IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Nieuwe Opeth (Damnation) Vorige pagina | Volgende pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-03-2003 20:03 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 19:42 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Staat ie op de server??

'k kan niet uppen

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 10-03-2003 21:14 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 10 maart 2003 19:35 schreef DaVinz het volgende:
en? wat vind je er van?

Nou ik heb hem net geluisterd, en mijn ordeel is...

*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*

Saaaaaai!!!!
Ik ben al niet zo'n liefhebber van akoestische cd's, maar dit is nog minder interessant dan ik verwacht had...

Zenial

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-03-2003 21:15 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hmm... ik moet hem zelf nog horen, maar misschien moet je er ff inkomen ofzo? Mr Akkerfeldt himself zei nl dat ie veel beter was dan Deliverance, hoewel ik me dat moeilijk kan voorstellen...

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 10-03-2003 21:21 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Maar die typische opeth-afwisseling zit er gewoon helemaal niet in!
ALLES is rustig
ALLES is clean
Alleeen maar traag... de hele cd lang... dat kan mij toch echt niet lang geboeid houden...

Zenial

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-03-2003 21:24 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 21:21 schreef Zenial het volgende:
Maar die typische opeth-afwisseling zit er gewoon helemaal niet in!
ALLES is rustig
ALLES is clean
Alleeen maar traag... de hele cd lang... dat kan mij toch echt niet lang geboeid houden...

'k vind het zelf ook minder dan deliverance ... maar misschien moet je er inderdaad ff inkomen... het is wel lekkere muziek om als achtergrond te hebben

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-03-2003 21:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kan iemand em ff op de ftp ketsen .. word beneiuwd zo ...

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-03-2003 21:27 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 21:25 schreef Jenje het volgende:
Kan iemand em ff op de ftp ketsen .. word beneiuwd zo ...

'k kan niet... maar Kazaa heeft het ook .. soulseek

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 11-03-2003 10:42 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Zo ik heb hem nu een aantal keren gehoord. Ik moet zeggen dat hij in ieder geval een stuk beter bevalt dan Deliverance, de Opeth sfeer zit er weer meer in, maar zoals zenial al zegt hij is helemaal rustig en de afwisseling zit er dus niet in. Persoonlijk had ik liever in plaats van Deliverance en Damnation een goede cd gehad in de stijl van de eerdere cd's. Desondanks zal ik deze nog wel eens draaien denk ik, in ieder geval vaker dan Deliverance.

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 11-03-2003 10:55 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ik vind 'm moooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiii

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-03-2003 11:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

boohoo ik heb geen kazaa of soulseek .. kan iemand hem op de ftp pleuren ?

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 11-03-2003 11:29 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

eh ik kan je wel een mp3tje aanbieden via msn ???

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 11-03-2003 11:47 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 11:22 schreef Jenje het volgende:
boohoo ik heb geen kazaa of soulseek .. kan iemand hem op de ftp pleuren ?

euh, waar vind ik die ftp??

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 13-03-2003 21:14 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik heb hem vandaag in de winkel geluisterd, morgen koop ik hem want het klinkt weer geweldig!

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 13-03-2003 21:22 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Is-ie al uit dan?

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 13-03-2003 21:25 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Nee, ik heb het over een andere Opeth CD maar kan nog niet zo goed lezen.

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 13-03-2003 21:32 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ok haha

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 13-03-2003 21:38 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Deliverance en Damnation beginnen met dezelfde letter dus dat maakt het allemaal wel erg ingewikkeld voor mij, maar ik had het nu over Deliverance.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 13-03-2003 22:10 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

'k moet zeggen dat ik damnation steeds beter vind klinken

hij's toch de 24 uit?

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 13-03-2003 22:44 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Opeth is gewoon hele goede muziek. De kracht van Opeth vind ik juist die combinatie van death metal en soft rock, zoals alleen die band kan. Door hard en zacht nu van elkaar te scheiden op twee verschillende CD's mis ik dat effect een beetje. Dat is best jammer, want de nummers zijn gewoon heel goed. Wat mij betreft hadden ze het dus beter door elkaar op die CD's mogen zetten.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-03-2003 8:53 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Bij mijn weten komt ie vandaag uit. Ik ga straks ff de CD-boer checken.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 14-03-2003 9:14 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Hij komt in europa pas eind april uit hoor..
Maar hij staat wel op Kazaa.. Ben hem nu aan het luisteren en hij bevalt me zeer.. Wordt er helemaal rustig van..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 14-03-2003 10:42 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Ik heb hem al een paar keer geluisterd, ik weet nog niet wat ik er precies van vind (dat weet je toch pas ná een paar maanden), maar hij bevalt niet slecht. Ik hoop alleen niet dat ze op deze manier verder gaan...

Natuurlijk een hele slimme marketings-zet, 2 verschillende stijlen cd's uitbrengen kort ná elkaar. Let maar op : De cd die het meest verkoopt, dat is de richting die Opeth in de toekomst gaat volgen. Dan hoop ik eerlijk gezegd niet dat die Damnation goed verkoopt

BLASTBEATS FOREVER

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-03-2003 10:56 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 14 maart 2003 10:42 schreef EvilPietje het volgende:
De cd die het meest verkoopt, dat is de richting die Opeth in de toekomst gaat volgen. Dan hoop ik eerlijk gezegd niet dat die Damnation goed verkoopt

ARGH! Misschien heb je wel gelijk!
Wil aub Niemand die cd kopen? Please?

Zenial

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-03-2003 10:57 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

hahaha denk wel dat ik hem ga kopen... gewoon om het compleet te hebben, komt er trouwens een special edition er van uit, zal vast.... dat is in kennelijk de laatste tijd

Big Fat Bastard
NEW OLD-SCHOOL THRASH
Usericon van Big Fat Bastard
Posted 14-03-2003 13:30 by Big Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Big Fat BastardQuote dit berichthttp://www.myownmess.com

Opeth ruult aarsch, alleen nooit te lang luisteren. Op den duur begint het heel erg te vervelen. Maar desalniettemin hebben ze een hele goede cd afgeleverd. Zeker wel een aanrader.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com