![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Je hebt gelijk, zo was het niet bedoelt. Mijn excuses. Ik probeerde mijn punt iets te sterk naar voren te brengen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Ik vind de muziek van gbk ook totaal niet diepgaand en de lyrics vind ik helemaal een grote grap. Maar toch is de muziek goed aan te horen. In vergelijking met die insane clowns posse. ![]() |
|
Dat bedoel ik dus. Qua muziek zul je me niet over GBK horen want ik heb het nog niet geluisterd. Komt misschien ooit nog wel maar als ik die teksten lees zet ik er geen vaart achter. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Speciaal voor jou ( ![]() Doe jij dat dan ook niet hier, OF ga de teksten lezen en lever een gefundeerd oordeel, want op deze manier zet je jezelf te kakken. ICP-teksten met die van GBK vergelijken, gutnogantoe. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 02-07-2003 21:57] ![]() |
|
Anders lees je even goed. ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
quote: Je kon je blijkbaar toch niet inhouden. Ik vergelijk de teksten van GBK niet met die van ICP. Daar valt geen vergelijking te trekken. Ik zeg alleen dat ik de teksten van ICP net zo absurd vind dan die van GBK. Ze vallen beide niet serieus te nemen. Maar het spreekt jou aan en dat vind ik best ok. Ik snap alleen niet waarom hier een diepere waarhied achter zou zitten ofzo. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Oh, sorry van die ene opmerking dan ![]() Maar eh, ik ken de teksten van ICP verder niet maar wat ik zoal geciteerd heb gezien is heeeeel wat andere materie dan GBK. GBK heeft allerlei referenties naar de praktijken en strategieën van het joods-christendom die nou niet bepaald bij eerste bestudering boven komen drijven. Dus dat dien je maar van me aan te nemen ![]() ![]() |
|
quote: Wat vind je dan van dit stukje: -With his baptized dick the son of pork played -Alone with drugs he lived for over forty days -He fasted not for the sake of temptation -Nomadic urges controlled the junkie's life. En zo zijn er nog meer stukken over dat het maar een stelletje junken waren enzo. Dat moet jou als straight toch moeten aanspreken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Naast het feit dat er in de BM al genoeg pogingen worden gedaan hoogstaande poetische brouwsels van teksten de maken, die jammerlijk falen omdat de boodschap er in verloren gaat, de grammatica te slecht is etc. Ik vind juist de eenvoud en de toch wel intelligente verwijzingen naar bijbelse figuren en liederen erg tof. Dat geeft voor mij aan dat ze de bijbel WEL kennen, en dat kunnen veel blackmetal-artiesten niet zeggen.... (know your enemy, zeg maar....) Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: Helemaal waar. Keep your friends close but keep your enemies closer. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Tja: quote: Als je zo'n tekst dom vindt, dan WIL je het gewoon niet horen, denk ik (of er worden teveel moeilijke woorden gebruikt, dat kan natuurlijk ook ![]() ![]() |
|
Blasfemie is een vak. En GBK verstaan hun vak. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Kijk, je verbind er natuurlijk ook je iegen idee aan, en je abstracte denkvermogen kan ook meer zien dan er werkelijk is bedoeld. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: Ik denk juist dat er heel veel mensen zijn die helemaal niet doorhebben wat er werkelijk word bedoeld. Laat staan dat ze er meer in zien. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Dwaallicht wel ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Heiden ook ![]() ![]() |
|
Inderdaad. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Morke ook ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Wow, effe mezelf quoten. Fok, wat zeg ik soms toch heerschende dingen, hehehe. ![]() Vernietig de kontneukende kristenen der spermaslikkende reetridders. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Ja ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Shockerend? Ja! Doeltreffend? Absoluut! Diepgaand? Ik zie het niet. Wat mij betreft hetzelfde effect als een COF t-shirtje. Ik zal me er verder maar niet meer mee bemoeien. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Goed idee, want je weet dus echt niet waar je over praat. Ik ram je dalijk een COF shirt je reet in! ![]() *niks persoonlijks, ben een beetje aggro, godverdekanker!* [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 13-07-2003 20:35] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ik vind dit te amerikaans. Laat ik het goed zeggen, amerikaanse black metal met een korreltje death. Die laatste van hen was redelijk. Maar ik ging niet echt uit m'n dak of zo. Uh, you're gonna have to sign for this Otto ![]() |
|
ik snap de teksten niet ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |