|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
heb net de band Landser op het nieuws gezien. wat een kutband. |
|
quote: Ik had dan ook een hoog cijfer voor tekstverklaren . Enfin, ik ben het niet met je eens dat racisme 'haat naar een bepaald ras' betekent. Ik weet dan ook niet waar je die definitie vandaan hebt; als je voorbeelden ervan gaat bedenken is het eigenlijk ook vrij raar. Racisme heeft volgens mij eerder te maken met het geloof in de superioriteit van je EIGEN ras (wat voor (on)gedefiniëerde grootheid dat dan ook moge zijn), of op z'n minst een neiging om je doen en laten te sturen richting de meerdere eer en glorie van je eigen ras. Het is dus niet zo dat een germaanse racist een hekel heeft aan negers, joden en arabieren, maar wel dat hij de belangen van andere 'germanen' zal laten prevaleren boven die van diezelfde negers, joden en arabieren. Ook in zijn grote keuzes zal hij dit laten doorschemeren: hij zal dus een germaanse partner zoeken, proberen te werken bij een bedrijf waarin hij zich kan vinden (wrsch. een binnenlands bedrijf dus) en hij zal op zoek gaan naar 'zijn cultuur' (wat ervan over is) en proberen deze in stand te houden. Zou je dat zielig noemen? Een 'twist' in iemands hersens? Zou je dat 'onderontwikkeld' noemen? (jouw woorden...). Of is mijn definitie verkeerd en is de persoon die ik beschreef geen racist? Zo ja, wat is-ie dan wel? Moeilijk, moeilijk. Kijk, iedereen heeft een hekel aan 'kankerjoden' roepende hooligans. Maar ja, dat soort lui is verder niet relevant. We hebben het hier over de politieke opvattingen van weldenkende mensen aan de verschillende kanten van 'het spectrum' (oftewel over Artiesten, die zich aan de extreem linkse dan wel -rechtse kant bevinden). |
|
quote: Ragnarok is allerminst objectief maar jij bent dat heel stiekem ook niet. Dat was eigenlijk de punt. Niks mis mee verder maar wel handig om in je achterhoofd te houden als je, je ideeen naar buiten brengt. Ik neem bijvoorbeeld elke kans om Marijnissen af te zeiken ongeacht wat hij zegt. Dat is allerminst objectief want zelfs hij heeft heeeel af en toe wat nuttigs te melden.* *Ik zal altijd in alle toonaarden ontkennen dat ik dit heb gezged mocht het ooit tegen mij gebruikt worden KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik maak onderscheid. Dat doet iedereen. Er zijn wel degelijk verschillen tussen bepaalde rassen. Wat men er mee doet moeten ze zelf weten,maar ontkennen is gewoon stom. Elke cultuur heeft zijn waarde,geschiedenis etc etc. Ik respecteer andere culturen en wens dat andere mensen dat ook doen. Maar culturen mengen?..Daar ben ik tegen..heb me erin verdiept en tot de conclusie gekomen dat het niet werkt (In Nederland teminste). Iedere cultuur zijn eigen plek. Dat betekent dus niet dat ik een hekel heb aan die desbetreffende landen. Ik vind dus ook dat blanke boeren niets te zoeken hebben in Zuid-Afrika bijv. Ik ben weg voor nu. Houzee De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: O nee, vast niet. Maar ik kan nog wel altijd objectief naar argumentatie kijken. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Begrijp ik het nu goed dat deze discussie wordt gevoerd omdat we de definitie verschillend kennen? In eerste instantie ging deze discussie over de band Landser, die welzekerteweten anti-Joden/Afghanen/Turken/Grieken/etc.-teksten tentoonspreiden. En van die redenatie ben ik uit gegaan. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Nou, de discussie gaat wel over wat meer dan slechts ons definitieverschil. Maar goed, ik vind de muziek van Landser verder vrij stompzinnig, dus ach.... |
|
quote: Die teksten zijn erg diepzinnig toevallig! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Nog even iets over organisaties als Kafka en Turnitdown.com... Waarom hebben dit soort organisaties het vrijwel alleen over racisme in blanke muzieksoorten (gabber, NSBM)? http://www.amren.com/rap1.htm is bijvoorbeeld een site met behoorlijk wat voorbeelden van racisme in Rap. Ik durf te wedden dat zwarten minstens evenveel aan racisme doen als blanken, maar ik zie vrijwel alleen artikelen over NSBM, Gabber, etc Kijk, er is duidelijk verschil tussen facisme en racisme, maar toch vind ik het allemaal maar van die ene kant bekeken... Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: Hmmmm.. Kom jij toevallig weleens in Bilthoven? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Neen, wat is er met Bilthoven? Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: Vroeg het me af. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Nog even iets. Zie mij niet als een uitermate linkse/tolerante persoon, die elk mens waardeert zoals ie is. Ik hang qua asielzoekersbeleid veel meer naar rechts dan naar links. Ik heb ook een hekel aan Marokkanen (oid) die geen respect tonen voor de gastvrijheid die ze hier genieten en doen en laten wat ze zelf willen. Ik erger me ook ziek wanneer er weer zoveel zijn toegelaten tot dit kleine poeplandje. Maar ik heb nog een grotere hekel aan mensen die dit over een kam scheren en al deze mensen het liefst dood zien (bv nazi's). Je moet het altijd van 2 kanten bekijken. En daarbij is het juist de schuld van de politiek en indirect natuurlijk van de vaak door religieuze gekken bestuurde thuislanden van die mensen. Want door religie ontstaat de meeste verdeeldheid en zelfs oorlog. Hierdoor vluchten mensen naar West-europese landen en zitten wij ermee opgescheept. Dan kun je wel tegen de "vermenging" zijn, maar er is helaas niks aan te doen. We zullen met elkaar moeten proberen te leven, ook kan dat idd verschrikkelijk irritant zijn. Ik hoop dat Dwaallicht hier niet weer iets uithaalt wat tegen mij gebruikt kan worden. Mijn formulering is misschien niet altijd even zorgvuldig, maar probeer daar maar doorheen te lezen aub. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Tot spijt van wie het benijdt, kan ik mezelf in deze definitie aardig terugvinden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Volgens die definitie ben ik een racist. |
|
quote: Dat is toch de normaalste zaak van de wereld Ik bedoel, ik kan best wel respect opbrengen voor de cultuur van stam A in gebied B maar het punt is dat ik daar geen deel van uitmaak en het dus ook absurd zou zijn mijn eigen cultuur daarvoor op een tweede plaats te zetten. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: Nou, ik wil graag neger worden. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Op dit moment is er een Black sabbath / Ozzy special op MTV. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Geloven in de superioriteit van je eigen ras is fascisme ipv rascisme, wat wel degelijk zoiets betekent als rassenhaat. Met joden bedoelen hooligans over het algemeen ajax-supporters, komt wat grof over maar het bekt wel lekker moet je maar denken. Weet trouwens niet precies waar die analogie op gebaseerd is. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Omdat er in de middeleeuwen veel joden naar Nederland trokken omdat wij tolleranter waren met godsdiensten. Maar joden zijn over het algemeen goede handelaars en dus vestigde ze zich in Amsterdam omdat dat de thuishaven van de VOC was. Heeft gij nooit geschiedenis gehad ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
vrijdag 23 januari VANDENBERG docu achtig iets 20:03 Ned III http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
En vanavond weer Idols natuurlijk Zenial |
|
quote: Dude. Als je niet weet waar je over praat.....pak dan eens een encyclopedie en zoek uit wat fascisme werkelijk betekent. Fascisme heeft twee kenmerken: 1.Dictatoriale en autoritaire regering 2.Verdeling van de maatschappij in 'betere' en 'slechtere'. Dit KAN op basis van ras maar HOEFT HET NIET. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hee ontopic!!! We hadden het over idols! Zenial |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |