|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zoek nog entreekaartjes voor Occultfest. |
|
Nee indeed niet. Dat zou wel gaaf zijn! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Duysternesse,mag ik jou bij deze dan even heel lief aankijken, en dat kaartje overkopen? |
|
quote: Jij 1 en ik 1. Zie stonehengetopic ;p Ik was eerder Volgens mij heeft ze 2???? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dat verkoopt niet uit hahahaha.. Maar goed, 1 stonehenge reservering over. |
|
quote: Zie andere topic (stonehenge) you've got mail On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: U ook |
|
quote: I KNOW On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
zillah, kap ns met al mijn toekomstige Stonehenge kaartjes te jatten |
|
quote: Ze heeft hem nog over. Ik heb al een andere. Dus jij mag hem Aardig van me he? Omat jij het bent On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Spletvlek: Ik heb hier nog één kaartje die je eventueel mag hebben. het zelfde verhaal, mn vriend zou meegaan, en ik had 2 kaartjes gerserveerd, maar nu gaat hij opeens niet meer, maar ik ga wel, en dus heb ik nog één kaartje over. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: Jij gaat wel? Cool On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
jup Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Duysternesse, ik dank u zeer... hoe gaan we dat aanpakken? |
|
quote: Goeie vraag.. Mail me anders even [Dit bericht is gewijzigd door Duysternesse op 29-07-2005 12:49] Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
iemand NOG een kaartje ? Of is het vrij zeker dat je nog een kaartje kunt kopen aan de kassa? [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 30-07-2005 9:55] |
|
Hallo allemaal, Ik heb nog een kaartje over voor wacken. Is er nog iemand die op het laatste moment nog een kaartje moet hebben? Laat het dan even weten. |
|
quote: Nope. ben voorzien, maar als je hem echt niet kwijtraakt kun je hem altijd nog meegeven aan vrienden die wel gaan, volgens mij staan er altijd wel van die 'kaarten gevraagd' figuren langs de weg.. EDIT: Op marktplaats staan ook nog 'gezocht' advertenties... En voor mensen die PERSE hun auto vol willen krijgen: er staan ook nog 'vervoer gezocht' advertenties.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 01-08-2005 11:33] |
|
quote: heb op zich wel interesse alleen waar moet ut kaartje vandaan komen en wat mag ut kosten? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Vriezenveen, vlak bij almelo. En prijs, wat heb je der voor over? Zat zelf aan iets van rond de 70 euro te denken. |
|
geef me je emailo adres even gaat allemaal wat makkelijker Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Idd makkelijker: ....... Edit: mail adres weg gehaald [Dit bericht is gewijzigd door Akhorahil op 01-08-2005 12:55] |
|
Ik zou dat adres niet al te lang laten staan als ik jou was... Bruce Banner |
|
quote: Is spam adres, zit elke dag vol met spam enzo. Maar zal zo wel ff een edit doen. iig thx |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |