|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En ik heb te koop; 1 Nevermore kaartje voor as zaterdag 23 sept te 013. Voor 15 euro mag ie weg!! info; c.hultermans@kpnplanet.nl Grtz, Conrad |
|
Ik wil m!! Ik kan alleen u niet maieln, ik mal je meteen als ik thuis ben!!!!!! Tocj kunnen mailen :duim, duim: edit2: kapot toetsenbord hiero, sorry voor de turken spelling enzo [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 21-09-2006 12:39] |
|
quote: ok, tot straks!! |
|
Ik heb gemailed, 2x zelfs ik neem geen risico. Zit nu vol spanning te wachten op een reactie. |
|
Heeft XXL al een kaartje dan? Anders zou het wel wat lullig zijn |
|
quote: Onzin!! Wie t eerste komt, wie t eerste maalt heee Kep notabene XXL gister al een mailtje gestuurd @Monk, kep nog geen mail ontvangen! |
|
quote: Ah, wist ik niet. Maar het zag er een beetje raar uit; 1 post waarin om een kaartje gevraagd wordt, 1 post waarin een kaartje aangeboden wordt en dan gaat het kaartje naar iemand anders. Dus vandaar. Ik zal me er verder niet meer mee bemoeien |
|
quote: |
|
quote: Ik heb je net nog gemaild op het adres in je profiel, en heb het vanmiddag vanaf mn hotmail, en straks nog vanaf mn chell naar die kpnplanet account gestuurd. Vaag. edit: En ook nog maar een keer naar het pknplanet adres. [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 21-09-2006 20:34] |
|
quote: Mail al ontvangen dat ik hem graag wil hebben dan? 2 minuten nadat ik jouw mail ontvangen had ongeveer? Ik heb namelijk nog geen reactie terug. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Klopt, maar kep echt niks terugontvangen *checkt ff zn outlook instellingen* |
|
Amateur Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: hahahahahaha, ok, helaas t kaartje is weg!! |
|
helaas voor wie? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Voor jou! Monk heeft me nog kunnen bereiken via mn MSN Mn outlook is iig serieus ff uit de lucht sorry... |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Sorry, dit wist ik niet. Maar ik ben er wel rete blij mee! |
|
Ratje, ik vind het uiterst onlief van je. Wat een waardeloze actie. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Tegen mij zei Ratje niks meer Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
En ik vind t uiterst klote dat mn mail t ff nie doet! Verder is er totaal geen opzet in t spel geweest, dus gaarne einde discussie svp |
|
quote: Ik laat Wabla MM wel muggen voor de deur Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
MM is gewoon een maatje van Ratje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: hmmm...dus door jou stomme outlook kan ik nu niet mee. Terwijl XXL duidelijk sneller heeft gereageerd. Fijn is dat Nu ben ik ontroostbaar |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |