|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Voor een oorlog met Amerika hoeven we alleen een Amerikaan voor het Internationale Strafhof te dagen. Ze hebben immers gezegd dat ze daar niet akkoord mee zouden gaan. Dan komen die sukkels wel hier naar toe en kunnen we ze fijn een lesje leren! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Een afzwaaier van zo'n tapijt bommenwerper heeft een wat groter effect als een slimme bom... ehm...klein tik foutje [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 07-03-2003 13:26] |
|
quote: eeh CARPET BOMBING is een en al afzwaaier, een B52 dropt 66 ton in 1x. |
|
quote: Ik denk dat je niet begrijpt wat ik bedoel. Die 'slimme' wapens worden op manieren toegepast die helemaal niet zo onschuldige-buger-vriendelijk zijn. Touché, pussycat! |
|
quote:Maar wel burger-vriendelijker zijn als wapen die voor de uitvinding van de slimme wapens werden gebruikt voor het zelfde doel. |
|
quote: smart bombs zijn in iedergeval vriendelijker voor de gewone burger dan..... |
|
hmz, tsjah, burgerdoden vallen er zowiezo wel, tis toch gvd een oorlog, er wordt tegenwoordig vaker sorry gezegd dan geschoten Je moeder. |
|
quote: Ook als je met een smartbomb doelgericht bijvoorbeeld waterzuiveringsinstallaties gaat bombarderen waardoor (omdat) je zeker weet dat daardoor de nodige ziektes zullen uitbreken? [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 07-03-2003 13:36] Touché, pussycat! |
|
lijkt me nog altijd beter dan een firestorm in een stad door 500 ton bommen. ik vindt wel dat je geen waterinstalies moet aanvallen. of in iedergeval wel een heel goede redenen moet hebben om het te doen. |
|
quote: BRAAATATATATATATATATATATA oeps soorrrryyyyyyy GNAGNA |
|
quote: Dat is nu juist het punt. Er wordt beweerd dat er geen burgerdoelen worden gebombardeerd en dat men alles in het werk stelt zo weinig mogelijk onschuldige slachtoffers te maken. In de praktijk (niet in de media, natuurlijk) is gebeleken dat men het tegenovergestelde heeft gedaan. Er was uiteraard geen "goede" reden om die zuiveringsinstallaties uit te schakelen, maar het is wel gebeurd. Dat geeft mij weinig (geen) vertrouwen dat deze oorlog zo 'correct' gaat zijn als gesteld wordt. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 07-03-2003 13:49] Touché, pussycat! |
|
dude alsof ut ook maar helpt... trouwes wrom zou amerika saddam eruit moeten schieten, denk ook es ff aan alle onschuldige mensen he!!!gelijk afschieten die eikel, alleen nie met vliegtuigen, zorg eerder voor commando's ofso, geen probleem... trouwes irak heeft een van de slechte legermachten ter wereld... dus landelijke aanvallen lijken me beter dan om onschldige mensen uit hun huisen te blazen... " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote: wow dude leer typen volgens één of ander loos verdrag mag je geen aanslagen plegen op leiders, beetje krom aangezien zij vaak de reden voor een oorlog zijn... en wat heb je aan oorlogsregels eigenlijk, oorlog is oorlog dus alles moet kunnen, anders sluit je toch een verdrag?? Je moeder. |
|
quote: quote: Het lijkt erop dat je de rest van het topic niet aandachtig hebt doorgenomen. Toegegeven, 't is veel, maar het is de moeite waard, hoor. En zoals Karnivoor al aangaf, iets beter Nederlands zou fijn zijn. Ik heb moeite je te begrijpen. Touché, pussycat! |
|
quote: En dat zegt iemand met een Cannibal Corpse Sign. Savage Butchery, Ravage Ruthlesly Vond het wel geinig Immortal Pride |
|
quote: Hmmm... sorry hoor maar ik zie niet in dat we met de raketten van tegenwoordig minder slachtoffers maken Biologisch, chemisch, nucleair, het arsenaal wordt slechts vuiler en gruwelijker, nee, dit kun je gewoon niet als argument gebruiken. Voor de tijd van de eerste wereldoorlog werdt de oorlog nog ouderwets gevoerd, hoppa, kwam de industrialisatie de oorlog een handje helpen... Het zou een snelle, moderne oorlog worden met minder slachtoffers aan beide zijden: We kregen mosterdgas... ooit daar het effect van gezien? Zo is onze glorieuze eeuw begonnen, met een nieuw arsenaal en nog gruwelijker manieren om mensen af te maken... En dan mag je me een rottige hippie vinden maar ik zie hier dus echt geen goede kanten aan... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
vroeger gooiden ze met pest besmette dierdelen in een waterput, ooit daar het effect van gezien op de mens? het is nu juist de bedoeling dat die rotzooi niet gebruikt wordt, gewoon lekker staal droppen en slingeren niets mis mee toch. |
|
Grappig nieuwsfeitje: quote: bron: http://www.pravda.ru |
|
quote: Wat heb je nou aan een stelletje russen, willen ze doen dan! die verotte Migs weer gaan gebruiken. Immortal Pride |
|
Vraag: Kan Bush er onderuit om NIET aan te vallen? Gezien de hoeveelheid troepen, gebruikte retoriek etc etc is het volgens mij nog onmogelijk om een oorlog te voorkomen. Bij een niet-aanval zou Bush flink in de tang genomen worden in de VS. En herkozen worden over een paar jaar al zeker onmogelijk. |
|
quote: Dat maakt al allemaal niks meer uit geloof ik, Bush (regering Bush) heeft allang besloten dat ze aan gaan vallen. De afgelopen paar weken zijn gebruikt om radarposten en luchtverdediging uit te schakelen in de No Fly zones, troepen op niveau te brengen, posities in te nemen, etcetera. Amerika moet nog wel ietwat geloofwaardig overkomen en zogenaamd laten blijken dat ze iets geven om de situatie in Irak en dat ze niet alleen maar 'war'-minded zijn, doch dat is allemaal schijn in mijn ogen... Hoe je het ook wend of keert, oorlog komt er, ga daar maar van uit... |
|
quote: Mooie woorden heb je, maar dat slappe geouwehoer van je hoef ik niet aan te horen en ik zal de column ook niet plaatsen want dan moet ik het voor jou gaan zitten tikken hier, daaggg. En de inhoud van je meningen zijn nog altijd tellent voor je intelligentie, mooie praatjes maken kan iedereen. Zie hier u als voorbeeld "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dat Zero Tolerence kun je misschien nu beter veranderen in Zero Bells. (Zero Balls maar dan met een e'tje.) |
|
quote: Ik vrees het ook. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |