|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
krijg ik nog eens antwoord op me mail ofuuuh? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
wegens omstandigheden heb ik een Nevermore (013) kaartje te koop, voor 10 euro en een pilsje mag tie weg |
|
quote: heb je het tegen mij? zoja ik heb geen mail gehad |
|
*kuch* Wie o wie heeft er een kaartje over voor Evanescence in 013 voor 18 oktober? please?Ik ben alleen niet bereid er een woekerprijs voor te betalen. priestess_of_doom@hotmail.com Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ehm.. veel succes.. ik heb gezien voor hoeveel die kaartjes verhandeld worden achter de schermen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
jaja..ik weet het...aso's Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Mja, je wist toch al eeuwen geleden dat dat binnen no-time uitverkocht zou zijn... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
jaja.. Wist ik veel dat die lui speelde Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: je kunt beter een opname van pinkpop bemachtigen. Anders is het zonde van je geld. |
|
quote: [edit] Profiel Doomhead: http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=2687 [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 12-10-2003 12:15] |
|
Mijn neef zoekt nog een kaartje(+ nog 3 voor zn vriende eventueel) voor Iron Maiden voor 20 november, en ik ben zo aardig om hem te helpen met zoeken Dus is er nog iemand die wegens omstandigheden niet kan? |
|
Ik weet niet of het uitverkocht is, maar volgens mij zijn er wel nog voldoende kaartjes inclusief busreis te krijgen... dus dan kan ie dat desnoods nog doen |
|
quote: Gezocht: iemand Ik heb 1 kaartje voor Evanescence a.s. zaterdag 18 oktober in 013 Tilburg over, degene met wie ik ging heeft 'vreemd genoeg' afgezegd . Nu weet ik dat het gros dit een gaye band vind, maar het is wel zonde van het 2e kaartje. En aangezien ik geen zin heb om in m'n eentje te gaan: wie wilt mij vergezellen? Magisch woord is BIER!!! Kaartje kost gewoon 23 euro nogwat. Reageert op deze advertentie...(vrouwen verdienen de voorkeur ) van het Metalfan forum, nickname = 'Stormbier' Ik heb de beste jongen dit ge-PM't: Ha.. Omdat ik zo behulpzaam ben (jaja) heb ik jou, en iemand anders proberen te helpen: Van het ZM foruM: *kuch* Wie o wie heeft er een kaartje over voor Evanescence in 013 voor 18 oktober? please?Ik ben alleen niet bereid er een woekerprijs voor te betalen. priestess_of_doom@hotmail.com Dus, ik heb het gezegd, en ze verwacht een email van je! Groeten S&L Hopelijk heb je er wat aan changed to 'ouwe' |
|
quote: Waar dan?bij de music machine? |
|
Ja volgens mij wel, daar heb ik dat een tijdje geleden ook zien ophangen. Ik heb me deze week bij Music Plus in Maastricht voor de busreis naar Metallica opgegeven, en daar hing ook nog zoiets op van Iron Maiden... maar ik weet niet of daar nog steeds plaatsen voor vrij zijn [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 16-10-2003 13:48] |
|
Haloe, ik heb hier nog 'n kaartje liggen voor My Dying Bride 1 november in Tivoli, Utrecht Ik meende dat het uitverkocht was inmiddels.. Prijs: 17 euro kan over de post of ophalen in Utrecht [Dit bericht is gewijzigd door Aroussa op 17-10-2003 11:28] Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Nee hoor is nog niet uitverkocht, heb vanmiddag nog kaartjes weten te bemachtigen bij Tivoli! |
|
quote: Heb 't vanmiddag nagevraagd, en er zijn nog plaatsen vrij. 78,50 + reserveringskosten (2,50) vanuit Maastricht, Heerlen, Sittard en Eindhoven [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 17-10-2003 13:56] |
|
Bedankt Douwe! Geen kaartje maar wel tof van je! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door broeinest op 17-10-2003 14:37] |
|
quote: grrrr, waarom koop je er dan niet 1tje van mij Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Sorry, las het pas te laat anders had ik hem wel willen overnemen van je, maar je raakt het kaartje vast wel kwijt! |
|
Ik zoek 2 kaartjes voor het concert van My Dying Bride 1 November in Utrecht!! Ik wilde vanmiddag mijn kaartjes kopen maar het bleek al uitverkocht te zijn. Wie voor mij 2 kaartjes voor my Dying Bride regelt, maakt mij heeeeel erg blij. Aroussa, heb je niet toevallig nog 2 kaartjes voor My Dying Bride liggen??? |
|
Ik wil maiden arena kaartjesch |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |