IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Grand Belial's Key Vorige pagina | Volgende pagina
Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 12-02-2003 15:54 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Zo lang het er niet zo dik bovenop ligt is het voor mij geen probleem! Ik hoef geen hoezen met hakenkruizen enzo... Duidelijk zo?

Ik vind het overigens maar een ruk release!!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 12-02-2003 16:07 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ruig hoor om NS invloeden in je muziek te pleuren ... helaas krijgen we dan allemaal irritante discussies waar ik totaal geen zin in heb.

Sjezus, sommige mensen vinden het belangrijk dat er een hakenkruis op het CDtje staat, sommige willen dat absoluut niet en sommige mensen kunnen het geen ruk schelen.

Jezus, we zijn hier toch voor de muziek, en waarom word dat zo vaak vergeten de laatste tijd ?


Ik, Wil Schuurman


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 12-02-2003 16:07 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

jammer zeg


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 12-02-2003 16:15 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Sjah .. ik heb wel genoeg van die eindeloze discussies over die NS ideologiën. Erg leuk, als je dat in je muziek wil verwerken dan heb ik daar geen problemen mee, maar waar ik me aan irriteer is dat mensen tegenwoordig al snel een band goed vinden of afkraken omdat er NS invloeden inzitten. Ook erg irritant dat die mensen enkel door blijven drammen over het nationalisme enzo ..

Tjah, misschien ben ik te ouderwets met mijn gedachte dat we hier zijn voor een partij ruige metal en niet voor gedram over het nationalisme etc. want in feite heeft het geen reet met de muziek te maken ...

Ik heb nog nooit eindeloze discussies over de vijfde maan van Pentacle of de morbide verhalen van Celtic Frost gehoord, maar helaas genoeg over het Judeobeest van Grand Belials Key.


Ik, Wil Schuurman


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 12-02-2003 17:37 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2003 15:54 schreef Inside-Lie het volgende:
Zo lang het er niet zo dik bovenop ligt is het voor mij geen probleem! Ik hoef geen hoezen met hakenkruizen enzo... Duidelijk zo?

Ik vind het overigens maar een ruk release!!

hahaha, nja dan moet je die zanger zien met zijn twijvelachtige patches.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-05-2003 22:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb dus na tijden eindelijk 'Judeobeast Assassination' ook daadwerkelijk aangeschaft... heb hem al 100 keer gedraaid en het gaat nog steeds niet vervelen... en man oh man wat een teksten (zie sig, bv.). Ge-ni-aal!!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-05-2003 22:11 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik vind dat inderdaad ook wel een prima plaatje.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-05-2003 22:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Inhaler of the Holy Father's ghostly sperm
Hole of low virtue and eternal rust
She hatched an infidel out of her slit
Raised to engage in apostle gangbang




APOSTLE GANGBANG


R.
Usericon van R.
Posted 27-05-2003 9:20 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

lekkere riffs, goede stem, goede drums.

kortom: Heersch







(jaja mensen ik val even de muziek topics aan)


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 28-05-2003 2:26 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

Grand belials key!
Gaef!


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-06-2003 19:00 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

godverdomme, wat is dit toch een belachelijk gave band.

NP Judeobeast Assasination


Warlock
Usericon van Warlock
Posted 22-06-2003 19:53 by Warlock Wijzig reactieProfiel van WarlockQuote dit bericht

Nu word ik toch wel erg nieuwsgierig

Waarschijnlijk zal de band wel een unieke sound hebben, maar toch maar het vraagje: op welke andere band lijkt deze een beetje? Is het melodisch of juist meer de richting van zeg maar de rauwere black?


Lady Morgaine
Usericon van Lady Morgaine
Posted 22-06-2003 19:59 by Lady Morgaine Wijzig reactieProfiel van Lady MorgaineQuote dit bericht

Ik vind er niks bijzonders aan, aan de hele band niet.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-06-2003 20:00 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

tja, ik kan het niet echt vergelijken met een andere (bekendere) band.
Maar het lijkt iig meer op de 'rauwere' black, dan de mainstream melodische teringzooi.

probeer het nou maar gewoon


Warlock
Usericon van Warlock
Posted 22-06-2003 20:02 by Warlock Wijzig reactieProfiel van WarlockQuote dit bericht

jaja, maar mijn bronnen voor Metal zijn ook niet altijd even goed, dus vooraf vragen helpt dan wel een beetje


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-06-2003 22:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 19:53 schreef Warlock het volgende:
Nu word ik toch wel erg nieuwsgierig

Waarschijnlijk zal de band wel een unieke sound hebben, maar toch maar het vraagje: op welke andere band lijkt deze een beetje? Is het melodisch of juist meer de richting van zeg maar de rauwere black?

Je wordt - terecht - nieuwsgierig.

GBK is uniek -- de muziek is mid-tempo, het heeft sporadische blastbeats maar nooit ècht snel. In plaats van snelheid of extremiteit worden de meest verdraaide melodische riffs tevoorschijn gehaald, ziekelijk goed, begeleid door een ranzige mid-range strot die buitengewoon godslasterlijke perversiteiten uitspuugt. Dit alles geplaatst in een wel bijzonder gruizige sound waarin elk instrument hoorbaar is en de brullende gitaren + donderende drums de overhand hebben (die drummer mept echt z'n snares behoorlijk de vernieling in). Gruwelijk goed, dit Grand Belial's Key, absolute aanrader. Het bewijs dat black metal niet alleen over blastbeats, corpsepaint en gekrijs gaat, maar dat het hem allemaal in de benadering zit. Let ook op de Mercyful Fate-achtige gitaarlijnen af en toe.

Fuckin' heersch .


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 22-06-2003 22:06 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Dikke .


Bazzio Attacks!!!


Warlock
Usericon van Warlock
Posted 22-06-2003 22:10 by Warlock Wijzig reactieProfiel van WarlockQuote dit bericht

Ik heb hem nu gedownload en de CD een gehele luisterbeurt gegeven: ik ben er zeer zeker van onder de indruk .

quote:
Let ook op de Mercyful Fate-achtige gitaarlijnen af en toe.



Ja, dat viel me inderdaad ook op, en laat ik die band nou net graag mogen, vooral natuurlijk Don't Break The Oath . Idd een dikke vette heerschband die met iedere luisterbeurt steeds beter wordt .


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 22-06-2003 22:14 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Mooi Fijn Mooi!


Dit slaat nergens op.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-06-2003 22:24 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

geweldig dat men de mercyful fate invloeden hoort en weet te waarderen. echt te gek!


Oud Vuil.


Warlock
Usericon van Warlock
Posted 22-06-2003 22:34 by Warlock Wijzig reactieProfiel van WarlockQuote dit bericht

Even offtopic : bestaan er meer van zulke bands die Mercyful Fate-achtige gitaarlijnen in hun songs verwerkt hebben? (Black / Heavy metal en eventueel Death )


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-06-2003 22:40 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 juni 2003 22:34 schreef Warlock het volgende:
Even offtopic : bestaan er meer van zulke bands die Mercyful Fate-achtige gitaarlijnen in hun songs verwerkt hebben? (Black / Heavy metal en eventueel Death )


tsja, bewitched schiet me nu te binnen, maar die vind ik eigenlijk niet zo goed.

euh...



Oud Vuil.


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 22-06-2003 22:52 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Idd lekekre muziek


Blizzard Strike
Usericon van Blizzard Strike
Posted 22-06-2003 23:00 by Blizzard Strike Wijzig reactieProfiel van Blizzard StrikeQuote dit bericht

Ik kan je zeker de Japanse band Sabbat aanraden. Zij maken door Mercyful Fate geïnspireerde black / heavy metal. Erg goed! Probeer vooral "Envenom" en "Evoke"!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-06-2003 23:14 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Inderdaad geweldige band. Met geniale teksten.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen