|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou ik heb hem net geluisterd, en mijn ordeel is... *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap* Saaaaaai!!!! Ik ben al niet zo'n liefhebber van akoestische cd's, maar dit is nog minder interessant dan ik verwacht had... Zenial |
|
Hmm... ik moet hem zelf nog horen, maar misschien moet je er ff inkomen ofzo? Mr Akkerfeldt himself zei nl dat ie veel beter was dan Deliverance, hoewel ik me dat moeilijk kan voorstellen... |
|
Maar die typische opeth-afwisseling zit er gewoon helemaal niet in! ALLES is rustig ALLES is clean Alleeen maar traag... de hele cd lang... dat kan mij toch echt niet lang geboeid houden... Zenial |
|
quote: 'k vind het zelf ook minder dan deliverance ... maar misschien moet je er inderdaad ff inkomen... het is wel lekkere muziek om als achtergrond te hebben I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Kan iemand em ff op de ftp ketsen .. word beneiuwd zo ... |
|
quote: 'k kan niet... maar Kazaa heeft het ook .. soulseek I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Zo ik heb hem nu een aantal keren gehoord. Ik moet zeggen dat hij in ieder geval een stuk beter bevalt dan Deliverance, de Opeth sfeer zit er weer meer in, maar zoals zenial al zegt hij is helemaal rustig en de afwisseling zit er dus niet in. Persoonlijk had ik liever in plaats van Deliverance en Damnation een goede cd gehad in de stijl van de eerdere cd's. Desondanks zal ik deze nog wel eens draaien denk ik, in ieder geval vaker dan Deliverance. |
|
ik vind 'm moooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiii So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
boohoo ik heb geen kazaa of soulseek .. kan iemand hem op de ftp pleuren ? |
|
eh ik kan je wel een mp3tje aanbieden via msn ??? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: euh, waar vind ik die ftp?? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik heb hem vandaag in de winkel geluisterd, morgen koop ik hem want het klinkt weer geweldig! |
|
Is-ie al uit dan? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Nee, ik heb het over een andere Opeth CD maar kan nog niet zo goed lezen. |
|
Ok haha Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Deliverance en Damnation beginnen met dezelfde letter dus dat maakt het allemaal wel erg ingewikkeld voor mij, maar ik had het nu over Deliverance. |
|
'k moet zeggen dat ik damnation steeds beter vind klinken hij's toch de 24 uit? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Opeth is gewoon hele goede muziek. De kracht van Opeth vind ik juist die combinatie van death metal en soft rock, zoals alleen die band kan. Door hard en zacht nu van elkaar te scheiden op twee verschillende CD's mis ik dat effect een beetje. Dat is best jammer, want de nummers zijn gewoon heel goed. Wat mij betreft hadden ze het dus beter door elkaar op die CD's mogen zetten. |
|
Bij mijn weten komt ie vandaag uit. Ik ga straks ff de CD-boer checken. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hij komt in europa pas eind april uit hoor.. Maar hij staat wel op Kazaa.. Ben hem nu aan het luisteren en hij bevalt me zeer.. Wordt er helemaal rustig van.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik heb hem al een paar keer geluisterd, ik weet nog niet wat ik er precies van vind (dat weet je toch pas ná een paar maanden), maar hij bevalt niet slecht. Ik hoop alleen niet dat ze op deze manier verder gaan... Natuurlijk een hele slimme marketings-zet, 2 verschillende stijlen cd's uitbrengen kort ná elkaar. Let maar op : De cd die het meest verkoopt, dat is de richting die Opeth in de toekomst gaat volgen. Dan hoop ik eerlijk gezegd niet dat die Damnation goed verkoopt BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: ARGH! Misschien heb je wel gelijk! Wil aub Niemand die cd kopen? Please? Zenial |
|
hahaha denk wel dat ik hem ga kopen... gewoon om het compleet te hebben, komt er trouwens een special edition er van uit, zal vast.... dat is in kennelijk de laatste tijd I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Opeth ruult aarsch, alleen nooit te lang luisteren. Op den duur begint het heel erg te vervelen. Maar desalniettemin hebben ze een hele goede cd afgeleverd. Zeker wel een aanrader. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |