|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
nou een woord: saai! Gepingel en geblaat, vond er niks aan. Heb stukken van nummers gehoord, kon de rest niet aanhoren, kortom, niks voor mij "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
maar de muziek die opeth normaal maakt kan je wel waarderen? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
je moet er wel even in komen, vind ik. In het begin vond ik het ook een beetje saai maar na een tijd begint hij wel steeds beter te worden, nog niet geniaal, maar wel goed I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: ik heb blackwaterpark en ik vind de oude albums toch een stuk spannender, my arms en orchid. Er moet wel wat beuk stukken in zitten anders is bij mij de koek snel op "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik vind damnation op zich niet vreselijk verschillen van de rustigere stukken die we al kennen van opeth. behalve de keyboards die hier en daar zijn toegevoegd. maar die zijn ook weer niet vreselijk dominant aanwezig... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Afgelopen vrijdag heb ik Damnation gekochten het is weer een aanwinst voor mijn collectie. Het inderdaad even wat anders dan bv My Arms Your Hearse, maar deze rustige muziek is gewoon lekker voor relaxen. Als je zit te lezen bijvoorbeeld. Met name 'In my time of need' vind ik fantastisch! Schitterend hoesontwerp trouwens weer. Ik heb de digipack gekocht, het is alleen jammer dat die zo snel beschadigt. Vorige maand was ik nog naar het concert van Opeth in Groningen. Dat was gaaf! Hobbes |
|
WAT IS DIT EEN MOOI ALBUM!!!!!!!!!!!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Ik vind 't ook een prachtig album, vooral erg geschikt voor 't slapengaan. (haha, en m'n vader is er helemaal idolaat van geworden) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Tja ik denk dat mijn vader deze cd ook wel kan waarderen. maar ik denk juist dat dit aspect van Damnation vele "TRUE" metal mensen af zal schrikken. Wat ik maar een dichtgetikte duffigheid vind want deze plaat HEERSCHT!!!!!!!!!!!! I Find That I Am Not There... |
|
heel mooi, lekker om bij weg te dromen en in te dommelen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Als ik het zo lees, is het een goeie plaat om bij in slaap te vallen. Zo zijn er meer.... |
|
quote: Of om juist in vervoering te geraken van de mooie teksten! lekker met het cd boekje voor je neus 3 kwartier lang genieten!! I Find That I Am Not There... |
|
quote:afgelopen week op de terugweg van sneek liggen luisteren achter in de auto....half beneveld....klinkt super wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Iedereen hier heeft het erover dat het perfecte muzike is om mee in slaap te vallen. I coulnd't agree more! Elke nacht weer zet ik een nummer op terwijl ik in slaap val. Die muziek in combinatie met het flikekren van mijn cd display in een verder donkere kamer, geweldig! Die sfeer. Kent er iemand het playstation 2 spel Silent Hill 2? Van het artwork van het hoesje tot de muziek zelf komt als 2 druppels water overeen met de sfeer in dat spel. Kippenvel dus |
|
Dat ze muziek kunnen maken staat buiten kijf. Maar ik hou niet van die softies uit de Melkweg. Maar toch spelen ze na behoren, alleen het kan me niet bekoren. Volgens mij hoorde ik laatst een gerucht, vlak voor de uitzending van Koninginnedag 2003, is er een toespraak van Balkenende met op de achtergrond muziek van Opeth, ook tijdens de pauze's van voor en na de uitzending zouden gevuld worden met muziek van Opeth. |
|
lol, enniewee je kan er idd goed van slapen Nee, het kan mij ook niet bekoren. Het moet boeiend blijven, dan is deze plaat niet echt geschikt imo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik vraag me echt af of mensen ook naar deze cd zouden luisteren als ie niet van Opeth was maar van een nieuw bandje... Zenial |
|
Zenial is geniaal. Opeth is best goed man, alleen ik geef er niks om. |
|
quote: Jazeker wel, alleen was ik 'm minder snel tegengekomen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Da's de eerste keer dat je iets zinnigs zegt!!! Zenial |
|
quote: Ik ook, als ik van het bestaan dan afgeweten had he. Met een rustig muziekje af en toe is echt helemaal niks mis! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Tja, ik weet niet hoor. Ik had er best hoge verwachtingen van maar ik vind hem toch wat slap. Ik had me al voorbereid op afwezigheid van grunts en zware drums en tempowisselingen, maar ik had verwacht dat dit gecompenseerd zou worden door inventieve loopjes en ingenieuze composities. Valt toch een beetje tegen Er is geen enkel nummer dat mij tot dusverre echt kan imponeren. De plaat is over het algemeen wel lekker rustig en ligt goed in het gehoor. Echter absoluut geen hoogstaand of uitblinkend werkje. En dat is toch wel jammer gezien de kwaliteiten van Opeth. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: jij hebt de cd dus niet helemaal begrepen, maar dan ook weer.... smaken verschillen! I Find That I Am Not There... |
|
Niet? Ah, verlicht mij dan! Krijg ik misschien alsnog het idee dat ik 20 eurootjes goed besteed heb She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |