|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was wel onderhoudend. |
|
quote: Ja, dat was echt gay. Ik vond het al tegenvallen, en toen werd ik ook nog eens pissig . |
|
Volgens mij heb ik door de drank heel exodus gemist maar nuclear assault was super I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
zien we op no mercy wel verdomme ik heb zin in THRASH mercy Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:ik durf t nie echt metal te noemen. |
|
Ach eerste helft van vanavond was wel metal Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
psies! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Waar en hoe laat??? If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Gisteren de Metallica-aflevering gezien... Interessant dus; wel ben ik een beetje afgeknapt op het feit dat er met hard gelach werd geroepen dat ze zooooooo van wodka hielden (houden) en zich te pletter zopen aan de Jägermeister... Ook een Paul Baloff die met een brede grijns op z'n smoel vertelt dat "ze de shirts van foute bands van de mensen afscheurden" vond ik een beetje on-true, zeg maar... Het is een beetje gek: ik heb een boek over Metallica, geschreven door ene Susan Lake, getiteld "goden van de metal" (ahum), en volgens mij staan daar toch wel wat andere feiten in... Tenminste, daaruit kan ik me niet herinneren dat ik zoiets had van "zuiplappen!" (ik houd namelijk niet van mensen die geen maat weten te houden) ok... vanavond AC/DC... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Hahahaha dat van die zuiplappen was wel een algemeen bekend feit geloof ik. Zelf ik, toen ik net naar de metal begon te luisteren, kende de bijnaam "Alcoholica" van Metallica al.... ghehehehe.... Zenial |
|
Ik wist alleen niet dat James zich zo gefikt had tijdens die tour in Montreal. Axl Rose is idd een superarrogant misselijk ventje zeg... Dat stuk van Harvester of Sorrow tijdens die tour in Rusland had ik wel al gezien, dat hele nummer staat ergens op een CD-R in mpg formaat. |
|
quote:jips dat stond in de aardschok dat die dat zij, beetje heel erg triest, geen wonder dat ze em eruit geknikkert hebben "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: dat stuk wist ik ook nog niet... lijkt me een pijnlijke zaak, van Axl had ik wel van hem verwacht... [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 12-02-2003 11:58] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: en misschien wist ik het ook allang... maar als je het ook de personen zelf hoort zeggen, is het misschien nog wat duidelijker Ik wist uiteraard dat ze Alcoholica als bijnaam hadden; daar hebben we nog een t-shirt van gehad, vroeger... (of een vriendin van me ofzo) If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
zijn geloof ik nog steeds te koop alleen is de hamer dan vervangen door een fles wodka. met daaronder drink 'em all hehe [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 12-02-2003 13:16] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
James is ook tamelijk een alcoholist .. en in rehab ook nog eens. (vandaar al die commerciele kutacties .. betty ford kliniek is DUUR) |
|
heeft er geloof ik een half jaar gezeten zoiers tel maar na Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik vind die programma's waardeloos.... voegen weinig toe aan wat je meestal al weet over de band..... veels te veel worden er stukken herhaald en reclame uitgezonden...... |
|
quote: Dat is toch gewoon die DVD? |
|
Tyftus ik heb gewoon de 1e 3 kwartier gemist Wat was er nou met moskou precies? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
waren rellen 11 doden en 200 verkracht zoiets Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
he mensjuhs hier ik weet best dat metallica de laatste 8 jaar gewoon commerciele kutshit is, MAAR SOMMIGE VAN JULLIE weten waarschijnlijk niet wat ze in de 10 jaar daarvoor voor mega goeie nummers en cd's hebben gemaakt! Dus als je metallica niet zo goed kent, houd je dan stil en druk hen niet in het rijtje van 'Jon F*ckin Bon Jovi' Asjublieft zeg Metallica is trash-metal man ojah Greycloak: Rot op met je limp bizkit, dat typen is vloeken in de kerk!!!1 |
|
het is THRASH metal verdomme imbeciel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hé. KLik eens op deze link en doe je plicht. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=539201&page=18 edit: godverdomme, ik ben ook een lul ook [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 12-02-2003 20:37] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |