|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben meer geinteresseerd in de DVD: Lamentations - life at the shepherd komt uit op 26 november. (aangezien ik bij de oefen set voor de DVD in Stockholm aanwezig was!) I Find That I Am Not There... |
|
Ik heb Opeth nu 5 maal live gezien, maar de damnation Tour was het beste ooit (mja, ooit = wat ik gezien heb). die DVD gaat ik halen |
|
I Find That I Am Not There... |
|
Dank u |
|
Voorkant van DVD: [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 20-11-2003 19:37] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: PRACHTIG WEER dat artwork van TRAVIS SMITH zie: www.seempieces.com I Find That I Am Not There... |
|
Er zijn 2 kunstenaars die mij kunnen ontroeren/raken en dat zijn Mattias Norén en , inderdaad, Travis Smith. Ik vond op zijn site enkele kunstwerkjes die niet terug te vinden zijn op de cd waar ze voor gemaakt waren. Zoals Face Of Melinda: en dan vooral deze van Black Water Park (de bovenste is van het titelnummer, de onderste van The Leper Affinity) en ik heb nogsteeds geen mail terug hoe ik prints bij hem kan bestellen |
|
quote: Wow dat is het enige wat ik kan zeggen, die man is geniaal. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Damnation ligt al een hele tijd in m'n cd-kast, maar ik heb 'm nog nooit helemaal beluisterd. Het wachten op de 'explosie' duurt zo lang, dat ik niet verder durf luisteren, uit vrees dat die explosie er nooit zal komen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Koop dan de DVD... Eerst hele Damnation album (dat ik btw een GE-WEL-DIG album vind) en daarna komt de explosie met een aantal nummers van Blackwater Park en Deliverance... Vetste DVD in mijn collectie!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:die komt inderdaad niet... onwijs matige cd... ben benieuwd naar de nieuwe, de zo genaamde "black metal" cd van opeth I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik vind Damnation best een goede CD. Ben ook benieuwd naar hun nieuwe www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Vind em absoluut niet mtig, amar je moet er anders naar luisteren dan naar albums als still life en bw park .. maarreeuhm .. blackmetal opeth? please nooooooooooo |
|
ik vrees ook het ergste www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
waarom zou t een matige cd zijn? alleen omdat ie niet zo hard is? vind t juist een hele goeie cd, juist omdat een band die bekend staat om wat hardere metal ook het lef EN het kunnen heeft om een mooie rustige cd te maken. vond t concert in tivoli trouwens echt tegek... al die mensen die op hun stoeltjes te bangen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Sfeer en optreden in 013 waren ook geweldig! |
|
Ik moet opeth nog steeds live zien.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Moet je ze wel in een zala gaan zien .. |
|
Damnation is naar mijn mening toch een heel stuk beter geslaagd dan Deliverance, die vond ik maar matig met weinig stukken die echt de aandacht trekken, terwijl damnation echt een zeer lekkere sfeer neerzet. Ik ben benieuwd naar die nieuwe cd, dat die meer black metal zal worden moet ik nog zien, aangezien de mannen van Opeth natuurlijk veel te goed kunnen spelen en composeren om geloofwaardige black metal te maken. In ieder geval geeft dit wel aan dat ze waarschijnlijk met wat nieuwe invloeden spelen, wat misshien wel verfrissende nummers oplevert. Ik hoop dat het resultaat wat meer sferisch is dan deliverence. |
|
'Damnation' vind ik een prachtige plaat. Het is een van de weinige albums die me tijdens de eerste keer luisteren écht in een 'andere wereld' meesleepte - iets dat niet vaak gebeurt, omdat ik eigenlijk veel te analytisch luister om toe te (kunnen) geven aan de sfeer van de muziek. Het enige minpuntje dat ik zou kunnen bedenken is eigenlijk de speelduur: die telt slechts iets meer dan 43 minuten. 'Deliverance' vind ik ook niet slecht, maar de afwisseling (lees: hard/zacht-contrast) die 'Blackwater Park' en 'Still Life' zo geweldig maakt ontbreekt enigszins en dat is toch jammer. (N.B.: Omdat 'Damnation' van een heel ander kaliber is dan het overige werk van Opeth heeft het dat contrast naar mijn mening niet nodig.) Maar verder ben ook ik wel benieuwd naar het, zoals gezegd, meer black metal-georiënteerde nieuwe Opeth-album - benieuwd hoe ze die invloeden anno nu integreren in hun geluid. |
|
Vind Damnation een erg mooie plaat, doch zeker niet Opeth's beste. Toen ik 'm voor het eerst luisterde wist ik wel dat ie soft ging zijn, maar toch was ik teleurgesteld toen er inderdaad geen climax of explosie kwam. Ik miste vaak die agressieve uithalen, en ook Mikaels grunts moesten niet per se weggebleven zijn. Prachtig melancholisch album, met de typische Opeth-mysterie, maar ze hoeven dit van mij niet meer over te doen. Ben ook erg benieuwd naar die black-getinte plaat, aangezien ik bij death-bands vaak naar black-invloeden smacht en vice versa, en als je dan Opeth die combinatie laat maken komt er vast wat goeds uit de bus "Obras son amores y no buenas razones" |
|
De hoes voor het nieuwe album Ghost Reveries: Niet het mooiste hoesje allertijden... |
|
Oh .. vind em anders gafa niet origineel ... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |