|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Of heeft iemand anders nog 1 kaartje misschien, een beetje laat maar iemand wil nog op het laatste moment mee |
|
quote: |
|
quote: Profiel van Big Fat Bastard: http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=2127 |
|
GEVRAAGD-1 KAARTJE VOOR METALLICA-6 DEC.ARNHEM help mij!!!!! het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Mariska schreef: quote: [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 28-11-2003 16:15] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Jow, ikke! |
|
quote: zoek op marktplaats.nl staan genoeg! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik ben op zoek naar twee kaarten voor `A Perfect Circle' in de 013 op 30 januari 2004. Net iets te laat door dat ze daar gaan optreden. Als iemand om de één of andere reden verhinderd is, zou ik graag de kaart(en) over willen kopen. |
|
Ik heb voor aankomende vrijdag een ticket over voor de Morbid Angel tour in Hardenberg. Liefhebbers, mail me aub snel even prive op dmtr@shadowsofdisgust.nl Ik ben helaas verhinderd en kan iemand anders er misschien blij mee maken. Prijs komen we natuurlijk wel uit. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
En ik heb er nu maar liefst TWEE in de aanbieding...kom op mensen, help me er even vanaf! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ik zoek nog een kaartje voor Dropkick Murphys in Tilburg, iemand? |
|
quote: "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
[inmiddels verkocht] [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-02-2004 14:35] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hier ook maar posten: Kaartje te koop voor Metalfest in 013 komende zondag (Morbid Angel, Macabre, Epica, Krisiun enz), voor mail zie mijn profiel. Prijs komen we wel uit, first come, first serve. |
|
quote: up |
|
Te koop: 2 graspopkaarten, 3 dagen+parkingticket+camping, 90euro p/s. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
verkocht [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 06-06-2004 14:58] |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wegens dringende financiele redenen heb ik besloten toch niet te gaan; ik heb dus een origineel kaartje te koop en heb er 50 euro voor betaald en ik wil er 40 voor hebben; ik stuur het kaartje desgewenst aangetekend naar de koper en die portokosten komen er dan nog bij. email me hiervoor op: expectorated @ yahoo . com (zonder spaties uiteraard) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-07-2004 3:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: reageren niet nodig! U heeft mail Bruce Banner |
|
Wegens financiële problemen van een vriend kan deze *niet* naar wacken! (Pech voor hem, meer bier voor mij! ) Dus willie zijn kaartje kwijt!!! voor 65 euro (das dus €5 onder de prijs) gaattie weg! Wie biedt?!?!?!? Grtz Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
Goedendag allen. Ik heb in den aanbieding 2 wackenkaarten. Ik heb zojuist het goede nieuws ontvangen gratis naar binnen te kunnen, en heb 2 kaarten over. Ik vraag 50 euro per kaart. Iemand? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
U heeft mail!!!! |
|
quote: Is inmiddels verkocht bedankt voor de aanmeldingen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |