|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat Dynamo te groot is voor Opeth.... Opeth moet je zien in een klein vies donker zaaltje!! Dan komt de muziek tot hun recht! Op Dynamo heb ik ook Anathema in het water zien vallen en zelfs voor Slayor was het te groots.... Metal moet je eigenlijk gewoon allemaal in het klein bewonderen! I Find That I Am Not There... |
|
Children of Bodom stampte 3 seconden later toch serieus reet, in dezelfde tent. |
|
quote: Sja tis maar waar je van houd!! zat die schele drummer weer geheel mis te slaan?? I Find That I Am Not There... |
|
quote: Idd, t zal weer smaak zijn. Schele drummer? |
|
sja! een van die gasten van Bodom is toch ongelofelijk scheel??? (kheb ze live gezien in het voorprogramma van Nightwish en daar waren ze dus echt bagger en Nightwish schopte kont!!) I Find That I Am Not There... |
|
quote: dat wist ik niet. K heb niet echt op de drum gelet toen, k vond het guitaar en zangwerk van alexi indrukwekkend genoeg om mijn aandacht op te vestigen (tussen het kop-schudden en mee-schreeuwen door). Nightwish is natuurlijk ook de max live: knap wicht + geniale guitarist. |
|
NIEMAND meer die van Sorskögen weet???? I Find That I Am Not There... |
|
quote: Mjah was wel okee. Maar echt niks bijzonders. Zenial |
|
Niet goed... |
|
prettig album imo |
|
quote:Jep ! heb 1 nummer van hun weten te vinden en die staat op mijn gechashde laptop I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik vind het een echt heerlijk plaatje. Je kan er heerlijk bij wegdromen. Het is een zeer goed relaxe cd-tje voor na een drukke dag werken of een dag voor de klas staan. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:idd Ik vind em super true disco chick |
|
Vind er toch weinig aan. Bij Opeth horen gewoon ook de harde stukken. Af en toe een clean/soft nummer tussendoor is de kracht van Opeth, en daardoor maken ze hun cd's afwisselend. Een heel album vol met dit soort nummers maakt het nogal saai en irritant om naar te luisteren. Ik hoop niet dat ze op de festivals van de zomer erg veel van Damnation spelen. Murder in the front row....... |
|
voor een live concert: mms://straum.nrk.no/Musikk/2003-06-16/Opeth_300k.wmv btw eet iemand hoe je die op kunt slana als MPG bestand? Ik niet, het is immers een goed beveiligd mms-bestand. help! |
|
wel een goeie opname zeg ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
vet!!! dat concert is echt mooi! inderdaad goede opname! ja valt dit op te slaan als mpg? iemand? I Find That I Am Not There... |
|
Heb em eindelijk gekocht .. wel effe wennen .. wel enorme relax muziek, lekker om te luisteren als ik aan het lezen ben. Maar op één of andere manier blijf ik de harde stukken verwachten ... |
|
quote:lees jij dan? maar goed, ik ben het met je eens, lekkere relax muziek, maar ik mis de echte uitbarstingen. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-11-2003 18:08] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
JA en de nogal grote hoeveelheid samples/toetsen vind ik niet zo denderend .. niet echt opeth .. nha ja ... |
|
quote: Mwha, daar stoor ik me niet zo aan. Begin zelfs 34,788% Complete van MDB zowaar op prijs te stellen [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-11-2003 18:09] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die moet ik ook maar eens kopen ... |
|
quote: Hij is best cool, erg sfeervolle nummers, soms lijkt het niet echt MDB, maar je hoort veel dingen van 34,788% trug op the Dreadful Hours en Light at the End of the World. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: tja, tegen de stoere mannen van manowar kan natuurlijk geen enkele band op Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |