IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Deze week metal docu's op televisie Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 12-02-2003 20:35 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

welke link

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 12-02-2003 20:36 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Godver zeg, hoeveel accounts heeft panda nu wel weer niet aangemaakt ?

Ik, Wil Schuurman

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 12-02-2003 20:39 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 12 februari 2003 20:36 schreef Snagger het volgende:
Godver zeg, hoeveel accounts heeft panda nu wel weer niet aangemaakt ?

dit was zijn 3e of 4e

we hebben: BMM, gruizer, volgens mij nog een, en dan deze.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 12-02-2003 20:39 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 12 februari 2003 20:35 schreef Orion het volgende:
welke link

Staat er nu wel bij.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-02-2003 20:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2003 20:32 schreef darkchrist het volgende:
he mensjuhs hier
ik weet best dat metallica de laatste 8 jaar gewoon commerciele kutshit is, MAAR SOMMIGE VAN JULLIE weten waarschijnlijk niet wat ze in de 10 jaar daarvoor voor mega goeie nummers en cd's hebben gemaakt! Dus als je metallica niet zo goed kent, houd je dan stil en druk hen niet in het rijtje van 'Jon F*ckin Bon Jovi' Asjublieft zeg Metallica is trash-metal man

ojah Greycloak: Rot op met je limp bizkit, dat typen is vloeken in de kerk!!!1

Zeg knaapje met je ene post en Kittie in de zelfde rij met je favo bands als Carcass,

Ja, ik druk Metallica in hetzelfde rijtje als Bon f***in' Jovi. Alleen heeft Metallica inderdaad 4 goede metal albums afgeleverd en Bon Jovi nog niet eentje. Metallica is de laatste 12 jaar al geen metal band meer, dat is zo'n beetje meer dan hun halve bestaanstijd, dus echt een metalband kan ik ze niet meer noemen, nee. Ik zal Metallica niet goed kennen. Dan moet ik even een glimlach proberen te onderdrukken. Ik ben bijna 29 en zal er nix van afweten. Heerlijk. Als dit je gevoel voor humor is, heb je mijn sympathie. Is dit je gevoel voor jezelf uitdrukken, dan ga ik even een beetje onopvallend om je lachen. Tegenwoordig plak ik Metallica inderdaad in hetzelfde docu-relevante hoekje als Limp Dipshit ja. Dat hokje is tamelijk groot, en heet "non-metal", en die bands zijn het mijns inziens anno 2003 niet waard om een metal docu over te beginnen. Om dat in 2003 op TV af te schilderen als een metalband vind ik persoonlijk net zo sneu als Kittie. Die band was ik overigens nog vergeten te noemen in het rijtje van bands die een metal-docu waardig zijn.

2 tips nog:

1. Kijk eerst ff wie je gaat flamen
2. Geen BrEezAh taal hier. ("mensjuhs"...)

Tot kijk, en hopelijk heb je het gevoel voor humor waar ik hoop.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 12-02-2003 20:54 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2003 20:47 schreef Greycloak het volgende:
Zeg knaapje met je ene post en Kittie in de zelfde rij met je favo bands als Carcass,

Ja, ik druk Metallica in hetzelfde rijtje als Bon f***in' Jovi. Alleen heeft Metallica inderdaad 4 goede metal albums afgeleverd en Bon Jovi nog niet eentje. Metallica is de laatste 12 jaar al geen metal band meer, dat is zo'n beetje meer dan hun halve bestaanstijd, dus echt een metalband kan ik ze niet meer noemen, nee. Ik zal Metallica niet goed kennen. Dan moet ik even een glimlach proberen te onderdrukken. Ik ben bijna 29 en zal er nix van afweten. Heerlijk. Als dit je gevoel voor humor is, heb je mijn sympathie. Is dit je gevoel voor jezelf uitdrukken, dan ga ik even een beetje onopvallend om je lachen. Tegenwoordig plak ik Metallica inderdaad in hetzelfde docu-relevante hoekje als Limp Dipshit ja. Dat hokje is tamelijk groot, en heet "non-metal", en die bands zijn het mijns inziens anno 2003 niet waard om een metal docu over te beginnen. Om dat in 2003 op TV af te schilderen als een metalband vind ik persoonlijk net zo sneu als Kittie. Die band was ik overigens nog vergeten te noemen in het rijtje van bands die een metal-docu waardig zijn.

2 tips nog:

1. Kijk eerst ff wie je gaat flamen
2. Geen BrEezAh taal hier. ("mensjuhs"...)

Tot kijk, en hopelijk heb je het gevoel voor humor waar ik hoop.

Ouwuh lul

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-02-2003 20:57 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2003 11:58 schreef Meulen35 het volgende:
dat stuk wist ik ook nog niet... lijkt me een pijnlijke zaak, van Axl had ik wel van hem verwacht...

wat heb ik gemist ? Hoe hebben uberhaupt metallica en Guns n roses met elkaar te maken gehad ? glammrock en thrashmetal ?

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-02-2003 20:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2003 20:57 schreef FireFox het volgende:
wat heb ik gemist ? Hoe hebben uberhaupt metallica en Guns n roses met elkaar te maken gehad ? glammrock en thrashmetal ?
Een tourtje, ergens in '91 meende ik.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 12-02-2003 23:46 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 12 februari 2003 20:32 schreef darkchrist het volgende:
he mensjuhs hier
ik weet best dat metallica de laatste 8 jaar gewoon commerciele kutshit is, MAAR SOMMIGE VAN JULLIE weten waarschijnlijk niet wat ze in de 10 jaar daarvoor voor mega goeie nummers en cd's hebben gemaakt! Dus als je metallica niet zo goed kent, houd je dan stil en druk hen niet in het rijtje van 'Jon F*ckin Bon Jovi' Asjublieft zeg Metallica is trash-metal man

ojah Greycloak: Rot op met je limp bizkit, dat typen is vloeken in de kerk!!!1

Geweldig zulke n00bs

Trouwens, iemand AC/DC gekeken vandaag? Was wel leuk!!!

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 13-02-2003 9:22 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

WAAR?

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Orion
Usericon van Orion
Posted 13-02-2003 9:31 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

veronica behind the music special

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 13-02-2003 9:49 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

AC/DC was wel geinig maar voor mij niets nieuws. Eens kijken wat Megadeth gaat worden vannaaf, want ik weet eigenlijk helemaal niets van de achtergrond van die band...

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 13-02-2003 9:58 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 13 februari 2003 9:49 schreef Dunne_Hein het volgende:
AC/DC was wel geinig maar voor mij niets nieuws. Eens kijken wat Megadeth gaat worden vannaaf, want ik weet eigenlijk helemaal niets van de achtergrond van die band...

Maak je borst maar nat

Meneer Mustain is namelijk een zeer irritant persoon; als hij dronken is, bovendien ook nog eens aggressief... Tijdens concerten heeft hij geregeld speakers en andere zooi in het publiek gegooid... nare man... Bovendien ook nog eens aardslelijk... Verder maakt Megadeth natuurlijk prima muziek

Van de week heb ik de DVD Rude Awakenings binnengekregen; 2e hands via i-net gekocht zat nog helemaal in seal; fractie van de winkelprijs

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-02-2003 10:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Oke een heel domme vraag:
Waar zit veronica dan????
volgens mij kan ik dat helemaal niet ontvangen, is het een gedeelde zender?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-02-2003 10:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2003 9:58 schreef Sarjenka het volgende:

Bovendien ook nog eens aardslelijk...

niettus

Sarjenka
Usericon van Sarjenka
Posted 13-02-2003 10:11 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:

Op 11 februari 2003 20:29 schreef arrebar het volgende:
en om de metal week af te sluiten komt er zaterdag een docu over de britse black metal band cradle of failed

nog geen antwoord gezien... waar en hoe laat??? want ik zie nix in de televisiegids...

Sarjenka
Usericon van Sarjenka
Posted 13-02-2003 10:12 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 13 februari 2003 10:05 schreef ghoulliette het volgende:
Oke een heel domme vraag:
Waar zit veronica dan????
volgens mij kan ik dat helemaal niet ontvangen, is het een gedeelde zender?

Volgens mij niet... Ze zitten gewoon op de kabel; alleen weet ik natuurlijk niet welke frequentie, omdat dit per gemeente verschilt. Als het goed is, heb je ook een servicekanaal op televisie van je kabelexploitant. En dan kan je via teletekst kijken of Veronica wordt doorgegeven via die kabelexploitant en op welke frequentie ze zitten...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-02-2003 10:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Bij ons wordt het uitgezonden via Preview TV.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Orion
Usericon van Orion
Posted 13-02-2003 10:28 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2003 10:25 schreef NecRobert het volgende:

same here

Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 13-02-2003 14:18 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2003 10:25 schreef NecRobert het volgende:

same here

Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)

Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 13-02-2003 19:30 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Die docu over Metallica (dinsdag) vond ik erg goed
Vooral die oude opnamen van Metallica vond ik erg tof om te zien.
Ik ben benieuwd hoe Megadeath vanavond is

blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-02-2003 19:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Megadeth ..

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-02-2003 20:40 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Megadeath is echt goeie trash!

Zenial

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 13-02-2003 20:45 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ohja, vannavond Megadeath!!!

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Nix
Usericon van Nix
Posted 13-02-2003 21:49 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2003 10:11 schreef Sarjenka het volgende:
want ik zie nix in de televisiegids...

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com