij aan dat ze de bijbel WEL kennen, en dat kunnen veel blackmetal-artiesten niet zeggen....

(know your enemy, zeg maar....)


Helemaal waar. Keep your friends close but keep your enemies closer.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-07-2003 17:54 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja:

quote:
2. Pimps Of Gennesaret

Inheritors of the saints in lights
Greedy rats and vipers of charity
Stole the corpse from the burial ground
Then they nibbled on his embalmed cock

Pilate ordered the soldiers to guard
The sepulchre of the illegitamate turd
The varlets were soon to cometh
To give validity to a fictitious resurrection

Pimps of Gennesaret, disciples of Zion
Pimps of Gennesaret, holy host orgy

In Gennesaret the junkies assembles
Men dressed in robes, pedophiles
Amongst them much love abounded
Smearing sperm their favorite of pastimes

12 devout gays begging for feed
Robbing wine from a nearby wedding
In an effort to avoid the pains of labor
The idea of an afterlife they concocted

Pimps of Gennesaret, disciples of Zion
Pimps of Gennesaret, holy host orgy

In Gennesaret the junkies assembles
Men dressed in robes, pedophiles
Amongst them much love abounded
Smearing sperm their favorite of pastimes

Pimps of Gennesaret, disciples of Zion
Pimps of Gennesaret, holy host orgy

Inheritors of the saints in lights
Greedy rats and vipers of charity
Stole the corpse from the burial ground
Then they nibbled on his embalmed cock

Pilate ordered the soldiers to guard
The sepulchre of the illegitamate turd
The varlets were soon to cometh
To give validity to a fictitious resurrection


Als je zo'n tekst dom vindt, dan WIL je het gewoon niet horen, denk ik (of er worden teveel moeilijke woorden gebruikt, dat kan natuurlijk ook ).


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-07-2003 18:00 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Blasfemie is een vak. En GBK verstaan hun vak.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 13-07-2003 18:02 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Kijk, je verbind er natuurlijk ook je iegen idee aan, en je abstracte denkvermogen kan ook meer zien dan er werkelijk is bedoeld.


Dit slaat nergens op.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-07-2003 18:08 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2003 18:02 schreef mörke het volgende:
Kijk, je verbind er natuurlijk ook je iegen idee aan, en je abstracte denkvermogen kan ook meer zien dan er werkelijk is bedoeld.


Ik denk juist dat er heel veel mensen zijn die helemaal niet doorhebben wat er werkelijk word bedoeld. Laat staan dat ze er meer in zien.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 13-07-2003 18:18 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Dwaallicht wel


Dit slaat nergens op.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-07-2003 18:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Heiden ook .


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-07-2003 19:02 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Inderdaad.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 13-07-2003 19:02 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Morke ook


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-07-2003 19:18 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 23:38 schreef Heiden het volgende:
Luister naar deze band en schijt op de pikzuigende heiligen der anale verlichting en de spermaslikkende discipelen der mannenliefde. Bevlek de heilige slet haar natte kut met het zaad der Grote Belial.


Wow, effe mezelf quoten. Fok, wat zeg ik soms toch heerschende dingen, hehehe.
Vernietig de kontneukende kristenen der spermaslikkende reetridders.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-07-2003 19:22 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 13 juli 2003 19:18 schreef Heiden het volgende:
Fok, wat zeg ik soms toch heerschende dingen, hehehe.



Ja


Bruce Banner


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-07-2003 20:30 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Shockerend? Ja!
Doeltreffend? Absoluut!
Diepgaand? Ik zie het niet.

Wat mij betreft hetzelfde effect als een COF t-shirtje.

Ik zal me er verder maar niet meer mee bemoeien.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-07-2003 20:33 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2003 20:30 schreef XnegativeX het volgende:
Shockerend? Ja!
Doeltreffend? Absoluut!
Diepgaand? Ik zie het niet.

Wat mij betreft hetzelfde effect als een COF t-shirtje.

Ik zal me er verder maar niet meer mee bemoeien.


Goed idee, want je weet dus echt niet waar je over praat. Ik ram je dalijk een COF shirt je reet in!

*niks persoonlijks, ben een beetje aggro, godverdekanker!*

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 13-07-2003 20:35]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sternenstaub
www.no-colours-records-de
Usericon van Sternenstaub
Posted 13-07-2003 20:38 by Sternenstaub Wijzig reactieProfiel van SternenstaubQuote dit bericht

Ik vind dit te amerikaans. Laat ik het goed zeggen, amerikaanse black metal met een korreltje death. Die laatste van hen was redelijk. Maar ik ging niet echt uit m'n dak of zo.


Uh, you're gonna have to sign for this Otto


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-07-2003 11:55 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

ik snap de teksten niet


Dit slaat nergens op.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen