|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een oeverloos, slap en zinneloos gezever allemaal. Het zaad staat me in de bek! Gaaaaaapp!! |
|
quote: Euhm wat jij in je vrije tijd doet moet jij weten, maar dit is wat te veel informatie... Zenial |
|
quote: Jaja, mooi is dat! Me er eerst voor betalen en daarna alles ontkennen!! |
|
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5467716 Documantaire over Metallica, voorafgaand aan het optreden op 8 juni in Nederland van deze succesvolle heavy metal band. Ze worden gevolgd tijdens hun crisis in de voorbereiding op een nieuw album. In deze periode (2001-2003) probeert zanger James Hetfield van zijn enorme drankprobleem af te komen, wordt er een psycholoog in dienst genomen om de spanningen tussen verschillende bandleden weg te masseren, worstelen de individuele bandleden met hun imago van rondzuipende en -neukende rocksterren enerzijds, en hun huidige huiselijke gezinsleven anderzijds én is de creatieve inspiratie ver te zoeken. Een openhartige kijk op mannen in een midlifecrisis. Nederland 3, 21:25 uur |
|
Dat lijkt me nou leuk... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Wahahahaha, je kunt hier perfect zien hoe slecht sommige mensen kunnen acteren |
|
40 fucking duizend euro per maand, voor die Phil. |
|
Dan is die nog de slimste van het stel .. |
|
Leuk om te zien, maar er zitten wel een paar iets te duidelijke geensceneerde stukken in om het geheel als zogenaamd spontaan over te laten overkomen. |
|
Met name die Lars Ulrich is echt een stuk stront zeg .. wat is die vent fake |
|
Kheb het ook 3 seconden gekeken, boooooring. I am the 1%. |
|
quote: Volgens mij is hij gewoon echt zo. Nog erger. Chagrijnig, koppig ventje. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote: Jep, die Lars heeft een ego dat ik graag 's in de grond zou willen stampen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: ik heb het volgehouden ... het eerste 1,5 uur was echt wel maar daarna best interessant Faustian Spirit of the Earth |
|
geweldige vent die lars In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Dat zou je nog best eens kunnen lukken ... dat is eiegnlijk helemaal het ergste ... |
|
Vond het wel grappig dat Mustaine Lars zijn excuses niet aanvaarde... En dat Jason direct na het optreden peerde... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Dat viel mij ook al op ja. Mischien zijn ze toch niet zo geliefd bij bepaalde personen [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 31-05-2006 14:27] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Waarom loopt die Lars trouwens constant in een badjas of een VEEL te korte broek in de studio? Brrrr Verder best interessante docu, hoe een goede band kan afglijden tot een stelletje losers van bedenkelijk niveau bij elkaar zeg.. Pfff.. "Ja maar Lars, ik wil niet met jou werken." "Ja maar James, dan wil ik ook niet meer met jou werken hoor!" Hou dan alsjeblieft de eer aan jezelf en stop ermee voordat de band een parodie op zichzelf wordt.. Nu dus te laat voor.. Stukje wat ik wel gaaf vond was dat stuk dat ze gingen spelen in San Quentin.. En dat James vantevoren de inmates toesprak.. En inderdaad, ze hadden Lars 10 jaar geleden al uit de band moeten trappen. Gatverdamme wat een naar, misselijk, egocentrisch en gewoon vervelend mannetje is DAT zeg.. En don't get me started over zijn drum-kwaliteiten.. Maargoed, al met al best goeie docu, in ieder geval redelijk eerlijk! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ik vond het dan wel weer sneu van Mustaine dat ie daar nog steeds iedere dag gepikeerd over is. Nogal zinloos om boos te blijven op een beslissing die 20 jaar geleden is genomen. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote: las in een interview (met mustaine dus) dat lars en dave juist alles uitgepraat hadden tijdens de opnames maar dat daarna zo goed als alles wat lars in een negatief daglicht stelde er uit is geknipt |
|
quote:klopt ja, en Mustaine heeft veel meer gave cd's opgenomen dan Metallica, dus eigenlijk moet ie blij zijn dat ie eruit is geknikkerd. |
|
quote: daarentegen is hij nu wel afgegleden richting christendom, daar mag je wel een tijdje pissig over zijn lijkt me |
|
quote:zolang hij gave cd's blijft maken boeit dat niet |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |