IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Nieuwe Opeth (Damnation) Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 30-05-2003 10:19 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Nu wil ik weer niet een hoop mensen op hun tenen trappen, maar ik heb Opeth vorig jaar op Dynamo gezien, en ik vond ze zo saai. Die zanger stond daar wat zielig te staan alsof ie in zijn broek gescheten had, en er depri van geworden was.
Lag dat aan dat éne optreden, of zijn ze echt zo saai en vinden jullie dat tof ?

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 30-05-2003 10:21 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Ik denk dat Dynamo te groot is voor Opeth.... Opeth moet je zien in een klein vies donker zaaltje!! Dan komt de muziek tot hun recht! Op Dynamo heb ik ook Anathema in het water zien vallen en zelfs voor Slayor was het te groots.... Metal moet je eigenlijk gewoon allemaal in het klein bewonderen!

I Find That I Am Not There...

campske666
Usericon van campske666
Posted 30-05-2003 10:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Children of Bodom stampte 3 seconden later toch serieus reet, in dezelfde tent.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 30-05-2003 10:29 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 10:23 schreef campske666 het volgende:
Children of Bodom stampte 3 seconden later toch serieus reet, in dezelfde tent.

Sja tis maar waar je van houd!! zat die schele drummer weer geheel mis te slaan??

campske666
Usericon van campske666
Posted 30-05-2003 10:30 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 10:29 schreef rvanderholst het volgende:
Sja tis maar waar je van houd!! zat die schele drummer weer geheel mis te slaan??

Idd, t zal weer smaak zijn.

Schele drummer?

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 30-05-2003 10:32 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

sja! een van die gasten van Bodom is toch ongelofelijk scheel???
(kheb ze live gezien in het voorprogramma van Nightwish en daar waren ze dus echt bagger en Nightwish schopte kont!!)

campske666
Usericon van campske666
Posted 30-05-2003 10:34 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 10:32 schreef rvanderholst het volgende:
sja! een van die gasten van Bodom is toch ongelofelijk scheel???
(kheb ze live gezien in het voorprogramma van Nightwish en daar waren ze dus echt bagger en Nightwish schopte kont!!)

dat wist ik niet.
K heb niet echt op de drum gelet toen, k vond het guitaar en zangwerk van alexi indrukwekkend genoeg om mijn aandacht op te vestigen (tussen het kop-schudden en mee-schreeuwen door). Nightwish is natuurlijk ook de max live: knap wicht + geniale guitarist.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 30-05-2003 11:02 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

NIEMAND meer die van Sorskögen weet????

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-05-2003 11:21 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 30 mei 2003 10:16 schreef rvanderholst het volgende:
verder weinig bekend dus? wachten dus op een cd release!

maaruh is die rustige rock muziek wel mooi dan??

Mjah was wel okee. Maar echt niks bijzonders.

Zenial

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 30-05-2003 16:47 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Niet goed...

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 30-05-2003 20:31 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

prettig album imo

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 31-05-2003 21:22 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 11:02 schreef rvanderholst het volgende:
NIEMAND meer die van Sorskögen weet????
Jep ! heb 1 nummer van hun weten te vinden en die staat op mijn gechashde laptop

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 31-05-2003 21:25 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik vind het een echt heerlijk plaatje. Je kan er heerlijk bij wegdromen. Het is een zeer goed relaxe cd-tje voor na een drukke dag werken of een dag voor de klas staan.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 01-06-2003 10:06 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2003 21:25 schreef goblinjester het volgende:
Ik vind het een echt heerlijk plaatje. Je kan er heerlijk bij wegdromen. Het is een zeer goed relaxe cd-tje voor na een drukke dag werken of een dag voor de klas staan.
idd

Ik vind em super

true disco chick

Moridin
Usericon van Moridin
Posted 01-06-2003 17:29 by Moridin Wijzig reactieProfiel van MoridinQuote dit bericht

Vind er toch weinig aan. Bij Opeth horen gewoon ook de harde stukken. Af en toe een clean/soft nummer tussendoor is de kracht van Opeth, en daardoor maken ze hun cd's afwisselend. Een heel album vol met dit soort nummers maakt het nogal saai en irritant om naar te luisteren.

Ik hoop niet dat ze op de festivals van de zomer erg veel van Damnation spelen.

Murder in the front row.......

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-09-2003 11:16 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

voor een live concert:
mms://straum.nrk.no/Musikk/2003-06-16/Opeth_300k.wmv

btw eet iemand hoe je die op kunt slana als MPG bestand? Ik niet, het is immers een goed beveiligd mms-bestand.

help!

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-09-2003 11:25 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

wel een goeie opname zeg !

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 19-09-2003 11:37 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

vet!!! dat concert is echt mooi! inderdaad goede opname!

ja valt dit op te slaan als mpg? iemand?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2003 17:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb em eindelijk gekocht .. wel effe wennen .. wel enorme relax muziek, lekker om te luisteren als ik aan het lezen ben.

Maar op één of andere manier blijf ik de harde stukken verwachten ...

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-11-2003 18:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 17:55 schreef Jenje het volgende:
Heb em eindelijk gekocht .. wel effe wennen .. wel enorme relax muziek, lekker om te luisteren als ik aan het lezen ben.
lees jij dan?

maar goed, ik ben het met je eens, lekkere relax muziek, maar ik mis de echte uitbarstingen.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-11-2003 18:08]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2003 18:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

JA en de nogal grote hoeveelheid samples/toetsen vind ik niet zo denderend .. niet echt opeth .. nha ja ...

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-11-2003 18:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 18:07 schreef Jenje het volgende:
JA en de nogal grote hoeveelheid samples/toetsen vind ik niet zo denderend .. niet echt opeth .. nha ja ...

Mwha, daar stoor ik me niet zo aan. Begin zelfs 34,788% Complete van MDB zowaar op prijs te stellen

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-11-2003 18:09]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2003 18:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die moet ik ook maar eens kopen ...

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-11-2003 18:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2003 18:14 schreef Jenje het volgende:
Die moet ik ook maar eens kopen ...

Hij is best cool, erg sfeervolle nummers, soms lijkt het niet echt MDB, maar je hoort veel dingen van 34,788% trug op the Dreadful Hours en Light at the End of the World.

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 04-11-2003 21:17 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 10:19 schreef campske666 het volgende:
Nu wil ik weer niet een hoop mensen op hun tenen trappen, maar ik heb Opeth vorig jaar op Dynamo gezien, en ik vond ze zo saai. Die zanger stond daar wat zielig te staan alsof ie in zijn broek gescheten had, en er depri van geworden was.
Lag dat aan dat éne optreden, of zijn ze echt zo saai en vinden jullie dat tof ?

tja, tegen de stoere mannen van manowar kan natuurlijk geen enkele band op

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com