|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja dankzij dat zwarte scherm en die neger clip, hebben we een stuk over Iron Maiden en Eddie gemist |
|
nou. wat erg. Fuck the world and fuck you |
|
Megadeth en AC/DC . |
|
quote: ERG(!) jammer idd. |
|
wiii, Koppen brengt een reportage over black metal binnenkort en ik mag heel waarschijnlijk duiding geven signature |
|
quote: Ja, van 1980 t.m. 1988, maar vergeleken met andere bands hebben ze met 8 jaren wel als langste de top gehad. |
|
quote: ja lap, nu zullen BMers nog vreemder bekeken worden Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: wacht maar!!! WACHT MAAR morgen spreek ik af met hem Black metal op Koppen, stel je voor!!! signature |
|
hehe, ach het is toch ook gewoon een (muziek)subcultuur of is dat Koppen heel christelijk? One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Koppen is het 10de meest bekeken programma in België Kijkcijfers dinsdag 7 april 2009 Geplaatst door dtvfan op 8 april 2009 Dit zijn de kijkcijfers van dinsdag 7 april 2009, met dank aan vrt.be 1 MIJN RESTAURANT! VTM 961.559 38,40% 2 THUIS EEN 872.962 37,20% 3 HET 7 UUR-JOURNAAL EEN 843.491 44,50% 4 MAN BIJT HOND EEN 816.539 40,40% 5 TESS OF THE D’URBERVILLES. (4/4) EEN 748.552 29,80% 6 FAMILIE VTM 720.427 31,00% 7 NIEUWS 19U VTM VTM 715.236 37,90% 8 BLOKKEN EEN 682.295 45,30% 9 HELLO GOODBYE. VTM 594.347 23,90% 10 KOPPEN XL EEN 532.837 20,80% een beetje zoals Nova in Nederland signature |
|
Laat effe weten wanneer die docu wordt uitgezonden, moet ik effe zien. Maar volgens mij ken ik hem al omdat er als is eerder een docu over is geweest maar wil het toch wel zien |
|
hij moet nog opgenomen worden hoor! onlangs is er ene geweest over tektonic signature |
|
Net een live concert van Panzerballet op de WDR gezien. Erg gaaf! Meer van dit soort dingen op de Nederlandse tv! |
|
Komende donderdag (9 juni) komt er een documentaire over Ozzy Osbourne op Canvas. Ozzy Osbourne: thirty years after the blizzard Nieuwe documentaire over de beginjaren van de solocarrière van Ozzy Osbourne, leadzanger van de heavy metal-band Black Sabbath en al even succesvol met zijn eigen soloprojecten. De film focust op de samenwerking van Osbourne met gitarist Randy Rhoads (1956-1982) en de twee succesvolle platen die ze samen uitbrachten: The Blizzard of Ozz en Diary of a Madman. De documentaire bevat nooit eerder vertoonde archiefbeelden van Ozzy en Randy uit 1981 en 1982, onder meer van hun concert in de beroemde Palladium in New York tijdens de Blizzard of Ozz tour in 1981. De archiefbeelden worden aangevuld met getuigenissen van Ozzy en Sharon Osbourne, Lemmy (Motörhead), Steve Vai, Nikki Sixx, Rob Halford, Zakk Wylde, Bill Ward e.a. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Oe gaaf, jammer alleen dat ik dan net bij Kampfar in België ben, maar bedankt voor de tip. Een legendarisch stukje TV in mijn ogen is de aflevering van You Only Live Twice van de BBC met Ozzy, waar hij even uitlegde hoe het volgens de man zelf werkelijk zat (de vleermuis, de Betty Ford kliniek en zijn eerste editie, met een schoen aan een touwtje)... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: ff ter herinnering, vanavond om 00.00 op Canvas. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Goed dat je t zegt, en goed dat ik nog wakker ben, ga zometeen kijken! don't mistake lack of talent for genius |
|
vergeten Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Mooie docu was het. Gelukkig een beetje een normale Ozzy, en niet die vloekende wiebelende mongool die je op MTV zag. Ja hoor... |
|
Gister Metal: A Headbanger's Journey op Canvas. Blijft een prima werkje. |
|
quote: Idd ja, gisteren ff gekeken, goede docu! en ook grappig om Harm van GoD te zien! see you at occultfest! |
|
Vanavond 'Anvil! The story of Anvil' op Canvas. 23:30 |
|
Vet, die moet ik nog zien! |
|
Net weer gekeken, wat een droevenis... letterlijk en figuurlijk! [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 07-10-2011 14:51] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |