|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: oja shit dat is waar zaterdag komt de documantaire van de death metal band met gotische invloeden, als we mojo mogen geloven "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
vanavond metallica en morgen acdc!!! changed to 'ouwe' |
|
heb net het begin gemist en alles vanaf het bus ongeluk gezien....minder dus, en niet zo origineel, gewoon vanalles van video's en zo wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik miste creeping death live...... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: ik miste het begin.....alles dus wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
tsss, heb ook het begin gemist. Oud Vuil. |
|
quote: Net zo lame als het einde. Ik verwachtte veel live materiaal. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
heb het helemaal gemist, hehe.. Was een film aan het kijken. Ahh fuck it, metallica intereseerde me nooit echt bar veel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
wist trouwens niet dat er zo veel mensen waren verkracht tijdens dat optreden in Rusland wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: zie year and a half in the life of tallica stond het ook in het was trouwens wel de docu die ik d8 dat het was ik had hem al op video dan in het nederlands. het begin was net het beste veel ouwe bay area shit TallicA 15 june i'm there Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: k heb ze allebei ja had er wel wat intervieuws uit metal up your ass in verwacht, echt hele ouwe beelden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
je bedoelt die vid met al die interviews en dat geweldige beeld? prt 3 ofzo interview sessions heet die VID geloof ik Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:*kijkt op hoesje* ja die, file 3, the intervieuw sessions wel klote beeld ja wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
god wat weet ik weer veel geloof dat er niet eens een deel 1 of 2 van zijn Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hmm ik heb m net gezien en vond t best tof. Maar ik heb ook niet al die videobanden van metallica gezien. Viel me mee dat er zoveel aandacht was voor hoe t vroeger was enzo. Tof dat ozzy en anthrax en exodus luitjes ook aan t woord kwamen. Zenial |
|
PAUL (R.I.P) alice in chains niet vergeten he mischien hun nieuwe bassist Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik vond dat ook nogal bizar... en die rellen in Montreal; ik dacht: "wat zijn "wij" Nederlanders dan relaxed"... hier gebeurt eigenlijk tijdens concerten nooit iets (nou ja, erg weinig iig)... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Paul de nieuwe bassist van AIC? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Shit, Metallica gemist |
|
quote: Wat ik weer minder vond van het feit dat Paul Baloff aan het woord was, dat hij met een grote grijns op z'n smoel vertelde dat "ze ook wel de foute-bands-shirts kapot scheurden, die mensen droegen"... Die Amerikanen deugen gewoon niet... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
er staat toch R.I.P achter en Paul=Paul Baloff Mike zo heet die AIC bassist geloof ik word mischien de nieuwe tallica bassist Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Da's gaaf!!! |
|
quote: Das METAL Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja duhhhh..... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |