|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja maar dan kan ik toch beter toch die mediamarkt pc kopen en over een half jaar ofzo een betere kaart als die 6200 kopen? Op die paradigit site had ik ongeveer hetzelfde samen gesteld. Toen kwam ik op 849 uit. En die mediamarkt is 799, mét 40gb harddisk meer. Nu U weer. |
|
Koop een 6600GT, goed om te gamen en zeker niet duur. Ruim onder de 200 eurie nu "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Paradigit is sowieso relatief duur. Als je zelf je computer in elkaar kan zetten en je geen "no-name" prut in je systeem wilt moet je dan even op http://www.tweakers.net/pricewatch kijken (ja ja dat weten we allemaal al) en dan alle spullen die je wil in je "winkelwagentje" zetten. Aan het einde berekent het bij welk winkel je het goedkoopst alles kan bestellen rekening houdend met verzendkosten. Stel videokaart X kost 100 + 8 verz.kosten en stel videokaart Y kost 102 + 3,50 verz.kosten dan kiest het automatisch de tweede. MAAR als je bijv. 16 veschillende artikelen in je winkelwagentje hebt zitten van 5 verschillende winkels en de verzendkosten zijn samen meer dan iets duurdere items bij 1 winkel kopen dan wordt daar ook rekening mee gehouden. |
|
Maar dat duurt me allemaal te lang. En dus vanavond even naar Utrecht gereden. Nieuw aangeschaft in 1 kast: -intel pent 4 530 ht techn(800mhz fsb, 3,0GHz, 1mb l2 cache -200 GB harde schijf -nvidia 256mb geforce 6200 PCIe T.C. tv out ( maar die vervang ik dus nog wel een keer) -1024mb ddr -16X dvd brander dual layer -lan 10/100 -xp home nl sp2 -ms works 8.0 -nero 6.6.0.5d -enzo (muis etc) 799 euri. Ik ben iig blij. |
|
die kaart zou ik op de brandstapel gooien *tis natuurlijk net waar je hem voor gebruikt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: (2x)Asus 6600GT SLI here Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
XP Home? en je hebt een HT cpu, dat zou ik dus NIET doen. Snel XP Professional erop zetten anders heb je niks aan je 2 logische CPU "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja zeg, ben ik blij dat ik eindelijk een legale xp versie heb, is het weer niet goed. Net doom 3 op de pc geknalt, doet het prima met die geforce 6200. 1024X768, alles op levensgevaarlijk mazimum en het draait als een zonnetje. |
|
quote: tja slechte voorlichting door dat bedrijf of wat het is. Zoals je hebt nu hebt haal je er iig niet 100% uit je pc "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Voorlichting, hehehe. De pc komt bij de mediamarkt vandaan, dusss. Maar ik weet het nu, bedankt! |
|
Ik ga voor een AMD dualcore.. Nog even wachten met aanschaf, binnenkort komen er Nforce 4Ultra plankjes uit van Ati met 2 PCI 16X sloten. En die NVidia 7800GTX videokaart is te gaaf natuurlijk. Beetje duur alleen |
|
quote: en ik maar werken met mij ouderwte computertje waar ik de nieuwste doom en halflife II niet op af jan spelen. moet zo onderhand ook maar een nieuwe bak gaan kopen. |
|
Ik wil voor op mijn kamer een eigen pc, dan ook zelf bouwen en samen stellen, ik dacht aan het volgende, misschien zijn er tips of verbeteringen? Mobo: Asus A8N-SLI s939 CPU: AMD 64 3500+ Ram: 2x512mb crucial ddr400 pc3200 GFX: Ati radeon X850XT-PE of GeForce 6800 Ultra Case: standaard van de Norrod HD: standaard SATA 160GB DVD rewriter standaard/bulk floppy disk Asus 450 watt voeding SB audigy 2 ZS |
|
voor geheugen is bijvoorbeeld Corsair of OCZ een betere keuze. Wat videokaart betreft zou ik eerder de 6800 Ultra kiezen En wat betreft een DVD writer is NEC of Pioneer een betere keuze dan een no-brand of standaard writer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb een presario met on board (KOTS) video en wil nu een goede kaart ... welke? Niet te duur wel T&L support (voor games merk ik dat dat vele gevraagd wordt) |
|
Wat is T&L support? En belangrijker: wat is niet te duur? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: T&L is OUD!!!! dat is uit de tijd van de GF2 |
|
quote: Het is JENJE ja!? [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 02-02-2006 20:57] |
|
Ik heb geen retenieuwe pc nee, maar ik zie regelamtig op idd wat oudere spellen staan T&L required .... ik weet niet wat het is, ik geloof is met directx9? |
|
AMD & Pentium zijn eigenlijk niet met elkaar te vergelijken. Het ligt er aan wat je er mee wilt doen. Zo ook met de geluids en video kaarten, geheugen en harddisk die je er in propt, wat wil je ermee gaan draaien. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: HW(T&L) is hardware Transform and lighting, en is inderdaad al uit de periode van de Geforce 1 en 2. En een goedkope kaart zou een geforce 6200 of 660o zijn, maar dat ligt er helemaal aan wat jij eraan wilt besteden. |
|
Snaack gaf me het advies de 6600GT (toch?) En daar ga ik me de komende tijd op richten Heb vandaag een Fujistu 19" binnen gekregen, goede aanbieding, en ding werkt perfect en zwaar relaxd |
|
quote: Yeap.. Beste prijs/ performance verhouding binnen de prijsklasse tot 150 euro. Met die kaart kan je ook de nieuwste spellen nog spelen (niet met 100% eye candy natuurlijk, maar iig met een speelbare framerate..) [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-03-2006 12:34] |
|
Allernieuwste hoeft niet, maar wil wel iets wat jaren meegaat ... maar eerst monitor betalen dan grafische kaart gaan sparen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |