|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-04-2007 19:27] |
|
Eerst quoten, dan de topics dichtgooien, vermadelije Vlaming! |
|
quote: En waar zijn die voor? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2506203 Deftones te Paradiso dus |
|
Check. De zoekmachine doet het niet met: te koop/aangeboden.. ( niet iets voor consnert kaarten.) |
|
quote: gewoon zoeken op "aangeboden" lukt best Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
En het '%'-teken niet vergeten! |
|
Ik zal een volgende keer eens kijken hoever ik kom.. |
|
Aangeboden : 2 tickets voor Dutch Metal Fest @ Lucky Rijssen Wie o wie? juuudith_@hotmail.com Go! Go! Go! |
|
Wie komt hier nou eens zijn roadburn kaarten aanbieden! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Dan zul je toch eerst de zaalcapaciteit moeten weten lijkt me. Stel er kunnen 500 mensen in de zaal en jij hebt 2 kaarten te koop dan is dat (100/500)*2 = 0,4% van de kaarten die jij dan verkoopt. De berekeningen worden dan toch wat lastiger bij moeilijker deelbare aantallen |
|
quote: Wat dacht je van kaartjes voor Dutch Metal Fest? :D Go! Go! Go! |
|
Aangeboden: Een concertkaartje voor My Dying Bride in Paradiso prijs €23. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Niet voor mezelf maarre: Aangeboden: Wegens omstandigheden, 2 kaarten voor My Dying Bride op 20 april 2007. Concert vind plaats in de grote zaal van Paradiso, in Amsterdam. Zaal open om 18.30 uur. Kaart heeft 24 euro per stuk gekost (20 euro plus 4,15 servicekosten). Aan de deur van Paradiso is men verplicht lidmaatschapsgeld te betalen van 3 euro per persoon, dit is een regel van de zaal zelf en zit niet bij de prijs inbegrepen. Voor mail, zie profiel. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-04-2007 10:56] |
|
heeft er nog iemand misschien een kaart te koop? Ik heb nog een 3e nodig... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
|
quote: Heb je hem nog? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik heb 2 kaarten voor delain in Zaandam(Kade)op 18 mei.We kunnen zelf niet.Dus bied maar wat.... So steu're ich das totenschiff.Mit voller kraft aufs nächste Riff.Auf das ihr an der last erstickt.Mit der ihr mich aif reisen schickt!! |
|
Roadburn, ticket voor zaterdag. Reguliere prijs. Zelf komen ophalen: midden van het land. is weg [Dit bericht is gewijzigd door Nevelaar op 20-04-2007 21:30] ausdauer |
|
heb eens gekeken waty de koers op dit moment is voor een fields of rock kaartje en als je dan zo marktplaats afstruint kom je hele mooie kleine drama's tegen: quote: en deze is ook leuk, wellicht van iemand hier op dit forum: quote: de koers is nu trouwens zo'n 50 euro voor een dagkaart en 100 euro voor het weekend. doe er uw voordeel mee ik wacht iig of ik ga helemaal niet |
|
Zo dan: ? quote: En nu geen nieuwe threads meer openen, aye? Bruce Banner |
|
I.v.m. ziekte (van mezelf ) heb ik twee kaarten voor TRIVIUM (Annihilator/Sanctity) voor vanavond in de aanbieding. Waar: Melkweg Amsterdam Aanvang: 19.00 uur. Kaartjes zijn af te halen (Twente) of in Amsterdam te overhandigen (vrienden van ons gaan nog wel). Over de prijs worden we het zeker eens. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik heb 'n wacken kaartje te koop. Voor meer info mail ff naar thenuclearrabbit@Gmail.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |