|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En nog een mooie middle of nowhere ook nog, toch het leukste festival met de mooiste omgeving waar ik ooit ben geweest! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Gaat helemaal goed komen en misschien worden we wel opgepikt daar door een platenlabel Ik geloof dat we een beetje oftopic gaan hahaha dus, Kaarten voor Metalcamp te koop bij Ceremony of Opposites |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 05-06-2008 21:17] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Twee Wacken kaartjes te koop! Voor info mail naar info @ ielsch .nl |
|
quote: hoho ielsch, wat nou? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik ga wel gewoon! Twee vrienden niet |
|
Kaartje voor Slapshot in Dynamo te koop. Dit is op zondag 13 juli. Prijs: €12. |
|
Te koop: Ticket voor Wâldrock. Ik verkoop 'm voor 55 euro. Geïnteresseerden kunnen mailen naar het adres in mijn profiel. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Heeft er iemand een weekendkaart voor summerbreeze over? Ik wil er graag 1 overnemen. beatblaster@live.nl |
|
te koop: 2 kaartjes BOLT THROWER 9 aug. Antwerpen 11euro per stuk! |
|
1 maal Stonehenge 26-07, wie oh wie. Gewone prijs, 25 pop. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
geen zin meer? Je moeder. |
|
quote:Ik wel, maar die van Pandora ligt hier nog en die heeft wat nuttigs te doen dus ja... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jep, vind zorgen voor mijn hele oude hond toch net iets belangrijker. Dus ik ben die dag braaf vier keer in het bos te vinden waar ik mijn hond onder veel aanmoediging vierhonderd meter laat lopen. |
|
prioriteiten idd Je moeder. |
|
Komt bij dat Krixo best heerscht dus dat vergeef ik haar. Maarem, kaartje, knarrivoor? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja, Karni je kunt zo mee heen en weer met de trein voor jou dan een www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
wie weet, maar dan wel met de auto Je moeder. |
|
quote:Ja hallo, kopen of niet? "Misschien" is dus niets hè? Je doet Pandora er een enorm plezier mee ook als arme studente. Drugs zijn duur hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 14-07-2008 20:12] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik en concerten plannen. wanneer is het eigenlijk en wat komt er? Je moeder. |
|
quote: nee hoor, niet als je ze op recept van de dokter krijgt. |
|
nouja, onkosten compensatie voor het denken aan drugs Je moeder. |
|
quote: Misschien vind je in de tussentijd nog wel een andere dame die je mee kan sleuren, of anders verkoop je het aan 1 van die Gristenen voor aan de entree, die willen zowiezo maar al te graag naar binnen |
|
quote:Hmneh voor mij even geen vrouwen meer, en die Gristenen willen er vast niet voor betalen en van Pandora mag ik het kaartje denk ik niet ruilen voor belegde bolletjes. Geldgeldgeld!!@! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |