|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hallo, Helaas hebben 2 personen uit onze groep niet meer de mogelijkheid om mee te gaan naar Slovenië. (Kregen uiteindelijk maar 3 dagen vrij van hun baas in de Metalcamp-week.....) Hierdoor hebben wij 2 "Headbangers Holiday" tickets (van 5 t/m 10 Juli) over. Ook hebben wij nog 2 plaatsen in de bus (via groepsboeking bij Dominanz Travel Agency) beschikbaar vanaf Düsseldorf. De tickets hebben 114 euro per stuk gekost, en de busreis (ook) 114 euro p.p. retour. Als iemand interesse heeft: Voor 200 euro (ticket en busreis) p.p. kan je ze overnemen. Groetjes, carolientj |
|
quote: De 2 tickets of alleen de 2 busreizen mogen ook apart van elkaar verkocht worden. Maken we er 99 euro per ticket van en 99 euro per retour busreis.... .... iemand interesse? Stuur me dan een mailtje. (Mailadres staat in m'n profiel) (We gaan trouwens vanuit omgeving Venray met eigen vervoer naar Düsseldorf, misschien is hierin ook nog iets mogelijk) Groetjes, Carolientj [Dit bericht is gewijzigd door carolientj op 13-06-2010 10:07] |
|
Gezocht! 1 weekendkaartje voor SummerBreeze. wie oh wie heeft er nog 1 over. ik neem hem graag over voor een redelijke prijs. |
|
TE KOOP: COMBITICKET HELLFEST! Ik kan zelf helaas niet meer gaan. Originele aankoopprijs was €134, doe een bod door te mailen naar imperatrix666[at]gmail[dot]com! |
|
I.v. m vakantie moet ik helaas mijn kaartje voor Slayer, 2 augustus, verkopen. Hij gaat weg voor 50 euro. Mail naar thrashdance@live.nl |
|
quote: Er staat er 1 op marktplaats |
|
Ik zoek alleen vervoer naar Grind the Nazi scum festival!! =) |
|
Iemand nog een Wacken-kaartje over ? Mail->Profiel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Je mailt míj maar! |
|
oneerlijk! nu vind ik dat ik ook moet. kaartje voor weinig.. wie heeft eentje over?? |
|
Hallo, Een tijd geleden heb ik 2 tickets voor Gojira in de Waerdse Tempel te Heerhugowaard gekocht. Kwam ik er gisteren achter dat zij ook in De Bosuil te Weert staan. Dit is voor mij véél dichterbij, dus hoop ik de twee tickets voor in de Waerdse Tempel hier te kunnen overkopen. Het concert is op 14 augustus. Kaartjes kosten €18,00 + €4,15 servicekosten per stuk. Ik verkoop ze voor 18 euro per stuk, zonder de servicekosten. Het gaat om E-tickets. Bij interesse graag een emailtje ^^ Groetjes Laura |
|
quote: Busreis naar Slovenië is niet meer beschikbaar!!! De Tickets voor Metalcamp nog wel: voor €99,- per stuk(Headbangers Holiday 5 t/m 10 Juli) Bij interesse: stuur me dan een mailtje... Groetjes, carolientj |
|
Helaas kan ik niet meer naar Stonehenge dus bij deze mijn eticket voor 25 euro in de verkoop. Mijn emailadres staat in mijn profiel. |
|
Plek voor 2 in een auto naar Obscene Extreme gezocht!!Dringend/we hebben allebei een rijbewijs! =) |
|
*schop* quote: Bij interesse mailtje naar ronsalden[at]yahoo dot com |
|
Hallo, Ik kan helaas niet naar Partysan open air en heb nog een weekendticket in de aanbieding. Bij interesse graag mailen naar marduk94@hotmail.com |
|
we hadden een kaartje te weinig besteld, mailtje is naar je onderweg |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
iemand nog een wackenkaartje over? |
|
Ik heb nog een niet gebruikt exemplaar voor Wacken 2009. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik kan door omstandigheden niet naar Wacken. Dus nog kaartje over. Mail maar: s_de_jong_87 aap hotmail.com |
|
Wacken aangeboden tweemaal, wie oh wie..? Mail naar gwkaman en dan iets met hotmail. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 21-07-2010 23:10] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb een ticket voor Headbangers Open Air in de aanbieding. Als er iemand geinteresseerd is graag even een prive bericht. Kill on Command! |
|
quote: Omstandigalcoholachterhetstuurheden. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |