|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zeker weten dat je online bent? Voeg anders ff Rasputin_tmm toe en spreek me ff aan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: haha, zo te zien ben jij nu offline. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Waaaaaaaah, goed nieuws!!! In a interview in the Metro (crappy newspaper free on public transport in UK) there was an interview with Mikael, which surprised me. He said how Damnation will be the most mainstream record they will ever release. He was then asked what he wants to do next, he responded... "Something really heavy and evil sounding." |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
een interview met een Opeth-lid in de METRO?????????????? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Die mannen van opeth kunnen toch ook met de metro reizen? Zenial |
|
Metro? bij ons hebben we dat ook,is dat niet gewoon een blad dat in het treinstation ligt Wacht vol spanning op de nieuwe release [Dit bericht is gewijzigd door Thanatos op 19-03-2003 10:55] |
|
heeft iemand trouwens damnation al in de winkels gezien? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: eh nee, nog niet eens naar gezocht, maar wil 'm wel hebben. Tot dan: ach, de mp3tjes klinken anders hartstikke goed. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Is maar uit op 14 april dacht ik... |
|
quote: Dat las ik ook op de site inderdaad. |
|
ow ok, kopen doe ik het zeker... hij begint toch wel na een tijdje een goede cd tee worden I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik heb 'm afgelopen vrijdag gekocht. Kippenvelmuziek! Ideaal om een keer in de auto te luisteren op de terugweg van een extreem hard metalconcert! Een combinatie van gevoel en muzikaal vakmanschap! Opeth heerscht. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
sommige nummers zijn echt prachtig Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik heb hem sinds zaterdag in huis, het is inderdaad wel een fijne cd maar er staan toch enkele mindere nummers op waarbij ik denk (jullie kunnen echt wel beter). Desondanks geslaagd werkje! Mooi artwork ook. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Mooie cd. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
zal het es downloaden, heb die blackwater park cd wel thuis, maar erg weinig geluisterd. Hoop dat dit wat beter is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Blackwater Park is een geweldige cd, Damnation schaf ik binnenkort aan. Ik heb het even in de Mediamarkt geluisterd en vond de stukken die ik gehoord heb erg goed. Maar na zo weinig geluisterd te hebben kan ik natuurlijk niet zeggen wat ik van de cd vind. |
|
morning rise vind ik nog steeds het beste, maar deze begint ook super stukjes te krijgen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Heb de cd (Damnation) ook sinds Zaterdag in huis. Heb um nu twee keer geluisterd en het is heel wat anders als het oude werk, maar wel erg lekker. Doet me wel heel erg aan Anathema denken eigenlijk. Ligt dat aan mij, of hebben meer mensen dat? In ieder geval weer een lekker plaatje er bij. Op je knie en pijp voor genade! |
|
doet me aan katatonia denken, ik houd het nog altijd bij orchid. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Hoe lang duurt damnation ? Zijn het weer van die lange nummers ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: Nee niet eens. Hij duurt maar 43 minuten en een beetje. Hierdoor verveelt ie iig niet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Oh, kortste Opeth album ooit dus Maar zolang de kwaliteit maar lekker is occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |