![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
quote: Wat jammer zillah?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
TE KOOP: 3 kaartjes voor Meshuggah in de Melkweg in Amsterdam op 6 juni aanstaande. Normaal 20 euro nogwat p/s incl ticketservice afperskosten. U mag ze hebben voor EUR 15,- incl verzendkosten. mail: dennis@triple7.nl [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 25-05-2005 10:19] ![]() |
|
Een meisje vroeg of ik dit even wou plaatsen: Mensen ik wil eigelijk best wel heel erg graag naar Sonata Arctica. Maar ik kon vandaag pas om 4:15 naar het postkantoor en toen waren die ***************************kaartjes al uitverkocht. Dus mensen wees eens lief en meld het mij even als je een kaartje overhebt Het e-mail adres is: suuw_s_666@hotmail.com ![]() |
|
Een vriend van mij verkoopt één combiticket voor Werchter, aan 120 euro. Mail mij maar (darknessthere@gmail.com) en dan breng ik je wel in contact met hem... ![]() |
|
SCHOP, voor OUWE ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Gezeik altijd hier als iemand iets kwijt wil... Maargoed hier nog een keer (niet pers opvatten modje): Van een goeie vriend dit bericht: Ik kan helaas niet meer gaan naar het Earthshaker festival, en hoe erg ik het ook vind ik moet ze dus maar verkopen. Het zijn 2 kaarten: een festival ticket voor de twee dagen + campingticket. Het totale bedrag voor mij kwam op € 74,50 maar doe ze weg voor € 60,00 omdat ik er echt snel vanaf moet omdat het over 10 dagen al is. Enkele bands: MANOWAR - OVERKILL - RHAPSODY - HYPOCRISY - GRAVE DIGGER - NIGHTWISH - C.O.B. - MASTERPLAN - STORMWARRIOR - PRIMAL FEAR enz... enz... r-cornelissen@chello.nl / 06-41714920 als je interesse hebt. PLEASE help deze maat van me!! En dit topic niet verwijderen AUB! [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 12-07-2005 23:45] ![]() |
|
quote: I lnow, maar daar zijn topics voor ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Okee, in de aanbieding: 1 ticket voor wacken en een plekje in de auto. Eventueel apart van elkaar... We vertrekken dinsdag of woensdag. Zenial ![]() |
|
*schop* Zenial ![]() |
|
quote: wat moet dat kaartje kosten, Zenial? Bruce Banner ![]() |
|
quote: Hmm eurootje of 70? Kan over onderhandeld worden... Zenial ![]() |
|
Voor 60 neem ik hem wel van je over. ![]() ![]() |
|
ah, de juiste personen zijn in contact met elkaar. Het was dus voor Nameless Dinges, Zenial. Bespreek het, zou ik zeggen ![]() Bruce Banner ![]() |
|
kick voor Zenial en Nameless Shadow Bruce Banner ![]() |
|
65 dan? ![]() ![]() |
|
Misschien is mailen effectiever. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
hahaha, mss wel ![]() ![]() |
|
Al verkocht (voor 70 ![]() Zenial ![]() |
|
Jammer.. Iemand anders nog een kaartje over voor Wacken? ![]() ![]() |
|
je kan nog steeds bij MetalTix bestellen... Bruce Banner ![]() |
|
Vast en zeker niemand meer met Stonehenge kaartje of wel? ![]() |
|
Stonehenge is ook niet uitverkocht, maar je kan alleen niet meer reserveren. Als je er om 13:00 bent zijn er altijd nog genoeg kaarten niet opgehaald, omdat iedereen maar vrijblijven kan reserveren. Is ieder jaar hetzelfde. ![]() |
|
quote: ja, ik wel, althans.. Ik heb 2 kaarten gereserveerd, maar nu opeens gaat mn vriend niet meer mee ![]() en ik ga dus wel, maar ik heb nog één kaart over Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |