|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ach, tegen de tijd dat ik een nieuwe pc heb is deze alweer hopeloos verouderd... |
|
waarom niet? goeie specs |
|
Ja, op zich wel, ja. Qua prijs/kwaliteit is de GT beter en volgens mij de GTX ook. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
GT is 50 euri goedkoper, GTX 50 duurder... |
|
Ik ben bang dat mijn harde schijf het binnenkort gaat begeven (maakt af en toe rare geluiden), wil daarom een nieuwe kopen. Mijn huidige is een 120 GB Seagate Barracuda ST3120827AS en heeft een acces / read time van 8.5 ms. Nieuwe harde schijven hebben een access / read time van 8.5 ms ("duur") of 11 ms ("goedkoop"). Merk je dit verschil in de praktijk echt? Ik speel op mijn computer bijna geen spellen o.i.d., gebruik hem voornamelijk voor werken en programmeren / simulaties draaien. |
|
snelle accestime is wel gewenst. Zo duur zijn de schijfjes toch niet meer? Voor zeven tientjes heb je een prima 500/400 GB disk te pakken. |
|
Zodra er wat geld binnen is, over een week of 2, vliegt deze mijn kant op: HP Pavilion DV9790 17"
|
|
quote: Wat is grafisch geheugen? |
|
quote: Geheugen van je videokaart, maar ik zie dat bij hem dat het grafisch geheugen het normale geheugen is (normale geheugen wordt gedeeld met de videokaart). |
|
quote: Aha.. zoiets dacht ik al, alleen ik vond 1,7 GB wat veel voor een videokaart , maar dat delen verklaart het. |
|
Volgens fora enzo toch wel de beste laptop van z'n soort. Beter is er voor mij niet te krijgen in ieder geval, want ik hoef geen gamelaptop. |
|
quote: Ga je voor een grafische bak? Is een Macbook Pro dan geen betere optie (even los van de prijs/kwaliteit-verhouding), als je echt het beste van het beste wilt? |
|
quote: Nee, daar heb ik vrij weinig aan. Ik moet gewoon een snelle bak hebben. Degelijk, snel, goed, houdbaarheid..dat zijn een beetje de steekwoorden. Ik hoef geen 248924824248923 kleuren ofzo. |
|
quote: Ik moet ook maar eens aan een nieuwe bak.. misschien ook maar een laptop, wel ideaal. Maar aangezien ik er niet zo'n zware software op draai (werk nauwelijks thuis, hooguit wat photoshopwerk) zou ik dan voor een klein en bescheiden (lees: goedkoop ) modelletje gaan. |
|
Ik heb al jaren aftandse bakken, allemaal tweedehands. Ik ben die instabiele dingen nu zo strontzat dat ik gewoon een echt goed apparaat wil. Uiteindelijk is goedkoop duurkoop, zeker met computers. Dit ding kost (inclusief toebehoren als muis, maar ook externe HD van 500GB, tas, etc.) een dikke 1400 euro, maar dat allicht minder dan 4 * 400 euro voor kutpc's die het maar een jaar uithouden. Deze houdt het langer vol, verwacht ik. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 26-03-2008 21:53] |
|
quote: overigens presteert de GTX niet beter, alleen de ultra..en dan heb je de Radeon 3870 X2 nog, maar dat is een kwestie van smaak.. http://www.legitreviews.com/article/610/8/ Ik heb het overigens wel over de Alpha Dog edition... |
|
Ohja, da's waar. Alpha Dog edition? Da's toch juist niet de relaxede versie van XFX? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: de standaard overgeklokte GTS versie idd, scheelt 15 euro tov GTS en is haast vergelijkbaar met de 95 euro duurdere ultra [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 26-03-2008 23:21] |
|
te koop G5 1.8 Ghz 3Gb intern geheugen 80Gb Hd 400Gb Hd extra pci-kaart met 4 usb aansluitingen schone installatie tiger incl alle originele zooi in originele doos geïnteresseerden kunnen me mailen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Tientje Zenial |
|
quote: Nieuwe mac halen ja? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
nee die nieuwe staat er al een week In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Nieuwe Imac? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Zet hem anders op tweedehandsmac.nl Je staat ervan te kijken hoeveel je nog voor die powerpc's kan krijgen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |