|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Oww man, assembleren is juist het leukste! Genoeg kennissen die het voor wat biertjes (achteraf) voor je willen doen denk ik. |
|
quote: |
|
quote: Hmm.. bij Salland Automatisering kan je oook gewoon laten assembleren (+ 1 jaar garantie op hele systeem) zonder windows te kopen .. maar zoals MBMarduk al zegt, zelf assembleren is daarentegen ook wel ok, leer ik dat eindelijk ook eens ,, en ik ken wel genoeg mensen inderdaad die zouden kunnen helpen mocht ik vastlopen.. Ik kan ook nog kiezen voor de optie om alleen de CPU en de koeler op het moederboard te laten monteren (a 7,50) .. Heb trouwens even nagevraagd, kan zo aan een 12MB Gforce videokaartje komen, weet alleen niet of die oude kaart op mijn nieuwe board gaat passen? [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-01-2004 23:48] |
|
quote: Tja, zonder windows heeft het ook geen zin. Dan krijg je alleen support op hardwarematige problemen. Dan zou ik het ook lekker zelf doen. En als je het nog nooit eerder hebt gedaan zou ik zeker voor 7,50 je CPU en koeler laten monteren. Voor dat geld zou ik zeker geen risico nemen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ja dat past wel, maar 12mb? is het niet 16 en anders is het een voodoo2? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Vince, afhankelijk van hoeveel de koeler weegt is het pre-monteren en daarna verschepen veel risicovoller voor de CPU. |
|
quote: Doen. (korte post, maar meer heb ik niet te vertellen ) Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: Ja en voodoo2 was toch geen stand alone kaart? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: T'is een boxed cooler, dus binnen specificaties. Dat zal dan wel meevallen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: klopt. Die moet in combinatie met een 2d kaart "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Tuurlijk niet, gewoon horizontaal houden. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dat moet de TPG doen |
|
quote: ja, hehe. Kan je nu al vertellen dat ze dat niet doen Maar het behoort niet zo'n probleem te zijn, zo'n mobo kan aardig wat hebben "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hmm.. volgens mij was het inderdaad zo'n voodoo2 kaart.. verder heb ik even bij de TPG gewerkt, en dat heeft mij vrij huiverig gemaakt voor het verzenden van wat voor pakketjes dan ook (werkelijk ziek zoals er gesmeten en gepropt wordt, nadat alles van banden af komt flikkeren....) ... dus ik haal het mooi zelf op, klein uurtje rijden , nog goedkoper ook . |
|
quote: Dat werkt dan niet... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Na dat berichtje van MBMarduk gelezen te hebben twijfel ik zowiezo of ik die hercules kaart niet beter kan annuleren, en even kan wachten op die nieuwe 9800SE gebaseerde AIW kaarten,,, scheelt 50 euro! |
|
quote: Hahaha, dan kan je wel met computers wel blijven wachten. Iets later komt er weer iets snellers en goedkopers uit... Gewoon een keer de knoop doorhakken. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ja, die knoop heb ik na lang denken eind december al doorgehakt maar tegen de tijd dat die hercules kaart weer leverbaar is liggen die nieuwe dingen al in de winkel |
|
quote: Tjsa,, dan bel ik eerst mijn vriendenkring even langs en anders haal ik wel een kaartje van marktplaats a 10 euro |
|
[OT] Hey Val, meer pics op pag.20 van het fototopic. |
|
Hmm.. ik heb nog iets gevonden hierzo in een doos... 'diamond stealth 4000 agp 4 MB' .. misschien werkt het nog.. lol |
|
NB: waarom kan ik deze kaarten eigenlijk niet te vinden in NL, of zoek ik verkeerd?>! http://www.radeon-shop.de/shop/view_artikel_list.php?cat_id=24 Saphire 9800SE AIW kaarten van 189 - 269 euro De enige 9800SE AIW kaarten die ik kan vinden zijn die van hercules, en daar zal ik maar niets meer over zeggen.... |
|
Dat nieuwsartiketje is erg recent je zult even moeten wachten denk ik voordat ze verkrijgbaar worden. |
|
quote: yep .. maar die kaarten in mijn vorige post, van sapphire, die lijken al bestelbaar (zie link) .. ? Anyway, weet iemand of een Monster 3d II PCI 12MB kaart wel stand alone kan draaien? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |