|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ook die weet niet hoe ik eruit zie. En de foto op mn myspace is ook niet bepaald recent te noemen, hehe |
|
ATTENTIE ATTENTIE; Ik krijg net een belletje van een maat van me, die gaat vanavond nie naar Disturbed/ Nevermore en heeft 2 tickets te koop!!! gaarne mailen naar conradhultermans@hotmail.com |
|
Okkie wil wel maar Okkie is op zijn werk ! |
|
Whoei. Tamara zal er blij mee zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Is er iemand die kaarten over heeft voor het concert van Iron Maiden op 27 november? Als je hier iets over weet, zou dat ten zeerste gewaardeerd worden. Mentation - www.mentation.nl |
|
quote: had er dan meteen gekocht, lambal [Dit bericht is gewijzigd door mental op 24-09-2006 20:15] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Bekkie, heh? Mentation - www.mentation.nl |
|
quote: hehehe. Fuck the world and fuck you |
|
Aangeboden: twee kaartjes voor Disturbed/Nevermore in Paradiso, 26 sept. à 19,00 euro. mail naar f.ten.voorde@orange.nl voor info. |
|
Ai, wil echt, echt, echt niemand mijn twee kaartjes voor Disturbed overnemen? Ik weet, het is kortdag maar ik wil ze erg graag kwijt... Je kunt mailen naar: f.ten.voorde@orange.nl of disordereddaisy@yahoo.co.uk. |
|
Hmm, ws kansloos, maar ik probeer het toch: ook ik ben op zoek naar nog een kaartje voor Iron Maiden op 27 november. Nog iemand die ineens geen zin heeft hier? |
|
quote: *kuch* Het concert van Tool in Ahoy dus.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 05-11-2006 21:39] |
|
Voor Frans Bauer? |
|
Snaack, je bent té goed voor deze wereld. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Jammer dat ik alleen niet helemaal fris ben |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Tsja, toch maar proberen: Gezocht (voor vriendinnetje van een vriend) een kaartje voor Maiden . ..."Hate can only create more hate"... |
|
marktplaats.... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Been there, done that. Maar daar worden nogal hoge bedragen gevraagd over het algemeen. En 't is niet voor mezelf, dus 't budget bepaal ik ook niet he . ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Ah, denk toch niet dat je een kaartje voor minder kan krijgen hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee, ben er ook bang voor. 55 a 60 euro vindt ze geloof ik nog wel te doen. Maar goed, ik heb uiteraard mijn kaartje op de eerste dag van de voorverkoop al gescoord . Maarrrr, stel dat iemand hier toch z'n kaartje kwijt wil, houd ik (althans, vriendinnetje van vriend dus) me aangeraden! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: |
|
hier ook nog 2 kaartjes voor masters of death gezocht, beetje lui geweest dus er naast gegrepen, mailen kan naar noremorse86@gmail.com cheers I love the smell of napalm in the morning! |
|
quote: "aanbevolen" Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |