IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Nieuwe Opeth (Damnation) Vorige pagina | Volgende pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 18-03-2003 14:58 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 14:57 schreef Rasputin het volgende:
Ja maar van die krijg ik zijn lijst nooit.

Je bent trouwens wel vrijwel altijd online.

serieus .. damn ik weet niet hoe dat kan

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 18-03-2003 14:59 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 18 maart 2003 14:54 schreef Chantalie het volgende:
ok, gelukt. Alleen geen idee wat onze nick is. m'n broer kennende zal 't wel emmerku o.i.d. zijn.

Zeker weten dat je online bent?
Voeg anders ff Rasputin_tmm toe en spreek me ff aan.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 18-03-2003 15:17 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 14:59 schreef Rasputin het volgende:
Zeker weten dat je online bent?
Voeg anders ff Rasputin_tmm toe en spreek me ff aan.

haha, zo te zien ben jij nu offline.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 19-03-2003 1:05 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Waaaaaaaah, goed nieuws!!!

In a interview in the Metro (crappy newspaper free on public transport in UK) there was an interview with Mikael, which surprised me. He said how Damnation will be the most mainstream record they will ever release. He was then asked what he wants to do next, he responded...

"Something really heavy and evil sounding."

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-03-2003 9:49 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 1:05 schreef Asherah het volgende:
Waaaaaaaah, goed nieuws!!!

In a interview in the Metro (crappy newspaper free on public transport in UK) there was an interview with Mikael, which surprised me. He said how Damnation will be the most mainstream record they will ever release. He was then asked what he wants to do next, he responded...

"Something really heavy and evil sounding."

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-03-2003 10:30 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

een interview met een Opeth-lid in de METRO??????????????

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-03-2003 10:51 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Die mannen van opeth kunnen toch ook met de metro reizen?

Zenial

Thanatos
Blah
Usericon van Thanatos
Posted 19-03-2003 10:54 by Thanatos Wijzig reactieProfiel van ThanatosQuote dit bericht

Metro? bij ons hebben we dat ook,is dat niet gewoon een blad dat in het treinstation ligt

Wacht vol spanning op de nieuwe release

[Dit bericht is gewijzigd door Thanatos op 19-03-2003 10:55]

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-03-2003 10:57 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

heeft iemand trouwens damnation al in de winkels gezien?

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-03-2003 11:45 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 10:57 schreef DaVinz het volgende:
heeft iemand trouwens damnation al in de winkels gezien?

eh nee, nog niet eens naar gezocht, maar wil 'm wel hebben. Tot dan: ach, de mp3tjes klinken anders hartstikke goed.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 19-03-2003 12:00 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Is maar uit op 14 april dacht ik...

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 23-03-2003 14:00 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 12:00 schreef Asherah het volgende:
Is maar uit op 14 april dacht ik...

Dat las ik ook op de site inderdaad.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 23-03-2003 18:59 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ow ok, kopen doe ik het zeker... hij begint toch wel na een tijdje een goede cd tee worden

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-04-2003 16:32 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb 'm afgelopen vrijdag gekocht. Kippenvelmuziek! Ideaal om een keer in de auto te luisteren op de terugweg van een extreem hard metalconcert!
Een combinatie van gevoel en muzikaal vakmanschap!

Opeth heerscht.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 14-04-2003 16:34 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

sommige nummers zijn echt prachtig

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 14-04-2003 19:52 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik heb hem sinds zaterdag in huis, het is inderdaad wel een fijne cd maar er staan toch enkele mindere nummers op waarbij ik denk (jullie kunnen echt wel beter). Desondanks geslaagd werkje! Mooi artwork ook.

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2003 19:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Mooie cd.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-04-2003 19:54 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

zal het es downloaden, heb die blackwater park cd wel thuis, maar erg weinig geluisterd. Hoop dat dit wat beter is

"This one is older than shit, heavier than time!"

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 14-04-2003 20:08 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Blackwater Park is een geweldige cd, Damnation schaf ik binnenkort aan. Ik heb het even in de Mediamarkt geluisterd en vond de stukken die ik gehoord heb erg goed. Maar na zo weinig geluisterd te hebben kan ik natuurlijk niet zeggen wat ik van de cd vind.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-04-2003 21:39 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

morning rise vind ik nog steeds het beste, maar deze begint ook super stukjes te krijgen

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 14-04-2003 21:55 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Heb de cd (Damnation) ook sinds Zaterdag in huis. Heb um nu twee keer geluisterd en het is heel wat anders als het oude werk, maar wel erg lekker. Doet me wel heel erg aan Anathema denken eigenlijk. Ligt dat aan mij, of hebben meer mensen dat?
In ieder geval weer een lekker plaatje er bij.

Op je knie en pijp voor genade!

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 14-04-2003 22:51 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

doet me aan katatonia denken, ik houd het nog altijd bij orchid.

Occultux Sathanas
Submit to Selfdestrucion
Usericon van Occultux Sathanas
Posted 14-04-2003 23:06 by Occultux Sathanas Wijzig reactieProfiel van Occultux SathanasQuote dit berichthttp://occultuxsathanas.cjb.net

Hoe lang duurt damnation ?

Zijn het weer van die lange nummers ?

occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-04-2003 23:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 23:06 schreef Occultux Sathanas het volgende:
Hoe lang duurt damnation ?

Zijn het weer van die lange nummers ?

Nee niet eens. Hij duurt maar 43 minuten en een beetje. Hierdoor verveelt ie iig niet.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Occultux Sathanas
Submit to Selfdestrucion
Usericon van Occultux Sathanas
Posted 14-04-2003 23:56 by Occultux Sathanas Wijzig reactieProfiel van Occultux SathanasQuote dit berichthttp://occultuxsathanas.cjb.net

Oh, kortste Opeth album ooit dus
Maar zolang de kwaliteit maar lekker is

occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com