IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Deze week metal docu's op televisie Vorige pagina | Volgende pagina
Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 15-05-2003 0:23 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 15 februari 2003 14:24 schreef Sjaan het volgende:
De muziek, dacht dat het van die oude lullen metal was, maar viel mee

SHAME on me!

Late reactie maar ja...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-09-2003 19:13 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Cadaveria stelt me net op de hoogte van het feit dat er zometeen (donderdag 18 december) om 19:30 in het RTL4 journaal een item is over Duitse Neonazi-metal bands

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 18-09-2003 19:51 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

Dat stukje over Landser was wel geaf net....

De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 18-09-2003 19:52 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Landser, nooit van gehoord. Het klinkt werkelijk nergens naar. Teksten lijken ook nergens op.

Het grootste probleem dat ik heb met dit soort strafzaken is dat men alle bands met "opruiende teksten" wil aanpakken. Dat zijn dus ook de linkse punkbands die zich in de kraker cultuur bevinden. Of zelfs Death metal bands met gore teksten.
Een tijd geleden (vlak na de dood van Fortuyn) de de punkband Mihoen ook aangepakt. En dat terwijl Mihoen totaal geen haat verspreidt maar alleen oproept tot zelf nadenken en verzet tegen onderdrukking van de staat (je kent dat wel, punkers).

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

thou shalt suffer
Usericon van thou shalt suffer
Posted 18-09-2003 19:54 by thou shalt suffer Wijzig reactieProfiel van thou shalt sufferQuote dit bericht

heb het net gemist. hoelaat komt de herhaling?

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-09-2003 19:56 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Van mij mogen al die kutbands zoals Landser achter slot en grendel.
Als ze nou eens goeie muziek maakten, maar dat kunnen ze vaak zelfs niet eens.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 18-09-2003 20:12 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 19:52 schreef XnegativeX het volgende:

En dat terwijl Mihoen totaal geen haat verspreidt maar alleen oproept tot zelf nadenken en verzet tegen onderdrukking van de staat (je kent dat wel, punkers).

Ja denk het ook!
Whahaha....Ik meen me toch echt een aantal flyers van Mihoen te herinderen waar ze toch degelijk aanhangers van Antifa blijken te zijn.

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 18-09-2003 20:13 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 19:56 schreef NecRobert het volgende:

Heel mooi gezegt meneer de moraal ridder.
Ga nu maar dood..is ook fijn.

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 18-09-2003 20:14 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 19:54 schreef thou shalt suffer het volgende:
heb het net gemist. hoelaat komt de herhaling?

Om half 12 waarschijnlijk.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-09-2003 20:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 20:13 schreef Ragnarok het volgende:
Heel mooi gezegt meneer de moraal ridder.
Ga nu maar dood..is ook fijn.

Oh heb ik je beledigd, meneer de anaal ridder??
Jij vind het vast een zeer goede boodschap die ze overbrengen...

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 18-09-2003 20:22 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 20:18 schreef NecRobert het volgende:
Oh heb ik je beledigd, meneer de anaal ridder??
Jij vind het vast een zeer goede boodschap die ze overbrengen...

Meneer?
Hmm..
En ik ben inderdaad zeer geintereseerd in de boodschap.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-09-2003 20:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 20:22 schreef Ragnarok het volgende:
Meneer?
Hmm..
En ik ben inderdaad zeer geintereseerd in de boodschap.

Nou en ik schijt er toevallig op.
En dat is ook een boodschap (de grote om precies te zijn...)

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 18-09-2003 20:31 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 18 september 2003 20:12 schreef Ragnarok het volgende:
Ja denk het ook!
Whahaha....Ik meen me toch echt een aantal flyers van Mihoen te herinderen waar ze toch degelijk aanhangers van Antifa blijken te zijn.

1) Mihoen hangt helemaal niks aan. Ze zijn wel anti fasisme. Maar welke helder-denkende mens zou dat nou niet zijn?

2) Je gaat me toch niet vertellen dat jij die belachelijke teksten van Landser kan waarderen? Doe het dan met iets meer diepgang. Dit ging helemaal nergens over.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-09-2003 20:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

De bekendste organisatie die in Nederland de rechtse organisaties en personen in kaart brengt en voor de rechter probeert te krijgen is KAFKA.. http://www.kafka.antifa.net/ (zoek op black metal of ga naar 'organisaties' en daar staat een link naar black metal)

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 18-09-2003 21:43 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 20:31 schreef XnegativeX het volgende:
1) Mihoen hangt helemaal niks aan. Ze zijn wel anti fasisme. Maar welke helder-denkende mens zou dat nou niet zijn?.

Pfff....Ik kan me de flyers voor o.a het concert in Nijmegen laatst nog wel herinderen, :
"Geen RAC-honden toegestaan"
Wat ze niet tot Antifa maakt moet ik eerlijk zeggen.

quote:
2) Je gaat me toch niet vertellen dat jij die belachelijke teksten van Landser kan waarderen? Doe het dan met iets meer diepgang. Dit ging helemaal nergens over.

Ik vind teksten van RAC/Hatecore bands over het algemeen inderdaad niet erg diepgaand.
Ik prefereer dan zelf ook liever NSBM.
Maar niets mis met Landser opzich!

[Dit bericht is gewijzigd door Ragnarok op 18-09-2003 21:44]

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 18-09-2003 21:46 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 20:34 schreef Valorian het volgende:
De bekendste organisatie die in Nederland de rechtse organisaties en personen in kaart brengt en voor de rechter probeert te krijgen is KAFKA.. http://www.kafka.antifa.net/ (zoek op black metal of ga naar 'organisaties' en daar staat een link naar black metal)

Pffff..
Ga je bronnen eens op leugens na zeg.
Komt hier met Kafka.antifa.net aan

[Dit bericht is gewijzigd door Ragnarok op 18-09-2003 21:46]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-09-2003 22:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 20:34 schreef Valorian het volgende:

Dat is pas een kutorganisatie. Iedereen die niet extreem links is wordt door hun als fascist betiteld varierend van het CDA tot liberalen, libertariers en ga zo maar door. In vergelijking met die gasten is Marijnissen op en top liberaal.

Daarnaast staan hun artikelen vol met onjuistheden. Zo staat er in hun verhaal over Burzum dat Varg een 'linkse metalfan' vermoord heeft.......

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 18-09-2003 22:29 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Er was laatst nog iets op over Jimi Hendrix

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-09-2003 22:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 19:56 schreef NecRobert het volgende:

Als je, je eigen post zou nalezen zou je er achterkomen dat je eigenlijk zegt dat het ok is als die mensen hun ideeën verspreiden mits ze tevens goede muziek maken.

Ik denk niet dat het jouw bedoeling was...toch?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-09-2003 22:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 22:29 schreef Visor het volgende:
Er was laatst nog iets op over Jimi Hendrix

Jimi Hendrix Der Fascistichen Fuhrer

Die gasten zijn echt niet goed wijs

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-09-2003 22:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Disclaimer: Ik ben geen NS aanhanger.

op de site http://www.volkermord.com kan je veel skin muziek downen. Veel van die opnames klinken zeer lekker moet ik toegeven.

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 18-09-2003 22:32 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 22:30 schreef Chelman het volgende:
Jimi Hendrix Der Fascistichen Fuhrer

Die gasten zijn echt niet goed wijs

Welke gasten?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-09-2003 22:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 22:32 schreef Ragnarok het volgende:
Welke gasten?

kafka

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-09-2003 22:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 22:29 schreef Chelman het volgende:
Als je, je eigen post zou nalezen zou je er achterkomen dat je eigenlijk zegt dat het ok is als die mensen hun ideeën verspreiden mits ze tevens goede muziek maken.

Ik denk niet dat het jouw bedoeling was...toch?

Nee, zulke ideeën komen voort uit dermate onderontwikkelde hersenen, dat ik me niet kan voorstellen dat ze daar goeie muziek mee kunnen verzinnen cq uitvoeren.

Plus, in dit geval gaat het puur om de tekst en de boodschap en niet om de muziek.
Maar ook al zou er ooit ( ) een extreem rechtse band opstaan die goeie muziek maakt, dan zou ik 'm nog niet kopen.

Principes hou je.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-09-2003 22:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ach dat zei ik ook vroeger ook over linkse bands totdat ik erachter kwam dat er een aantal goeie tussen zitten.

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com