|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
*haalt opgelucht adem* Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Lultopic maybe?????? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Morgen om 21.50 op MTV: Heavy, the story of metal. Heavy metal is een muziekstroming die begin jaren ’70 ontstaan is in de 20e eeuw en kwam voort uit pop en blues en later ook klassieke muziek. Met name The Doors, Iron Butterfly, Black Sabbath, Deep Purple en Led Zeppelin. Heavy metal wordt gekenmerkt door agressieve ritmes, zwaar versterkte elektrische gitaargeluiden en duistere tonen. Deze muziekstroming wordt vaak in een adem genoemd met hardrock en het latere grunge, maar het is toch een duidelijk te herkennen muziekstijl. Het onstaan van Heavy Metal en de grondleggers van deze muziekstroming komen aan bod in de vierdelige serie Heavy: The Story Of Metal. |
|
Dit ga ik zeker kijken vanavond. |
|
hmmm, idd even loeren vanavond. |
|
Ik zit er klaar voor. |
|
Aha, het is de schuld van tony iommi's verloren vingertoppen. |
|
? Fuck the world and fuck you |
|
Kut, heb geen MTV hier. |
|
Ja, kijk dan ook! Omdat hij z'n vingertopjes verloren had door een staalmachine kon hij niet meer normaal spelen. Dus snolt hij plastic dopjes over z'n vingers waarmee hij de hals bespeelde en deed daar leren dingetjes overheen. Maar dat deed pijn en dus stemde hij z'n gitaar laag. En door een bepaald akkoordenschema aan te slaan, wat in de oudheid verboden was, ontstond heavy metal. Zegttie. |
|
ik kan het niet zien. Fuck the world and fuck you |
|
hmmmm, die overgang naar vrolijke negers was wel heel bruut |
|
quote: |
|
Inderdaad zeg, zit je lekker te kijken, krijg je ineens een stel negers met fietsenrekken in hun bek op je scherm. Wtf? Groeit op voor galg en rad. |
|
hehe ja, heel slecht gedaan van mtv zoals altijd Maar morgen is deel 2 van de: Heavy, the story of metal http://www.mtv.nl/homepage/rocktober.php |
|
Er zijn 4 delen van HEAVY: THE STORY OF METAL die ze uitzenden, van maandag tot donderdag en daarna de herhalingen. |
|
en hoe laat mag dat wezen? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
21.50 |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 1:55] |
|
quote:dat is een bedenkelijke post, ik zou je willen adviseren om het ipv een apen clip een neger clip te willen noemen in het vervolg.dergelijke taal wordt niet getolereerd op ZM. Fuck the world and fuck you |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 1:55] |
|
neger word getolereerd. is getolereerd eigenlijk goed getikt ? [Dit bericht is gewijzigd door mental op 03-10-2006 22:34] Fuck the world and fuck you |
|
getolereerd wel, maar "word" niet LOL |
|
quote:oeps. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |