![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Slecht dat ik er niet bij ben, kutwerk ook.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Jeuj! Het was koud, maar wel heel erg gezellig (en ja demonstraties mogen gezellig zijn ![]() ![]() |
|
ZAl vast niet... Some days I cry alone, But I know I'm not the only one -- Nothing wrong in my fanatsyworld... ![]() |
|
ik hoop van wel......... So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
hmmm door een poezebeest heb ik het helaas moeten missen, maar wass wel bij de demontstratie op stadhuisplein rotterdam 2 weken geleden, daar waren zo n honderd mensen komen opdagen ![]() And my marlboro light ![]() |
|
Hmm...op TV zag ik iets heel vaags met de vrede demonstratie's..De tocht in Irak: roepen die Irakezen voor vrede met geweren in hun hand ![]() ![]() |
|
quote: Ja dat zag ik ook. zelfs een hele groep vrouwen gekleed in een gewaad met een groot machine geweer op de schouders. ![]() Immortal Pride ![]() |
|
Voor de mensen die nog steeds denken dat deze oorlog gaat om massavernietigingswapens (hypocriet) of het afzetten van Saddam Hussein (illegaal en hypocriet) is er deze zeer leerzame toespraak uit 2000 van Colin Campbell: http://www.rz.tu-clausthal.de/multimedia/streaming/realserver/vortraege/peak-oil/peak-oil.ram De toespraak duurt een vol uur, maar je zult er veel wijzer van worden en je zult dan ook begrijpen waarom Afghanistan is aangevallen en na Irak, Iran en Saoedie-Arabie zullen volgen. (En de echte wakkere mensen zullen dan opeens 11-9-2001 ook gaan begrijpen en waarom Al Qaida en Osama bin Laden er niets mee te maken hebben.) Het transcript en grafieken: http://energycrisis.org/de/lecture.html (met de links nog een keer) Voor de mensen die nog meer hypocrisie over massavernietigingswapens aankunnen, is deze reeks interviews en verslagen heel erg leerzaam: http://www.chugoku-np.co.jp/abom/uran/index_e.html By the way, gerapporteerde hoeveelheid van DU in de golfoorlog was 320 ton, er zijn schattingen van 800 tot ik heb gelezen 1000 ton en in Afghanistan is er wel meer dan 1000 ton gegooid. De plannen nu zijn voor Iraq in 48 uur bij de opening meer dan 1500 ton DU: http://www.eoslifework.co.uk/Uhaz7feb03/index.htm ![]() |
|
Ik vraag me nu toch soms serieus af of die oorlog wel komt (of tenminst een tijd wordt uitgesteld. want: de vele demonstraties hebben in ieder geval Blair iest gematigder doen opstellen lijkt het. en zonder Blair zie ik Bush het niet zo snel alleen doen (zo lomp zou hij toch niet zijn). Dus demonstreren is niet volledig nutteloos. Maar goed we zien wel. ![]() |
|
Ach de kinderlijke onschuld, welk een ontroerende schoonheid gaat daar toch in schuil. Welk een wrede snoodaard die zoiets moois durft te verstoren. Zalm, Balkenende, van Aartsen, de Hoop Scheffer kruipen met hun met stront besmeurde hoofden uit het poepgat van Bush, de een grijnzend, de ander lacht wat krom, de een semi-verontwaardigd, zwaaiend met een vinger en nog een ander nerveus als een kaalgeschoren kutlikkertje allemaal zijn ze het erover eens: TEN AANVAL! Maar zoals het kontkruipers altijd vergaat hebben zij geen zicht op hetgeen voor hen gebeurt en is wat uit hun muil komt slechts geschikt om ongezien te worden doorgetrokken. Ach en laten de vele anderen die zich ergens in Bush' omvangrijke darmenstelsel ophouden eeuwig zwijgen, want hun stem klinkt slechts als dof gerommel. Zij zijn niet te benijden, voorwaar: hun lot is bezegeld. Erger nog dan dat moet ik zeggen vind ik een Bos die van alles niets is, behalve misschien een grote oppertunistische en principeloze lafaard. [Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 16-02-2003 20:42] ![]() |
|
![]() |
|
quote:Ik zie niet hoe je handvuurwapens en chemische/biologische wapens met elkaar kunt vergelijken. Een pistool is te gebruiken ter zelverdediging of voor het uitoefenen van een hobby op de schietbaan (ook al begrijp ik niet wat daar de lol van kan zijn). Massavernietigingswapens kunnnen enkel en alleen voor slechte doeleinden gebruikt worden. Of hadden de leveranciers van deze wapens echt het idee dat Irak ze ergens in een opslag zou stoppen om ze alleen tevoorschijn te halen in het uiterste geval van militaire bedreiging? Touché, pussycat! ![]() |
|
Om op dat laatste een antwoord te geven: nee. De Amerikanen en de Britten wisten heel goed wat de Iraki's daarmee zouden doen en dat is ook precies waarom ze Irak o.a. daarmee hebben bewapend. Hoe de Amerikanen en de Britten de Iraki's hebben bewapend behandelt dit boek: http://www.amazon.ca/exec/obidos/ASIN/1555532853/blueswithaf01-20/702-6363411-9767225 (Arming Iraq, How The U.S. and Britain Secretly Built Saddam's War Machine.) Het is daarom ook zo hypocriet dat de Koerdische kwestie (2x verraden door de V.S.) de Anfalcampagne (impliciet, niet echt genoemd, waarschijnlijk te onbekend en te weinig spectaculair) en vooral de gifgasaanval op Halabja erbij worden gesleept, omdat destijds in 1988 deze kwestie door de V.S. is getracht in de doofpot te stoppen. D. Rumsfeld die destijds in Irak was om met Saddam "our kind of guy" Hussein ("God bless Saddam" aldus NYT) de handen te schudden heeft deze aanval niet veroordeeld (sterker: er helemaal niets van gezegd) en de Britten die daags na de aanval een groot wapendeal sloten met Saddam Hussein kunnen hun mond ook maar beter houden. En daar komt bij dat je sommige mensen gewoon niet voor de gek kunt houden: http://www.iht.com/articles/86720.html [Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 17-02-2003 19:13] ![]() |
|
Ik ben geweest. ![]() |
|
Jij bent immers politiek correct, dus dat viel te verwachten. ![]() |
|
van mij hadden ze iedereen op de dam mogen nuken! net als wat ze met irak moeten doen! ![]() |
|
Dan ben ik blij dat jij geen enkele zeggenschap daar over hebt ![]() We hebben meer mensen nodig die zo hun replies verwoorden, weten we tenminste wie we niet serieus moeten nemen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 17-02-2003 20:25] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Wil iedereen aanraden om die link van Oebe eens te bewonderen; http://www.rz.tu-clausthal.de/multimedia/streaming/realserver/vortraege/peak-oil/peak-oil.ram buitengewoon leerzaam. pffff kun je wel markan pacifisten nuken... nogal makkelijk he mensen uitzoeken waarvan je zeker weet dat ze niet terug vechten ![]() Lief doen! ![]() |
|
![]() Go Dargull! ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ik schijn politiek correct te zijn... snap niet wat ie bedoelt want ik ben helemaal niet zo "correct" (dan was ik wel cda-er of vvd-er geweest ![]() ![]() |
|
Bush = Hitler II Dood aan ![]() Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! ![]() |
|
quote:Ok, dus als je wel voor de oorlog tegen irak bent, dan ben je niet serieus te nemen ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: nee maar het nuken van vreedzame demonstanten is iets heel anders dan voor een oorlog zijn... ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |