|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
welke link Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Godver zeg, hoeveel accounts heeft panda nu wel weer niet aangemaakt ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Staat er nu wel bij. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Zeg knaapje met je ene post en Kittie in de zelfde rij met je favo bands als Carcass, Ja, ik druk Metallica in hetzelfde rijtje als Bon f***in' Jovi. Alleen heeft Metallica inderdaad 4 goede metal albums afgeleverd en Bon Jovi nog niet eentje. Metallica is de laatste 12 jaar al geen metal band meer, dat is zo'n beetje meer dan hun halve bestaanstijd, dus echt een metalband kan ik ze niet meer noemen, nee. Ik zal Metallica niet goed kennen. Dan moet ik even een glimlach proberen te onderdrukken. Ik ben bijna 29 en zal er nix van afweten. Heerlijk. Als dit je gevoel voor humor is, heb je mijn sympathie. Is dit je gevoel voor jezelf uitdrukken, dan ga ik even een beetje onopvallend om je lachen. Tegenwoordig plak ik Metallica inderdaad in hetzelfde docu-relevante hoekje als Limp Dipshit ja. Dat hokje is tamelijk groot, en heet "non-metal", en die bands zijn het mijns inziens anno 2003 niet waard om een metal docu over te beginnen. Om dat in 2003 op TV af te schilderen als een metalband vind ik persoonlijk net zo sneu als Kittie. Die band was ik overigens nog vergeten te noemen in het rijtje van bands die een metal-docu waardig zijn. 2 tips nog: 1. Kijk eerst ff wie je gaat flamen 2. Geen BrEezAh taal hier. ("mensjuhs"...) Tot kijk, en hopelijk heb je het gevoel voor humor waar ik hoop. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ouwuh lul |
|
quote: wat heb ik gemist ? Hoe hebben uberhaupt metallica en Guns n roses met elkaar te maken gehad ? glammrock en thrashmetal ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Een tourtje, ergens in '91 meende ik. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Geweldig zulke n00bs Trouwens, iemand AC/DC gekeken vandaag? Was wel leuk!!! |
|
WAAR? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
veronica behind the music special Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
AC/DC was wel geinig maar voor mij niets nieuws. Eens kijken wat Megadeth gaat worden vannaaf, want ik weet eigenlijk helemaal niets van de achtergrond van die band... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Maak je borst maar nat Meneer Mustain is namelijk een zeer irritant persoon; als hij dronken is, bovendien ook nog eens aggressief... Tijdens concerten heeft hij geregeld speakers en andere zooi in het publiek gegooid... nare man... Bovendien ook nog eens aardslelijk... Verder maakt Megadeth natuurlijk prima muziek Van de week heb ik de DVD Rude Awakenings binnengekregen; 2e hands via i-net gekocht zat nog helemaal in seal; fractie van de winkelprijs If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Oke een heel domme vraag: Waar zit veronica dan???? volgens mij kan ik dat helemaal niet ontvangen, is het een gedeelde zender? |
|
quote: niettus |
|
quote: nog geen antwoord gezien... waar en hoe laat??? want ik zie nix in de televisiegids... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Volgens mij niet... Ze zitten gewoon op de kabel; alleen weet ik natuurlijk niet welke frequentie, omdat dit per gemeente verschilt. Als het goed is, heb je ook een servicekanaal op televisie van je kabelexploitant. En dan kan je via teletekst kijken of Veronica wordt doorgegeven via die kabelexploitant en op welke frequentie ze zitten... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Bij ons wordt het uitgezonden via Preview TV. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: same here Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: same here Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Die docu over Metallica (dinsdag) vond ik erg goed Vooral die oude opnamen van Metallica vond ik erg tof om te zien. Ik ben benieuwd hoe Megadeath vanavond is blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Megadeth .. |
|
Megadeath is echt goeie trash! Zenial |
|
Ohja, vannavond Megadeath!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |