|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
ik denk het ook niet, zoals die "harde" cd Deliverance, zitten ook zachtere stukken in, dus over een echte harde cd te spreken vind ik overdreven. Damnation is zeker wel rustig maar dat komt ook door de muziek smaak van Mikeal, daar zitten ook gewoon lekkere rustige rock. Misschien hadden ze ook wel gewoon wat rustige werk over ofzo... maar dat ze hiermee hun stijl gaan veranderen, lijkt me stug I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
raah, hoe zit het nu eigenlijk: is die CD volledig in de stijl als bv. Credence van op MAYH ? Want toen ik dat nummer het eerst hoorde, zat ik te hopen dat ze ooit eens een CD met allemaal zulke nummers zouden uitbrengen. Got my wish of niet ??? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
nee het is een beetje zo maar... credence is beter... 'k weet niet, moeilijk omschrijven I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
dus: * minder dan Credence * met keyboards ik begin beetje te vrezen, maar zal hem voor de veiligheid wel eens ergens gaan beluisteren In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Hmm .. is ook bekend wie de toetsenpartijen gemaakt heeft/ingespeeld heeft? |
|
vind hem steeds beter worden, maar ja die keybords, vrijwel allemaal accoorden, gewoon om te dramatizeren, sfeertje maken, die beginnen te wennen.. mooi vinden vind ik het niet I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Tja toch nog even een woordje over de nieuwe van Opeth - Damnation! Prachtig mooi! keyboard had inderdaad niet gehoeven, zeker niet in het nummer windowpane. Maar in het afsluitende nummer Weakness is het juist weer prachtig ingetogen mooi dat keyboard! We hoeven denk ik niet bang te zijn dat Opeth deze muziek blijft maken in plaats van de hardere muziek zoals op het juweeltje Deliverance. Het goede is misschien wel dat de rustige stukke, akoestisch dan wel piano, steeds beter zullen worden in de toekomst! Toch een pracht vooruitzicht! Amen! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Steven Wilson neem ik aan...? |
|
quote: Let nou maar op, als deze cd dubbel zo veel verkoopt als Deliverance. Dan wordt de volgende cd gewoon een cd in dezelfde koers. Die mannen willen leven van de muziek, en dan wordt het natuurlijk wel erg aanlokkelijk om die koers te volgen. En als ze weer brute muziek willen maken, dan starten ze wel één of ander projectje op (zoals die Äkerfeldt zoiets met Bloodbath heeft) Nogmaals : Ik hoop van niet, maar ik ben er bang voor. BLASTBEATS FOREVER |
|
Deze CD kan niet dubbel zoveel verkopen als Deliverance, het is gewoon n soort aardigheidje, en... het is al eerder gedaan, dus Damnation kan misschien wel "beter" zijn, maar is bijlange niet zo origineel en kick-ass als Deliverance... nee, volgens mij gaat Opeth, na de rust die ze eerst gaan nemen, weer de Deliverance richting uit... Een paar freaks op het Opeth forum hebben trouwens "ontdekt" dat er nummers van zowel Deliverance als Damnation, die als ze na elkaar worden gespeeld, in elkaar overlopen... waar sommige mensen zich mee bezig houden... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 18-03-2003 12:26] |
|
quote: Ik vind de originaliteit van Deliverance eerlijk gezegd aardig tegenvallen. Ik zie het ook niet onmogelijk dat deze cd twee keer zoveel verkoopt. De muziek is denk ik voor een groter publiek goed te beluisteren dan Deliverance. Zou overigens wel jammer zijn als ze op deze manier doorgaan (of dit nu de muziek op Deliverance of op Damnation is). |
|
Kan ik uit deze post opmaken dat u Deliverance niet zo goed vindt? Ok, voor een groter publiek toegankelijk, maarre... dat groter publiek is zo'n CD'tjes al beu gehoord intussen denk ik. Er zijn ontelbare bandjes die zo'n muziek maken, ik vind dat Damnation best onder de naam Porcupine Tree had mogen verschijnen [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 18-03-2003 12:40] |
|
quote: Nou en of quote: Dat laatste is wel een beetje waar, maar ik vraag me af of men dit soort muziek beu is en hoeveel mensen die naar Opeth luisteren of dat met Damnation gaan doen bekend zijn met deze bands. |
|
is er dan echt niemand die hem even op het centrale distributiepunt kan mikken??? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: kheb echt werkelijk geen idee hoe dat moet. (heb de cd wel) Als je 'm perse nu hebben wilt, kan ik je 'm wel via msn sturen? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Je kunt dwaallicht meelen voor toegang tot de FTP, maar heb je misschien soulseek?? Zo niet http://www.slsk.org [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 18-03-2003 14:43] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: ja, maar krijg foutmelding bij aanklikken. Kzal 'm even opnieuw installeren. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
mij kennende dat lang duren! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Okido, wat is je nick bij soulseek?? Alvast bedankt iig. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
momentje, kben m'n mp3tjes nu ana het delen (geloof ik en hoop ik) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
ok, gelukt. Alleen geen idee wat onze nick is. m'n broer kennende zal 't wel emmerku o.i.d. zijn. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
anders voeg je Meulen35 toe die heeft hem ook I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ja maar van die krijg ik zijn lijst nooit. Je bent trouwens wel vrijwel altijd online. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 18-03-2003 14:57] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
hoe zie je wat je user (nick) name is? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |