![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: Ook die weet niet hoe ik eruit zie. En de foto op mn myspace is ook niet bepaald recent te noemen, hehe |
|||||||||
|
ATTENTIE ATTENTIE; Ik krijg net een belletje van een maat van me, die gaat vanavond nie naar Disturbed/ Nevermore en heeft 2 tickets te koop!!! gaarne mailen naar conradhultermans@hotmail.com |
|||||||||
|
Okkie wil wel maar Okkie is op zijn werk ! |
|||||||||
|
Whoei. Tamara zal er blij mee zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Is er iemand die kaarten over heeft voor het concert van Iron Maiden op 27 november? Als je hier iets over weet, zou dat ten zeerste gewaardeerd worden. Mentation - www.mentation.nl |
|||||||||
|
quote: had er dan meteen gekocht, lambal [Dit bericht is gewijzigd door mental op 24-09-2006 20:15] Fuck the world and fuck you |
|||||||||
|
quote: Bekkie, heh? Mentation - www.mentation.nl |
|||||||||
|
quote: hehehe. Fuck the world and fuck you |
|||||||||
|
Aangeboden: twee kaartjes voor Disturbed/Nevermore in Paradiso, 26 sept. à 19,00 euro. mail naar f.ten.voorde@orange.nl voor info. |
|||||||||
|
Ai, wil echt, echt, echt niemand mijn twee kaartjes voor Disturbed overnemen? Ik weet, het is kortdag maar ik wil ze erg graag kwijt... Je kunt mailen naar: f.ten.voorde@orange.nl of disordereddaisy@yahoo.co.uk. |
|||||||||
|
Hmm, ws kansloos, maar ik probeer het toch: ook ik ben op zoek naar nog een kaartje voor Iron Maiden op 27 november. Nog iemand die ineens geen zin heeft hier? |
|||||||||
|
quote: *kuch* Het concert van Tool in Ahoy dus.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 05-11-2006 21:39] |
|||||||||
|
Voor Frans Bauer? |
|||||||||
|
Snaack, je bent té goed voor deze wereld. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
Jammer dat ik alleen niet helemaal fris ben |
|||||||||
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
Tsja, toch maar proberen: Gezocht (voor vriendinnetje van een vriend) een kaartje voor Maiden ..."Hate can only create more hate"... |
|||||||||
|
marktplaats.... Fuck the world and fuck you |
|||||||||
|
quote: Been there, done that. Maar daar worden nogal hoge bedragen gevraagd over het algemeen. En 't is niet voor mezelf, dus 't budget bepaal ik ook niet he ..."Hate can only create more hate"... |
|||||||||
|
quote:Ah, denk toch niet dat je een kaartje voor minder kan krijgen hoor. Fuck the world and fuck you |
|||||||||
|
quote: Nee, ben er ook bang voor. 55 a 60 euro vindt ze geloof ik nog wel te doen. Maar goed, ik heb uiteraard mijn kaartje op de eerste dag van de voorverkoop al gescoord Maarrrr, stel dat iemand hier toch z'n kaartje kwijt wil, houd ik (althans, vriendinnetje van vriend dus) me aangeraden! ..."Hate can only create more hate"... |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
hier ook nog 2 kaartjes voor masters of death gezocht, beetje lui geweest dus er naast gegrepen, mailen kan naar noremorse86@gmail.com cheers I love the smell of napalm in the morning! |
|||||||||
|
quote: "aanbevolen" Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Concerten |