|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Die stond idd op de lijst van te reviewen cd's. Ik heb hem iig (aangezien het black is ook gelukkig) niet. Ik zal eens rondkijken wie hem heeft. |
|
Markam heeft em //edit Kweet trouwens niet hoever die ermee is, maar hij heeft em in ieder geval al een week. [Dit bericht is gewijzigd door Koud op 07-02-2003 17:12] Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
nou weet ik waar ik die naam van ken Ze coverden Det som en gang var op de burzum tribute |
|
quote: En die cover was echt erbarmelijk slecht, om te huilen Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Ik heb hem ook en hij is volop GAAF! ~ We are a virus with shoes |
|
ja ja relaxt! hij komt hij komt!, me discman heeft het alleen een beetje begeven dus, ik heb em nog niet zo vaak kunnen luisteren, maar ergens volgende week staat ie er op! |
|
Alvast een impressie van dit album http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=1492 Hier kan men ook doorklikken naar de andere 2 albums voor vergelijkingen http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
|
|
Ik heb hem vandaag -eindelijk- binnen gekregen. En ik moet zeggen dat ik um behoorlijk goed vind. Ik had verwacht dat het een stuk minder metal zou zijn maar dat is nog absoluut niet het geval. Hij raast nog harder dan de vorige. Er zitten inderdaad wat meer electro dingetjes in maar in essentie blijft het dezelfde muziek als Mysticum en Diabolicum. Maar dan zonder cum. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb hem ook een aantal keer beluisterd en ik mot zeggen dat ie wel sterk is |
|
Och HIJS FIJN! Fijn oldschool gevoel met mooie prietproet erbij, lekker vette plaat...!! Dit slaat nergens op. |
|
dit is de shit waar ik een negerlul voor afzuig, een heersplaat pur sang [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 26-04-2003 16:47] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Wat breng je dat toch poetisch. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
die rif mideen in wit no human... is echt zaadlozend goed, ga helemaal flippen op zulke muziek, iets wat ik eerder zal onderbrengen onder het kopje Kunst. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Negerlullen.. hmm, niet het eerste waar ik aan denk, maar ok. Dit slaat nergens op. |
|
quote:ik ook niet, het gaat erom wat ik er voor zou gaan doen (bruine lullen zuigen red.) om een album van deze klasse in de kast te hebben staan , of alleen het feit al dat er bands zijn die zulke klasse nastreven... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik heb wel een aantal nummers gehoord, die klinken klasse dus denk dat ik em van de week even ergens bestel. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
heb er ff een paar nummers van geluisterd, niks voor mij, die piepjes e.d zijn mij te irritant. No meat is sweater |
|
Dit is dus zwaar kut. Ik heb mijn exemplaar weer teruggestuurd naar Displeased omdat hij oversloeg. Nu krijg ik net dit mailtje: We hebben de Aborym gecheck en we hebben de andere versies ook gecheckt. Het blijkt dat alle Cd's deze foutjes hebben. (de eerste hoor je al vrij in het begin) Er is geen andere versie verkrijgbaar. Wil je de zelfde cd terug? Of wil je een alternatief? Groeten, NOEL Noël van Eersel Dis-Order / Displeased Records Wat moet ik nu?! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hoort dat niet zo? een soort scratchen? ligt eraan of je em ergens anders ook voor goedkoop kan krijgen, dan zou ik lekker een alternatief nemen en hem daar bestellen. Of vragen of ze niet aan goede exemplaren kunnen komen (terugsturen naar leverancier ofzo) one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
De cd slaat over? Ik heb de cd ook en ik heb daarvan niks gemerkt. Misschien nog een keer luisteren, waar slaat ie dan over precies? |
|
All over the place. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: mun mp3s tikken inderdaad ook the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote:aaaargh dus de mijne die thuis op me ligt te wachten zal ook zo zijn? |
|
Het valt mij gewoon niet op Nouja het is een heersende cd. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |